APUA! Mistä pitkät saappaat paksupohkeiselle (40 cm)?
OStin 2 vuotta sitten iiiiihanat pitkät, korolliset ylipolvensaappaat Mekasta, no nyt ei tietenkään samanlaisia/vastaavia löydy mistään? Apua! Pohje on n. 40 cm, joten läheskään kaikki markettisaappaat ei käy, enkä halua, että varsi päättyy juuri pohkeen leveimmälle kohdalle.
Kommentit (37)
Kyllä mä olen löytänyt saappaita ongelmitta. Pohkeen paksuus 38-39 senttiä. Jalankin koko tosin 40-41 - olisko niissä sitten enemmän varaa pohkeellekin?
Muuten kokoa on 175 cm ja 69 kiloa, eli ihan normaalimitoissa menen. Käytän hyvin paljon hameita, mekkoja ja saappaita. Eikä ole ongelma saada miesten huomiota :-)
Elloksella on saappaita myös joissa varsien leveydet S-XL ja muistaakseni Otto nettikaupassa myös, mutta Otossa kenkien koot taisivat alkaa vasta 38...? En ole tästä sata varma. Ellokselta olen tilannut ja olen tyytyväinen, hintaa kyllä on yli 100e.
Prismassa oli muuten ainakin n.kk sitten nahka(?)saappaat joiden takaosassa oli reippaasti strechiä ja ne oli Aivan Mahtavat, valitettavasti mun koko 37 oli myyty heti loppuun :(
Ja mulla sama ongelma, kengänkoko 36/37 mallista riippuen, pohje 39-40cm ja pituus 165cm, painoa 64kg ja olen ollut reippaasti hoikempikin, eli 54-56kg monta vuotta ja silloinkin oli pohkeet paksut,mut ehkä n.1-2cm vähemmän oli, mutta ei sitä enempää!!
Kyllä mä olen löytänyt saappaita ongelmitta. Pohkeen paksuus 38-39 senttiä. Jalankin koko tosin 40-41 - olisko niissä sitten enemmän varaa pohkeellekin?
Muuten kokoa on 175 cm ja 69 kiloa, eli ihan normaalimitoissa menen. Käytän hyvin paljon hameita, mekkoja ja saappaita. Eikä ole ongelma saada miesten huomiota :-)
se tärkeintä onkin. Kumma juttu.Olen naimisissa eikä minulla ole mitään tarvetta saada miesten huomiota,muiden kuin oman mieheni.
Onko se ihan yleistäkin että varatut naiset kalastelee miesten huomiota, vai oletteko sinkkuja? Jänniä kommentteja-käytän hameita ja mekkoja saappaiden kanssa eikä ole ollut vaikeuksia saada miesten huomiota...ihan niinkuin se olisi se tärkein pointti puheutumisessa.
jep, pidän edelleen pitkiä housuja, ei ole tarvetta hakea huomiota.
T 36cm
Todella kauniit löysin ainakin joskus DinSkosta.
Prismassa oli myös jotkut, jotka menivät meikäläisen jalkaan.
Ja 2&3, urheilen toisena ammattinani ja paksut pohkeet kuuluvat lajiini. ;) Eli jos on lihasta, niin paksut pohkeet/reidet/ käsivarret tulevat kylkikäisenä.
Emmehän ole yhdestä puusta veistettyjä näinkään homogeenisessä valtiossa kuin Suomi.
tottakai se saappaan suu on isompi isokokoisissa saappaissa kuin pienissä
kengän koko 36-37, ilmeisesti pohje liian iso noihin nykyisin riisikeppisaappaisiin
isommissa saappaissa, joissa koko jotain 42, voisi pohkeen kohta riittääkin, mutta jalkaterä tietenkin liian iso
Kyllä mä olen löytänyt saappaita ongelmitta. Pohkeen paksuus 38-39 senttiä. Jalankin koko tosin 40-41 - olisko niissä sitten enemmän varaa pohkeellekin? Muuten kokoa on 175 cm ja 69 kiloa, eli ihan normaalimitoissa menen. Käytän hyvin paljon hameita, mekkoja ja saappaita. Eikä ole ongelma saada miesten huomiota :-)
Mulla on myös leveät pohkeet, vaikka olen muuten hoikka. Itse köydän aina dinskosta sopivia saappaita. Ovat huonolaatuisia, mutta minkäs teet, kun paremmat saappaat on tarkoitettu siroraketeisille naisille.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2012 klo 19:56"]
on pohje 40 cm tai yli on muutenkin lihava jo.Kannattaa laihduttaa niin alkaa löytyä saappaita. Ja samaa mieltä 36 senttisen kanssa: on paksut nekin, en kehtais esitellä.
t pitkä- ja hoikkasäärinen mamma
olen 165 cm pitkä ja painan 55 kiloa. Vaatekoko 36-38.
Paljonko pitäisi laihduttaa?
No et varmaan ole lihava mutta jalat on suhteessa tosi paksut. Itse olen 172cm ja painan 62 kiloa ja pohkeen koko on 29cm.Harrastan pitkän matkan juoksua.
Olen tanssijataustani vuoksi myös erittäin paksupohkeinen. Ellokselta olen tilannut useamman parin hyviä nahkasaappaita, korollisia ja matalia, joissa on isot varren mititukset. En tiedä onko enää mutta kannattaa tsekata.
jjfootwear.eu aieltä saa saappaita aina 50 cm:n pohkeeseen. Eikä ole mitään huippukalliita edes.
Unohda saappaat ja hanki nilkkurit.
phkeen ympärillä.
tai sitten ulkomaan nettikaupoista.
Ja voi voi ekalle vastaajalle, joutuu sit katsomaan varmaan muualle kuin ap:n jalkoihin:D Vaikka kyllähän se pitkä ehyt linja sääressä näyttää aina paremmalta kuin nilkkuri, joka saa jalat näyttämään vaan entistä leveämmiltä.
Jos ei asia koske sinua, ei tarvitse kommentoida, kiitos!
Nro 4, katselin Brandokselta jne mut ei ollut ihan mieleisiä heti. Ajattelin, että täällä olisi ehkä joku toinen "norsu", jolla olisi kokemusta :)
http://www.duoboots.com/
http://www.thebootmakers.com/bespoke
varsinkin nuo boot makersin on hyvät kun ne tehdään mittojen mukaan, eikä ne ole mahdottoman hintaiset.
phkeen ympärillä.
taitaa ekalla vastaajalla olla itellään pohje mallia riisikeppi. Itselläni on itseasiassa paksumpi pohje kuin ap:lla ja jostain syystä olen alkanut saamaan enemmän miesten huomiota sen jälkeen kun olen käyttänyt hametta ja pitkiä mustia nahkasaappaita.
Itse tilasin omani Zalandosta ja nämä ovat Ara-merkkiset. Zalandon saappaissa lukee tuotekuvauksessa pohkeen ympärys (ainakin hyvin useassa), joten sieltä voisi löytyä sinullekin.
Mikä ihme siinä on muuten, että aina löytyy joku kade/dille/erilaisuutta kammoava jonka pitää jauhaa ettet voi pitää sitä ja tätä koska se ei näytä HÄNEN mielestään hyvältä. Ei kaikilla voi olla pohjeympärys 25cm. Kaikki jotka ei näytä angelina jolielta (mikä sitten onkaan vastaajan mielikuva täydellisestä naiskuvasta, en tiedä) saavat pukeutua täyspeittävään telttaan tai mieluiten pysyä kotona....
sori, vähän ohis avautuminen...
on 36 cm,enkä kehtaa pitää hameita em syistä ja todellakin vaikea löytää saapasta joka mahtuisi tämänpaksuiselle pohkeelle kun jalkaterä on kokoa 37. Eli lyhyet ja paksut pohkeet.
on 36 cm,enkä kehtaa pitää hameita em syistä ja todellakin vaikea löytää saapasta joka mahtuisi tämänpaksuiselle pohkeelle kun jalkaterä on kokoa 37. Eli lyhyet ja paksut pohkeet.
En ymmärrä, miten et kehtaa. Se on aika surullista. Itse en käytä muita kuin hameita, lyhyitä hameita, ja nautin siitä. Pohje 45cm. Ei ole tullut mieleenkään, etten kehtaisi.
Enkä pidä hameita. Saappaita vaikea löytää. Olen 165cm, 58kg, pohkeet terästä, ei läski lälly.
Urheilua 20v takana.