EUROVIISUT 2016
Joko on skumpat kylmässä odottamassa? Katsotko yksin vai onko kunnon kisakatsomo? Minkälaiset tarjoilut? Virittäydytään oikein kunnolla tunnelmaan.
Mitkä ovat suosikkejasi? Entä Inhokkejasi?
Tänne nyt kaikki muutkin viisuhullut!
Kommentit (372)
Itse tykkään tosi paljon venäjästä. Se on niin loppuunhiottu ja valmis pakkaus. Mutta en usko voittoon, koska politiikka sotkutuu tähän liikaa.
Suosikkejani on myös bulgaria ja hollanti. Islannin olisin halunnut nähdä finaalissa. Georgia ja azerbaidzan ei mielestäni finaalipaikkaa ole ansainnut.
Niin ja viisuja katson poikaystävän ja siskojen kanssa. Kunnon mässyt. On karkkia, sipsiä ja popcornia. Skumppapullo poksahtaa auki kun ensimmäinen esitys alkaa :)
Toivon Australian voittoa. Äitini taas on hulluna puolan kappaleeseen ja laulajaan.. :D
Lasten kanssa katsotaan. Suosikkeja Ruotsi, Espanja ja Ranska (kaikki hyviä moderneja biisejä) sekä Ukraina, joka on aidosti koskettava.
ESC on hulvatonta campviihdettä jonka moni Suomessa näyttää ottavan merkillisen vakavasti. Ottakaa mallia Ruotsin itseironiasta ja tilaisuuden hyvästä tunnelmasta & enjoy the ride!
Suosikkini on Itävalta tai Ranska. Ihanaa nähdä ja kuulla mahtavaa viihdettä illalla!
Kummallista, että Ruotsi lähtee niin samantyyppisellä kaavalla kuin viime vuonnakin (=pienieleinen laulu, jonka mies esittää).
Australia, Venäjä ja Ukraina sijoittuvat kuuden parhaan joukkoon.
tiedän vaan sen että latvia on top5:ssa
Kohta alkaa! Suosikkini on ehkäpä Armenia ja Australia.
Venäjällä tylsä, tekemällä tehty biisi, joka koitetaan rynniä keulille pompööseillä tehosteilla.
Tykkään Venäjän biisistä ja Sergeylle henkilönä soisin voiton, mutta en Venäjälle maana, he eivät politiikallaan ansaitse Euroviisujen voittoa ja olen sitä paitsi sitä mieltä, että maa, joka sensuroi suoraa lähetystä omien tarkoitusperiensä mukaan niinkuin esim. Venäjä on tehnyt, ei saisi ollenkaan osallistua kisoihin.
T. Homomies
Australia voittaa! Jee mukavaa lauantai-iltaa kaikille! :)
Ah, Euroviisujen aloitusääni. <3
Mahtavasti alkaa show, Ruotsi osaa järjestää hienot bileet.
Mulla lakkasi kakkonen näkymästä :( heti Kun kello tuli 10
Miten ihmeessä Australia voi osallistua Euroviisuihin?
Tänä vuonna näyttää olevan transu juontamassa.
Kaksin. On monii suosikkeja :p