Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lassukat väittää, että kaikkia naisia pommitetaan koko ajan seksiehdotuksilla.?

Vierailija
10.02.2016 |

...ja että naisille olisi koko ajan seksiä tarjolla, sen kun vaan ottaa vastaan?

Koska NAISENA en ole koskaan kokenut tuollaista, vaikka olen ihan mukiinmenevän näköinen ja vielä etsinyt seuraa. Monta kertaa olen lähtenyt baaristakin yksin kotiin, vaikka kuka tahansa keskiverto mies olisi kelvannut seuraksi. Nämä kojemukset siis ikävälillä 18-28.
Enemmän olen törmännyt pihtaaviin miehiin tai sellaisiin, jotka ei lopulta jaksakaan (esim. alkoholi) kuin olisin itse nihkeillyt seuran suhteen.

Muita kokemuksia?

Kommentit (229)

Vierailija
121/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiedän olevani "vain" 7 ulkonäöltäni. Olen perusnätti, en kaunis.

Kysymys kuuluu, että miksi 7 naista eivät miehet iske, kun tosiaan valtaosa miehistä EI OLE itsekään sitä 7 kummempia?

Vierailija
122/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitää iskeä naisia? Miksei mies saa olla homo? Miksei mies saa olla kokonaan ilman parisuhdetta, jos ei sellaista halua?

Jos nainen haluat parisuhteeseen miehen kanssa, niin tee itse aloite!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitää iskeä naisia? Miksei mies saa olla homo? Miksei mies saa olla kokonaan ilman parisuhdetta, jos ei sellaista halua?

Jos nainen haluat parisuhteeseen miehen kanssa, niin tee itse aloite!

Mikset lue ketjua yhtään? Täällä ovat monet naiset avautuneet.

Olen tehnyt naisena aloitteita ja vain naiivi, täysin sosiaalisesti kokematon voisi ajatella, että aloite johtaisi automaattisesti suhteeseen.

Vierailija
124/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että he ovat valitettavan rajoittuneita katsantokannaltaan ja ovat jumissa omissa käsityksissään ja luuloissaan maailmasta ja luulevat, että nuo edellä mainitut asias muodostavat sataprosenttisesti todellisuuden. Lisäksi he kieriskelevät uhrimentaliteetissä; sen sijaan, että tekisivät jotain asioille, he vain valittavat asioista.

Vierailija
125/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naislassukat jää ilman munaa

Vierailija
126/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu, että miksi 7 naista eivät miehet iske, kun tosiaan valtaosa miehistä EI OLE itsekään sitä 7 kummempia?

Vastauksia.

Ihan infona teille pojut: ei teille kaikille riitä niitä 9-10 naisia.

Vierailija
127/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisten hypergamia selviää miehille jo varsin nuorena. 7:n nainen vaatii vähintään 8:n miehen. Ja koska todellisuudessa seiskan nainen helposti pitää itseään ysinä, vain täyden kympin alfamies kelpaa.

Sellainen 6-7:n peruspete tietää vallan hyvin, ettei mahkunsa saada naisia ole suuret ja jos ei ole tarpeeksi kännissä, niin helposti jättää iskemiset kokonaan sikseen.

Vierailija
128/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastauksia.

Sinussa on sitten joku vika. Jos ei ulkonäössä niin olemuksessa. Vittumainen ilme? Tuijottelet kännykkää jossain nurkassa turhautuneena? Koska kyllähän sä itekkin näet, että yhtä kauniita naisia kuin sinä todellakin isketään ja jututetaan yöelämässä. 

Vierailija
129/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastauksia.

kuinka monta 9-10 naista näet kaupungilla miesseurassa ??  :D 

Eiköhän suurin osa miesten kanssa liikkuvista ole 0-6 tasoa.

Vierailija
130/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma näkökulma:

Olen 22-vuotias, omasta mielestäni aika "keskiverto" jos niin voi sanoa :D Aika pienikokonen brunette, tatuointeja muutamia, ihan ok kroppa, ns. kiva kaikille, seminätti, vähän ehkä erikoiset kasvonpiirteet,  sitten vähän huonot hampaat ja mulla on ollut akne ja vieläkin iho ajoittain huonossa kunnossa. Ehostan itseäni melko paljon. Käyn baareissa n. kerran kuussa. Ja vientiä olisi tällä hetkellä vaikka muille jakaa. Menee vähän kausittain, välillä ei oikeen kukaan kiinnostu ja välillä kaikki pyörii kimpussa. Treffipyyntöjä (ihan siis syömään ym ei mitään netflix and chill) on tullut parin kuukauden sisään useampia, iskuyrityksiä baarissa käydessä tosi paljon, ei oikeen ollenkaan saa olla rauhassa. Eikä miltään megajunteilta niinkun yleensä vaan ihan kivoilta tyypeiltä. Kännykkä piippaa ihan jatkuvasti, monet eri miehet tosi aktiivisesti yhteydessä. Joillekin vastaan, useimmille en. On varaa valita. Seksiä saisin sormia napsauttamalla. Vaikka montaa samana päivänä. Harmi kun en halua.

Jahhas...ja mikset halua?

Vierailija
131/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköinen syy miksi AP on lähtenyt baarista yksin kotiin on ettei ole tehnyt itse aloitteita ollenkaan.

Jos tekisi niin varmasti saisi seuraa.

Vierailija
132/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa näyttää iloiselta ja puolihuolimattomasti hakeutua potentiaalisen miesehdokkaan lähelle ja vähän kuin vahingossa sanoa jotain. Tällä keinolla sai miehen iskettyä ainakin reilu 10-vuotta sitten kun olin vielä sinkku ja vientiä riitti. Kasvoiltani olin nätti, mutta muuten vähän turhan laiha muttei sekään tuntunut haittaavan. Rohkeesti vaan tekeen aloitetta, vaikka toki ajat ovat voineet muuttua. Ei tämmönen äiti-ihminen enää välttämättä tiedä miten baareissa käyttäydytään.

Vierailija
133/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo ulkonäköasteikko oikein menee? Onko arvosanat 0-10 vai 4-10?

Vierailija
134/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti haluaisin kyllä nähdä näiden kasin naisten kuvia. Valtaosa suomalaisista kuitenkin seurustelee ja mies on iskenyt naisen 95% kerroista, ei toisin päin. Teidän mukaanne Kirsten Dunst (7/10) on neitsyt.

Huvittavaa kyllä, olen julkkiksista eniten Kirstenin näköinen. Esim. tämä kuva voisi olla minusta, jos nenä olisi terävämpi: http://www.imagozone.com/var/albums/filme/Elizabethtown/Kirsten%20Dunst…

Olen kyllä hieman vähemmän valokuvauksellinen kuin hän, johtuen kasvojen epäsymmetriasta, mutta ei sitä kukaan kadulla huomaa. Pienistä jutuista kyse.

Etsin myös kropastani esimerkkikuvan: http://www.mybodygallery.com/photos-33783-body-shape.htm?StartAt=83#.Vr…

Maha minulla on vähän pulleampi, sekä rinnat suuremmat. Mutta perusmalli sama, sekä jalat tuollaiset. Ja erittäin kiva takapuoli!!

En ole sosiaalisesti kyvytön, en tuijottele vain kännykkää. Tiedän olevani kiva ja normaali tyyppi. Mutta jos miehet eivät innostu, minkä minä sille voin?

Kuten joku aiemmin mainitsi, edes jokaikiseltä vastaantulijalta kysyminen ei tuottanut tulosta. Mulla oli  viime vuonna samantyyppinen ajatus: pyydä kahville jokaista mielenkiintoista miestä, jonka kanssa tulee keskustelu yhtään mistään asiasta. Tulos? Yhdeksän kutsua, yhdet kahvit, joiden aikana kävi kyllä selväksi että treffeillä ei muuten olla. Enkä koskaan kuullut hänestä uudestaan.

Vierailija
135/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa on kovin usein käy, mutta kun käyn, niin ei tarvi kauaa yksin olla... Mielestäni en hirveän ihmeellisen näköinen ole. Normaalipainoinen, nuori, kuulemma "erikoisen näköinen".

Vierailija
136/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo ulkonäköasteikko oikein menee? Onko arvosanat 0-10 vai 4-10?

http://www.returnofkings.com/wp-content/uploads/2013/08/pictorialscale…

Tässä tämä kuva johon usein viitataan "asteikosta" puhuttaessa.

Vierailija
137/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä oo ikinä päässyt käymään baarissa rauhassa. Aina on joku iskemässä, kähmimässä, viemässä kotiinsa tai ainakin juttelemassa jotain mielessään. Parhaalla ystävälläni samankaltaisia kokemuksia, muutamalta kaverilta kuullutkin sitten tämän keskustelun kaltaista... Mistähän johtuu? Pidän itseäni ihan kauniina ja kroppakin ok, mutta en mä mikään missi ole. Lähestyjätkin yleensä ok näköisiä tai jopa mun mieleen eikä yksikään ulkomaalainen ei oo koskaan tullut edes juttelemaan kun siitäkin täällä puhuttiin. Eli kyllä, mulle ainakin seksiseuraa piisaa ihan supisuomalaisista ja kivankinnäköisistä miehistä. N19

Vierailija
138/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa kaveripiirissä olen huomannut, että ehdotuksia saa se porukan kaunein, ei juurikaan me muut. Hän niitä miehiä saakin hätistellä. Kaikki ollaan hoikkia ja nättejä ja kivasti pukeutuvia, mutta yksi on ylivoimaisesti kaunein. Eli tästä voisi vetää saman johtopäätöksen, mitä lassukat tykkäävät jankuttaa: ottajia riittää niillä harvoilla todella kauniilla. Ei me nätit tai tavallisen näköiset kivat naiset kelvata.

Tuo onkin porukalla liikkuessa ongelma. Jos mies näkee itselleen tuntemattoman naisporukan niin tottakai moni kokeilee ensimmäisenä sitä, joka miellyttää silmää eniten - eihän hän tutustumatta voi valita millään muulla kriteerillä kuin ulkonäön perusteella. Toisaalta, jos miehellä on yhtään tilannetajua niin tuskin enää kokeilee samasta seurueesta muita, koska kukaan ei halua olla se kakkosvaihtoehto eikä mieskään varmaan halua leimautua epätoivoiseksi.

Sama pätee kyllä miestenkin kohdalla. Jos jäät auttamatta kaverisi varjoon, niin seuran saaminen on paljon vaikeampaa vaikkei sinussa välttämättä mitään vikaa olisikaan.

Vierailija
139/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän miesten viestejä netissä lukee, sitä enemmän voikin olla tyytyväinen siihen etteivät miehet lähestykään.

Vierailija
140/229 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti haluaisin kyllä nähdä näiden kasin naisten kuvia. Valtaosa suomalaisista kuitenkin seurustelee ja mies on iskenyt naisen 95% kerroista, ei toisin päin. Teidän mukaanne Kirsten Dunst (7/10) on neitsyt.

Huvittavaa kyllä, olen julkkiksista eniten Kirstenin näköinen. Esim. tämä kuva voisi olla minusta, jos nenä olisi terävämpi: http://www.imagozone.com/var/albums/filme/Elizabethtown/Kirsten%20Dunst…

Olen kyllä hieman vähemmän valokuvauksellinen kuin hän, johtuen kasvojen epäsymmetriasta, mutta ei sitä kukaan kadulla huomaa. Pienistä jutuista kyse.

Etsin myös kropastani esimerkkikuvan: http://www.mybodygallery.com/photos-33783-body-shape.htm?StartAt=83#.Vr…

Maha minulla on vähän pulleampi, sekä rinnat suuremmat. Mutta perusmalli sama, sekä jalat tuollaiset. Ja erittäin kiva takapuoli!!

En ole sosiaalisesti kyvytön, en tuijottele vain kännykkää. Tiedän olevani kiva ja normaali tyyppi. Mutta jos miehet eivät innostu, minkä minä sille voin?

Kuten joku aiemmin mainitsi, edes jokaikiseltä vastaantulijalta kysyminen ei tuottanut tulosta. Mulla oli  viime vuonna samantyyppinen ajatus: pyydä kahville jokaista mielenkiintoista miestä, jonka kanssa tulee keskustelu yhtään mistään asiasta. Tulos? Yhdeksän kutsua, yhdet kahvit, joiden aikana kävi kyllä selväksi että treffeillä ei muuten olla. Enkä koskaan kuullut hänestä uudestaan.

Et kyllä sitten taida olla kovin viehättävä. Kuvan nainen on ilkeän näköinen kapeinen huulineen. Jos sulla on vielä terävä nenä, se lisää noitamaisuutta piirteisiin. Tanttamainen vartalo liikakiloineen sitten vielä siihen päälle. Blondi tukka ei sekään ole mikään plussa. Ehkä kuvien nainen on Suomessa juuri ja juuri 7. Maailmalla ehkä 4-5.