Olen TÄYSIN kyllästynyt häihin, KAIKKIIN häihin, ennen niitä oli yhdet ennen perhettä, nyt niitä on lukuisia
Häät näyttää olevan taas tapetilla tällä palstalla ja ainakin minun osalta häät ovat jo täysin mennen talven lumia.
Ennen niitä oli yhden, ennen perheen perustamista.
Nyt niitä on lukuisia per henkilö "koska julkkisillakin" on...joku julkkis taisi juuri mennä 3n kerran naimisiin jne...
Itse olen päättänyt ajat sitten että menne vain kerran, jos tulee uudet häät en mene enää....ja enää en jaksa mennä edes ensimmäisiin häihin koska en oikeastaan tunne ketään heitä OIKEASTI ja käytännössä moniin häihin menisin niin että näkisin jomman kumman käytännössä ensimmäistä kertaa itse häätilaisuudessa.
Ainoa neuvo kesä kaikille hääpareille on että tehkää se avioehto, jos suhde ei sitä kestä, ei kestä liittonnekaan.
Kommentit (44)
Minä menen vain ensimmäistä kertaa naimisiin menevien kirkkohäihin, ja niihinkin vain siinä tapauksessa, että pari ei ole ensin elänyt susiparina.
En mene häihin, jos parilla on jo lapsia. Jos morsian on raskaana häissä, ei haittaa.
En mene häihin, jos häät pidetään Helsingissä.
En mene häihin, jos siellä ei ole vegaanipiirakoita.
Vierailija kirjoitti:
Minä menen vain ensimmäistä kertaa naimisiin menevien kirkkohäihin, ja niihinkin vain siinä tapauksessa, että pari ei ole ensin elänyt susiparina.
Minä taas valitsen häät sen perusteella, olenko muutenkin tekemisissä vihkiparin kanssa. Riippumatta siitä, onko vihkiminen ensimmäinen, toinen, kolmas vai jopa neljäs, tai tapahtuuko vihkiminen kirkossa, maistraatissa vai jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
En mene häihin, jos siellä ei ole vegaanipiirakoita.
Onko piirakka tässä yhteydessä kiertoilmaus?
En mene häihin, jos siellä ei ole Matti Nykänen esiintymässä.
Miksi ap saa kutsuja tuntemattomien ihmisten häihin?
En mene häihin jos ei ole tilinumeroa kutsussa
En jaksa miettiä lahjaa kun se ei kuitenkaan kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas valitsen häät sen perusteella, olenko muutenkin tekemisissä vihkiparin kanssa. Riippumatta siitä, onko vihkiminen ensimmäinen, toinen, kolmas vai jopa neljäs, tai tapahtuuko vihkiminen kirkossa, maistraatissa vai jossain muualla.
Yleensä häihin on tapana mennä vain jos kutsutaan. Miksi saat kutsuja tuntemattomien ihmisten häihin?
En mene häihin, jos siellä on av-mammoja (käyn täällä harvoin, en laske itseäni).
En mene häihin jos tarjolla ei ole makaronilaatikkoa.
En mene omiin häihini, koska en pidä itsestäni, enkä jaksa teeskennellä itselleni, että tulen toimeen itseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä häihin on tapana mennä vain jos kutsutaan. Miksi saat kutsuja tuntemattomien ihmisten häihin?
Osa sukulaisista kutsuu, vaikka heitä näkee korkeintaan kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
En mene häihin jos tarjolla ei ole makaronilaatikkoa.
Tämä. Lisäksi olen tarkkana siitä, että sitä on nimenomaan 200 grammaa per vieras. Soitan yleensä etukäteen ja varmistan asian.
Minä en mene häihin ellei morsiamella ole munsalan kansallispukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa sukulaisista kutsuu, vaikka heitä näkee korkeintaan kerran vuodessa.
Miksi et mene tapaamaan sukulaisia? Eihän siellä häissä paljoa hääparin kanssa pyöritä, vaan jutellaan pitkästä aikaa kaukaisten sukulaisten kanssa.
Menen häihin vain, jos on tarjolla vegaanista savutofu-sienipiirakkaa ja lihaaneille pakastettua häämakaronilaatikkoa.
Ei haittaa vaikka menis sadatta kertaa naimisiin, noi on mun viihtymisen kulmakivet.
Vierailija kirjoitti:
Menen häihin vain, jos on tarjolla vegaanista savutofu-sienipiirakkaa ja lihaaneille pakastettua häämakaronilaatikkoa.
Ei haittaa vaikka menis sadatta kertaa naimisiin, noi on mun viihtymisen kulmakivet.
Voisin lisätä vuelä pakastetun voileipäkakun (HUOM! ei paistetun, vaan pakastetun)
Hassua toki uusia aviosopimus, mutta menisin kyllä. Järjestäähän ihmiset muutoinkin juhlia. Sama se, mikä syy.