Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koti-isä kyselee lampunvaihdosta. Pikaista apua tarvitaan wc pimeänä.

Crom
14.01.2016 |

Miten tuollaisen saa irti https://sipa.s-palvelut.fi/?url=https%3A%2F%2Fwww.yhteishyva.fi%2Fimage…
GU10 kun äsken otin itselleni sähköiskut vaikka valot oli kytketty pois päältä ja samalla hajosi myös käsiin kun yritin kiertää ja painaa ja painaa ja kiertää.

Sitten olisi vielä keittiössä mallia G9 https://www.yhteishyva.fi/koti-ja-puutarha/kodinhoito/yleisimmat-lampun…

Mikä tekniikka tuon irroittamisessa on? Hajoavat käsiin.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin uusavuton kirjoitti:

Hätäkeskuksessa auttavat.

Toivottavasti joku saa tästäkin ketjusta tulevaisuudessa apua.

Ap

Kuule, kun ne muut vaan vaihtaa sen lampun eikä ole niin kädettömiä että kyselee vauvapalstalta...

Ei nuo ole edes lamppuja. Ne on leluja. Haista sinä paska. Minä tein jo oman osuuteni. Lamppu roikkuu liaanin varassa ja kattorappausta on lattialla.

Sähkömiehet on juuri tätä varten. Onneksi ei ole rahasta pulaa. Saa laittaa uudet systeemit koko asuntoon. Oli vuokranantaja mitä mieltä tahansa.

ap

Vierailija
22/48 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossako asutte?

Itse olen Forssasta kotoisin ja vaimo on saksalainen. Saksassa asutaan puolivuotta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

G9:sit on maailman paskimpia polttimoita. Hajoavat usein pihteihin. Ledit on kanssa paskoja. Suosittelen pysyttäytymään ihan e14 e27 kannoissa.

Vierailija
24/48 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyödyttömyytesi rasittaa kirjoitti:

A.) kasvatat pallit

B.) muutat palvelukotiin

Tuu tänne niin hakkaan sut paljain käsin lapseni nähden. Vitun nulikka. Väännän sulta pään irti kuten tuolta lampulta.

ap

Huh, pelottavaa uhoamista kädettömältä "mieheltä".

Vierailija
25/48 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei irronnut. Irtosi koko höskä katosta. Keskieurooppalaista laatua. Kytkennötkin on tehty hengenvaarallisesti. Teipillä oli paikannut katkenneita johdonpätkiä. Taidan vaihtaa koko helahoidon uuteen valaisimeen.

Saa vaimo hoitaa homman tai tilata sähkömiehen. Minun tehtävänä on hoitaa lasta. Tulipa yritettyä saatana.

ap

Joo, hyvä idea. Hoida sinä lasta, niin vaimo tekee miesten hommat.

Vierailija
26/48 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei irronnut. Irtosi koko höskä katosta. Keskieurooppalaista laatua. Kytkennötkin on tehty hengenvaarallisesti. Teipillä oli paikannut katkenneita johdonpätkiä. Taidan vaihtaa koko helahoidon uuteen valaisimeen.

Saa vaimo hoitaa homman tai tilata sähkömiehen. Minun tehtävänä on hoitaa lasta. Tulipa yritettyä saatana.

ap

Onneksi en ole ainoa. Meillä vaimo hoitaa sähköhommat. Minä en niissä käsiäni likaa. Samoin auton huollon saa hoitaa vaimo. Jos on jotain tietokoneen kanssa niin sitten minä hoidan ongelmat.

Vierailija
27/48 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A.) kasvatat pallit

B.) muutat palvelukotiin

Tuu tänne niin hakkaan sut paljain käsin lapseni nähden. Vitun nulikka. Väännän sulta pään irti kuten tuolta lampulta.

ap

Huh, pelottavaa uhoamista kädettömältä "mieheltä".

Sori. Alkoi vähän vituttamaan kun koko valaisin putosi sijoiltaan. Löin nyrkillä seinään ja vauvakin vähän ihmetteli että mitä se isä oikein raivoaa lamppujen takia. Ilmeisesti vitsiähän teikäläiset sielä veisteli ja minä vähän suutuin.

Soitin vaimolle töihin ja hän tilaa ruokatunnilla sähkömiehen meidän osoitteeseen. Minä en osaa niin hyvin saksaa ja englannilla ei pärjää. Sähköamikset eivät osaa englantia.

Ap

Vierailija
28/48 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kylppärissä palanut G9 jota edes mies ei ole saanut irti. Olemme käyttäneet jo vuosia pelkkää vasemmanpuolista, kun oikea ei irtoa.

Mikähän on vikana kun ei poltin irtoa?

Vierailija
29/48 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Höpsistä. Ap muuten, se ei ole sähkömies vaan sähköasentaja. Miesten työtä on nykyään enää lähinnä maanpuolustus ja siinäkin on paljon puutteita. Parhaimmat kapiaiset ja aliupseerit on nykyään naisia.

T: Sähköasentajatar, reservin vänrikki.

Vierailija
30/48 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kylppärissä palanut G9 jota edes mies ei ole saanut irti. Olemme käyttäneet jo vuosia pelkkää vasemmanpuolista, kun oikea ei irtoa.

Katse vain peiliin, vika on siellä.

Vierailija
31/48 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katse vain peiliin, vika on siellä.

Miehen vika se on. Sinulla on paska mies. Vaihda parempi mies tilalle. Tai tilaa sähkömies.

Vierailija
32/48 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se irtoaa. Sitä voi yrittää taivutella ja murtaa. Jos se metalliosa on hapertunut sinne sisään niin on pakko tonkia irti. Parempi irroittaa koko valaisin peilistä ja kaivaa palanut poltin ulos sieltä.

Vierailija
33/48 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan neitimäinen kaappihomo toi ap.

Vierailija
34/48 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan neitimäinen kaappihomo toi ap.

Siis ap kiskaisi koko valaisimen alas katosta ja rikkoi polttimon käsiinsä :D Kuulostaa ihan omalta mieheltäni. Ei todellakaan kuulosta neitimäiseltä. Miehet käyttää aina liikaa voimaa kaikessa. Oma mies rikkoi koottavan hyllykön kun väänsi ruuvit liian kireälle. Ruuvista katkesi kanta ja piti tilata uusi. Kävi judon alkeiskurssilla ja väänsi harjoitusvastustajalta olkapään sijoiltaan. Näitähän riittää.

Tuli mieleen että onkohan tässä ketjussa naisettomia lassukoita ulisemassa ap:lle pahaa oloaan?

Vierailija
35/48 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se väsyttämällä irtoaa. Hanska käteen siltä varalta että lasi hajoaa ja pientä nitkutusta. Tarvittaessa pillillä suihkaus silikonia lampun juureen (ei kupuun). Sähköt tietysti pois valaisimesta ennen operaatiota.

Vierailija
36/48 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A.) kasvatat pallit

B.) muutat palvelukotiin

ap

Mene mieluummin metsälle. Kaada minulle puu ja pilko se. Tuo samalla YKSI villisika.

Vierailija
37/48 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A.) kasvatat pallit

B.) muutat palvelukotiin

ap

Tuskinpa sä ketään hakkaat, kun et edes lamppua osaa vaihtaa ilman mammojen neuvoa :)))

ohis

Vierailija
38/48 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sytytti? Soita oikea mies paikalle, niin kaikki ongelmat ratkeaa käden käänteessä.

Vierailija
39/48 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ketju on malliesimerkki siitä, kun suomalainen nainen tunnistaa kiinnostavan mieheh ja yrittää "härnätä" ja "kiusoitella" seksuaalisväritteisesti. Herranjumala, mitä jälkeä. Sairasta miehen haukkumista ja muuta todella ö-luokan "läppää". Jes, flirttaileva kiusoittelu on tosissaan taitolaji ja nämä paikalliset vänrikit ja muut mörssärit  eivät ihan sitä vielä hanskaa. :D

Vierailija
40/48 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A.) kasvatat pallit

B.) muutat palvelukotiin

ap

Tuskinpa sä ketään hakkaat, kun et edes lamppua osaa vaihtaa ilman mammojen neuvoa :)))

ohis

Olet oikeassa. En minä ketään hakkaa. Raivostuin vain vähän :)

Kuitenkin takana on seitsemän vuotta krav magaa että... Kyllä mä levyiksi tarpeen tullen pistäisin jos perhettä uhataan heh :D. En lampun takia ketään hakkaa tai että pilkataan. Olen ihan mukava tatuoitu lihaksikas kaljupäinen perheenisä :) Hyvä hyville ja paha pahoille kuten sanotaan. Eli tarvittaessa väännän ranteen sijoiltaan jos päälle käydään. Sitten käy kuten tuolle lampulle kävi :D.

Venäläinen sähköasentaja tosiaan kävi ja asensi kaiken valmiiksi. Kävin vauvan kanssa alakerran marketista hakemassa vanhoja kunnon e27 kantoja ja johdot niihin nyt on valmista. Kiitoksia kaikille jotka neuvoi. Vähän irvistelen ikävästi näille vittuilijoille niin tietävät käyttäytyä tulevaisuudessa ;)

t: ap