Kerro tänne kokemuksesi hirveästä bussimatkasta!
Oletko joutunut kestämään bussissa jotain sietämätöntä?
Kommentit (39)
Edessä oleva tyttö otti koko matkan 1,5h selfieitä. Mun naama paistoi sieltä penkkien välistä joka kuvassa. Aluksi kääntelin päätä pois päin mut sit rupesin näyttämään kieltä ja katsomaan kieroon. Ei se tyttö vissiin huomannut ollenkaan :)
Täysi bussi, vieressäistuja haisi aivan järkyttävälle hien, paskan ja pesemättömän perseen/sukuelinten sekoitukselle. En pystynyt hengittämään ennen kuin toiselta puolelta bussia vapautui penkki ja sinkosin sinne.
No mulla on varsin vähän kokemusta bussimatkoista, mitä nyt muutaman vuoden tuollaisia tunnin matkoja istuin.
Ainoa ärsyttävä oli varmaan se kun takana istuneet lapset, jotkut Oskari ja Onni tai jotain, potkivat koko ajan penkkiäni.
Pitkän matkan bussissa edessä istunut mies sai sydänkohtauksen, meni tajuttomaksi, pari matkustajaa alkoi elvyttämään miten siinä ahtaassa tilassa pystyi, bussikuski teki U-käännöksen ja kiidettiin koko bussi keskussairaalaan viemään mies ensiapuun. Toki tästä ilmoitettiin hätäkeskukseen ja nopein vaihtoehto oli tämä sillä hetkellä.
Täpötäydessä onnibussissa takanani istui mies, jonka hengityksen haju oli oksettavinta, mitä olen koskaan haistanut. Oikeasti sellainen oksennuksen ja viisi päivää auringossa kuivuneen oksennuksen sekoitus. Me molemmat istuttiin ikkunapaikalla ja sieltä takaa tuli oikein kunnon löyhähdyksiä, joka kerta kun mies hengitti ulospäin. Hänellä tuntui muutenkin olevan kamala tauti päällä, kun koko ajan niisti ja yski, joten kai suun kautta hengittäminen oli ainut vaihtoehto. Yskäisyjen mukana tuli myös aina oikein löyhkäpilvi... Matka-aikaa oli sellainen kepeät neljä tuntia ja jo tunnin päästä olin aivan varma, että laatta lentäisi pian. Luojan kiitos minulla oli kuitenkin appelsiini eväänäni ja loput kolme tuntia istuin siten, että minulla oli aina pala appelsiinin kuorta nenäni edessä. Se onneksi edes vähän lievitti sitä lemua, mutta todella epämiellyttävä matka oli kuitenkin!
Toinen reissu samalla välillä oli myös aika tuskainen, sillä edessäni istui joku alakoululainen tyttö, joka katseli koko matkan youtube-videoita äänet tietokoneesta täysillä. Jos en ennen ollut pitänyt videobloggaajia ärsyttävinä, niin sen matkan jälkeen kyllä pidin.
No mut eipä muuta kuin bussilla matkustamaan! :D T. se joka muinoin istui kalanraatojen tuoksussa silmät pullistuen
Erään yhdistyksen bussimatka Venäjälle jossa olin mukana kulkijana erillisen pienemmän porukan kanssa, paluumatkalla joku koko ajan kälätti edessä korviasärkevän vihlovalla äänellä mikrofoniin ja laulatti yhteislauluja ja takana jossa istuin oli kaiutin josta kaikki kuului valtavalla volalla. Sitten mikki annettiin jollekin porukalle joka alkoi karjua epävireisesti niitä yhteislauluja siihen, meinasi pää hajota ja menin sinne eteen sanomaan että en ota vastuuta tapahtumista jos meteli jatkuu edelleen. Laittoivat mikin pois nuristen ja muristen.
10vee tyttösenä tuli setä istumaan viereen vaikka bussi oli tyhjä.Muutaman ystävällisen sanan jälkeen herra rupesikin masturboimaan.Silloin tajusin ekan kerran että siitin kasvaa kaverin kiihottuessa.Mieleni mä kyllä pahoitin oikeastaan vasta kotona kun kerroin asiasta ja äitini ja isosiskoni mielestä se oli vaan helvetin hauskaa ja he nauraa hornottivat.
- äänekkäästi imuttelevat teinit, sitä moiskis läiskis ääntelyä kesti TUNTEJA
- pullosta koko ajan hörppyjä tarjoava humalainen setä ja hänen kaverinsa edessäni
- ulkomaalaiset äijät oksensivat bussiin Helsingissä. Kuski oli oikein mairea ja sanoi ettei haittaa yhtään, ei tarvi siivota eikä maksaa, ok ok vaan. Onko oikeesti aina noin Helsingissä vai oliko toi jotain vieraskoreutta?
- moosekset jotka eivät pääse penkistä ylös ilman että ottavat edessä olevasta penkistä kädellä ja kouraisevat samalla tukkaani
- mäkkäriateriaa vetävä teiniporukka aamulla matkalla kouluun (onko tää helsinkiläisten normaali aamiainen)
- pitkän matkan bussi joka hajosi kesken matkan ja loppumatka ajettiin n. 20 km tunnissa ja oltiin vähän myöhässä
Vieressä istuva somalinainen. Uskomaton haju. Kaakatti koko matkan kovaan ääneen kännykkään. Ei ollut huomaavinaankaan, kun pyysin päästä pois. Vihaisesti mulkoili, kun joutui nousemaan päästääkseen minut pois.
Viereeni istui pitkällä bussimatkalla krapulainen nuorimies, joka puhui koko matkan ajan lakkaamatta edellisen illan sattumuksista. Perille päästessämme haisuli pyysi minua mukaansa krapulakaljalle. Kieltäydyin kohteliaasti.
Kerran muutama vuosi sitten Manskulla Ruskeasuon kohdilla joku heppu vaati päästä bussiin rautakangen kera. En muista oliko kyse siitä, ettei kaverilla ollut lippurahaa, mutta jokseenkin aggressiivisesti ja äänekkäästi käyttäytyi. Istuin itse aika lailla bussin takaosassa, mutta silti tuli vilkuiltua, että nopeastikohan täältä pääsisi itse ulos jos se kankijätkä nuijisi kuskin kanveesiin. Kuski taisi lopulta sievästi tuupata pojan ulos bussista, mutta sen verran sitä jätkää jokin harmitti, että jäi edelleen heiluttelemaan sitä kankea siihen bussin eteen eikä hetkeen päästy liikkeelle. Motiivi jäi epäselväksi, tilanne oli yhtä aikaa kummallinen ja hiukan uhkaava. Melko nopeasti ohi kuitenkin, eli paniikkia ei ehtinyt syntyä.
Sitten on näitä perus kaljaiseen penkkiin istumisia ja lialta tai viinalta haisevia tai lähenteleviä vierustovereita. Nykyään tarkistan penkin aina kädellä, etten istu märkään tuoliin. Joskus sitä ei vaan huomaa, jos se istuin on enää nihkeä mutta silti perse kastuu.
Pitkänmatkan bussissa oli neljä noin 16-20-vuotiasta nuorta, joivat olutta ja siideriä ja olivat aikamoisessa nousuhumalassa jo asemalta lähdettyä. Kävivät matkan aikana suureen ääneen lävitse esimerkiksi yhden kertomukset väkivaltaisesta isästään ja porukan tytöt kertoilivat auliisti millaisesta seksistä pitävät ja missä asennossa mieluiten. Räjähtävää naurua ja kikatusta. Niin ja tietenkin aina kun bussikuski ohitti jonkun auton, vislausta ja taputuksia ja Hyvä hyvä huutoja! Tämä porukka istui ihan takana, minä melkein edessä ja kaikki todellakin kuului. Tätä jatkui koko kahden tunnin matkan ajan, kunnes jäin pois määränpäässäni. Varmaan jatkui siis sen jälkeenkin
Rääkyvät, kiljuvat ja koko ajan penkin selkänojaa lyövät ja potkivat lapset, jotka istuivat äitinsä kanssa minun takana seuraavilla penkeillä ja matka kesti monta tuntia. Äiti jonkin verran yritti lapsiaan käytöksestä torua, mutta eipä silti kovin jämäkästi lapsiaan kieltänyt tekemästä niin.
Kärpäsentoukkia kuhiseva käymälä.
Sait todennäköisesti aivotärähdyksen kun häntäluuhusi sattui. T. Sh/Th-opiskelija