Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo antaa kädellä

Vierailija
17.11.2005 |

Joskus, kun seksi ei vaimoa huvita niin hän poistaa paineeni käsin jynsäämällä veitikkaani. Onko muillakin tällainen tapa hoitaa miehen seksuaaliset paineet? Eikös tämä pitäisi olla jäänne poikamies vuosilta?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

no harrastin tuota samaa aikoinani myös mutta käsi väsyy kyllä aika nopeesti kun pitää vatkata sitä kauan niin selviän helpommalla kun levitän jalat ja annan mennä.

Vierailija
2/62 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levittää reitensä mieluummin koska pääsee siinä helpommalla. Minusta se on kyllä silloin samaa kuin käteenveto ilman käsiä mutta eipä ole meillä enää muutamaan vuoteen juuri ollut enää muunlaista seksiä. Vaimo tyydyttää ensin itsensä ja sitten minä tyydytän itseni vaimon sisällä. Jos ei olisi lapsia niin lähtisin etsimään sitä kadonnutta ja tässä suhteessa näköjään elämättä jäävää seksielämää ja vihreämpää ruohoa. Voi kuinka haluankaan kaikkia ihania naisia, joita päivittäin kohtaan kaupungilla, bussissa, kaupoissa, töissä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tuo ole mieluummin vaihtelua.

ja kun välittää toisesta niin tekee sen vuoksi mitä vaan.

minun mielestä OK

-mici-

Vierailija
4/62 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sitä ei itsellä esiinny. On ollut vaikka mitä aikoja, lapsen syntymää episiotomiahaavoineen, rankkaa työtä, väsymystä jne. Aina on silti haluttanut. Me ihmiset vaan ollaan erilaisia ja vietit eri vahvuisia. Toivottavaa olis, että saman vahvuisen seksuaalivietin omaavat ihmiset päätyisivät yhteen. Tuurissahan se; ihmiset kun muuttuvat...

Vierailija
5/62 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja mikä ettei toista miellyttääkseen voisi tehdä vaikka mitä. Hmm.. Mutta onko tuollaisessa jo vaara, että seksi muuttuu pelkästään toisen miellyttämiseksi? Se taas voi aiheuttaa haluttomuutta - siis jos suostuu seksiin vaikkei itse haluaisi.

Tietysti ihan kiva jos käy niin, että vaikkei alussa itseä niin haluttaisikaan niin sitten pääsee vauhtiin ja alkaakin haluta.

-2

Vierailija
6/62 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin, ja mikä ettei toista miellyttääkseen voisi tehdä vaikka mitä. Hmm.. Mutta onko tuollaisessa jo vaara, että seksi muuttuu pelkästään toisen miellyttämiseksi? Se taas voi aiheuttaa haluttomuutta - siis jos suostuu seksiin vaikkei itse haluaisi.

Tietysti ihan kiva jos käy niin, että vaikkei alussa itseä niin haluttaisikaan niin sitten pääsee vauhtiin ja alkaakin haluta.

-3

Vierailija
7/62 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin otan mieheltä suihin..loppuun asti. En jaksa käteen vedellä ;)

Vierailija
8/62 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meillä toi on ihan normaalia..joskus mä tyydytän miehen käsin (pari kolme kertaa kuussa) ja joskus hän tekee sen mulle... luulin ton olevan ihan tosi yleistä..onko tosiaan niitä jotka ei koskaan tyydytä miestä käsin???? Mun mielestä se on ensinnäkin ihan ok vaihtelua ja toiseksi jos mies on esim oikeinki väsynyt / stressaantunut vaihtoehtoina on itse hypätä päälle ja ' helpottaa stressiä' tai sit tyydyttää kädellä.... sitä paitsi kova kalu kädessä on toisinaan oikeinkin ihana...joskus kun yhdyntään ei jaksa alkaa ni myös suussa kova kalu on kiva:)

...ja varsinki nyt ku oon raskaana jä kömpelö niin varsin iisi vaihtoehto on väliin käyttää suutä tai kättä...

Vierailija
9/62 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...meillä ei nimittäin ole seksiä ollenkaan. Ei ollut ekan lapsen odotusaikanakaan kuin neljä kertaa, tällä kertaa emme näytä pääsevän siihenkään lukuun. Eipä tuo seksielämä turhan vilkasta ole raskaudettomana aikanakaan (mieheni yleishaluton), mutta nämä raskausajat ajaa mut hermoromahduksen partaalle! Voisin lainata yhtä kirjoittaja(miestä?): voi kuinka haluankaan kaikkia miehiä töissä, bussissa, kaupungilla...

Miten voi olla käynyt niin paska säkä, että itseä haluttaa usein ja miestiä ei juuri koskaan? Vaikka seksi mielestäni (ja muka myös miehen mielestä) hyvää, vaihtelevaa, molemmat laukeaa, muutakin kuin perinteistä...Laiskuus kuulemma syynä,ei viitsi käydä hommiin. Sille olisi kuulunut tulla vaimoksi se " perusakka" , jolla päätä särkee n.350 päivää vuodesta ja mulle se perusori, joka haluaa aina ja koko ajan. Nyt on mennyt halut vähän ristiin tässä parisuhteessa...

Ja ollut enemmän ja vähemmän näin jo 11 vuotta, vuosi vuodelta halut " eriytyen" .

Plääh!

Vierailija
10/62 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...meilläkin on yleensä seksiä vähän harvakseltaan. Raskausajat meillä oli lähes silkkaa selibaattia, miestä ei silloin yhtään kiinnostanut.

Koeta jaksaa! Toivottavasti on parempia aikoja luvassa!

t. 11

Vierailija
11/62 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä onan kädellä ja samalla mies antaa minulle.

Yhdessä oltu jo yli 15v ja seksi on mahtavaa. Ei meillä ole kyllä mitään muitakaan ongelmia.

Nyt kun meillä ihan oma lukollinen makuuhuone ja lapset nukkuvat muualla niin seksiä on usein.

Jos miestä ei haluta niin tyydytän itse itseni. Saahan niitä kaupasta vaikka mitä leluja.

Mikään ei ole mahtavampaa kuin kivi kova puhdas kulli suussa...

Vierailija
12/62 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on harrastettu sellaista seksiä, että ensin mies on tyydyttänyt minut sormillaan, sitten minä hänet joko suulla tai sitten niin (minkä vaihtoehdon mies on valinnut useammin) että mies on maannut selällään ja minä nelinkontin hänen päällään, pylly siis kasvojen edessä niin että on hyvät näkymät, ja mies on minua katsellen ja kosketellen masturboinut. Ihanaa on sekin, mutta kun sitä on jatkunut viikkoja, voi kuinka kaipaakaan sitä sisäänsä! Suosittelen kaikille välillä jaksoa, jolloin ei saa olla yhdynnässä!

Vierailija
13/62 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies haluaa mun tekevän sen eikä ite

Vierailija
14/62 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä järkevämmältä kuin vain " levittää reitensä" , jos seksi ei huvita sillä kertaa vaimoa. Kuulostaa sinun tarpeittesi välittämiseltä ettei kokonaan käännä selkäänsä sinun tarpeillesi vaan tuolla tavalla edes tyydyttää ne.

Vierailija
15/62 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen ei huvita levitellä reisiä... on fiiliksen kannalta parempi tehdä yhdessä käsin.. :) meillä kun mies on valmis ja halukas aina!

Vierailija
16/62 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

josku tulee tehtyä niin, nykyään harvakseltaan

Vierailija
17/62 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä samoin.minäkin olin kuvitellut että tätä harrastaa lähes kaikki.välillä varsinkin menkkojen aikaan otan suihin ja teen kädellä.joskus mies myös minulle jos sitä ei huvita.

Vierailija
18/62 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännyn yleensä naapurin rouvan puoleen, jos

kotona on kuiva kausi..

[color=red]

-Sambuca [color=orange] in flames

Vierailija
19/62 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös sama juttu eli nainen tekee kädellä jos ei muuten jaksa/huvita/voi. Kivempaa se on naisen tekemänä kuin jos itse tekisi.

Vierailija
20/62 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä täällä jo muutkin ovat todenneet.

Mutta sitä en kyllä ymmärrä, että käteenveto olisi jotenkin helpompaa ja vaivattomampaa kuin reisien levittäminen (omituinen ilmaus seksille), kyllä minun mielestäni käteen vetäminen vaatii paljon enemmän viitseliäisyyttä ja energiaa (tahtotilaa, käsiliikuntaa jne.) kuin peruslahnana makaaminen (mitä tietenkään itse en KOSKAAN harrasta ;)