Mihin Maikkari piilottaa nyt Amazing Racenkin kesken kauden, kun Huippujengi alkaa su klo 20 ?!
Kommentit (9)
Jakso Loppurutistus, jakso 1/2, sunnuntaina klo 21 MTV3.
Samaa ihmettelen minäkin. Saturday Night Live on sitten tungettava joka paikkaan, argh... Se esti jo Selviytyjien näyttämisen ja Amazing racen tuplajaksot. Maikkari on tosi epätoivoinen tuon SNL:n suhteen, koska se näytetään uusintana monena iltana primetime aikaan. Uskokaa jo maikkarilla, ei sitä SNL:a kukaan katso, vaikka tulisi 24/7! Itseäni ärsytti jo ne typerät ennakkomainokset niin paljon, että en ole jaksoakaan katsonut, enkä katso!
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen minäkin. Saturday Night Live on sitten tungettava joka paikkaan, argh... Se esti jo Selviytyjien näyttämisen ja Amazing racen tuplajaksot. Maikkari on tosi epätoivoinen tuon SNL:n suhteen, koska se näytetään uusintana monena iltana primetime aikaan. Uskokaa jo maikkarilla, ei sitä SNL:a kukaan katso, vaikka tulisi 24/7! Itseäni ärsytti jo ne typerät ennakkomainokset niin paljon, että en ole jaksoakaan katsonut, enkä katso!
Juuri näin ajattelee ap:kin. Olin jopa miettinyt että voisin katsoa tätä Huippujengiä, mutta enpä jaksakaan tämän sähläämisen takia. Tulee niitä muitakin ohjelmia...
Mä en ymmärrä kuka siellä Maikkarilla säätää. Isolla rahalla tehty SNL on vaan keskinkertainen jopa huono. Lisäksi mua ärsyttää niin suunnattomasti se että se uusitaan eri kanavilla lähes päivittäin koko viikon ajan.
Toisekseen tää huippu "toimittajien" salminenenbuskeveitola. Jossa ei tarttis olla ollenkaan vieraita. Vähemmällä pääsisi kun antais kolmikon huutaa keskenään omat mielipiteensä ja pätemisensä. ei ne nytkään kuuntele mitä vierailla on sanottavaa.
Onneksi on yle ja nelonen
En tiedä muuta, mutta Huippujengi kannattaa katsoa. Ihana piristysruiske siihen samaiseen ohjelmistoon. Lisäksi osallistujina sellaisia, jotka eivät ole muutenkin jo puhkikuluttuja.
Laskin, että tuo SNL tulee kai viisi kertaa viikon aikana, siis uusinnat mukana! Voi helvata!
SNL paransi: 150.000 enemmän katsojia kuin viime viikolla!!! Vihdoinkin ihmiset alkavat tajuamaan sitä sarjaa, se on oikeasti mielestäni tosi hauska ja saanut turhaa määkimistä osakseen! Pakko myös kommentoida tuota uusinta mankumista, mainos TV:t tunnetusti uusii suosituimmat ohjelmansa... mm : Haluatko miljonääriksi tulee 4-5 kertaa joka viikko!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001133348.html
VIhdoinkin ihmiset ovat tajunneet SNL nerokkuuden! JEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
A.R oli niitä harvoja Maikkarin ohjelmia joita tuli seurattua, minulle sopivan esitysajan takia. Nyt sitten on jäänyt senkin katseleminen kun tämä meneillään oleva kausi on tullut milloin sattuu.