Kuinka paljon voit syödä karkkia kerralla?
Itse söin tänään ison salmiakkipussin, kaksi tuplaa, sisuaskin.
Olen pohjalla ja inhoan itseäni!
Kommentit (50)
aloitin herkku- ja samalla tietenkin karkkilakon tammikuun alussa, että tulis joku roti mun mässyttelyyn.
Mutta saataan siis keposesti vetaista päivän aikana puoli kiloa karkkia ja ylikin.
Mutta voisin HELPOSTI syödä McFeastin, kaksi juustohampurilaista, isot ranskalaiset ja sundaen yhdeltä istumalta. Varmaan pystyisin vetämään toisen vastaavan setin uudelleen illalla, jos olisin syönyt ekan lounaalla.
Mun juttuni on suola ja rasva, ei sokeri.
kerralla ehkä max. toi 200g. Pidän sitä järkyttävänä määränä..
Suklaata voin syödä puoli konvehtirasiaa kerralla jouluna.
menee helposti sellaset 300g. Siis yhteen putkeen syötynä. Jos napsin palasia pitkin päivää niin menee ainakin tuplaten. Muista karkeista en nykyisin oikein välitä, viinikumityyppisiä menee muutama kourallinen kunnes tulee stoppi.
Päivän mittaan voi lisäksi mennä vaikka 200 gramman suklaalevy.
yhden päivän aikana. Hävettää, mutta tähän on tultu. Tokikaan en joka päivä karkkia syö, läheskään, mutta kerran viikossa menisi 300g... Ja vaikka se puolikiloa, jos antaisin mennä. Jep, ja herkkulakossa ollaan täälläkin.
Jos päivä lasketaan mukaan niin toi määrä kaksi kertaa. Että ihan hirveästi pystyn syömään, jos on aihetta. Täytyis nyt lopettaa kaikki mässyt.
Multa menis helposti 300g karkkipussi/irtokarkkeja ja siihen vielä 130g suklaalevy, myös Fazerin 200g suklaalevy menis ehkä ton 130g sijaan. Söin tossa toissapäivänä puol kiloa karkkii ja eilen 130g suklaalevyn.. tällästä siis mulla pitkähkön karkkilakon jälkeen :D
Syön aika vähän karkkia. Joskus ruoan jälkeen muutaman karkin tai sitten 2 palaa suklaata. Enempää en kaipaa. Joku 300 g pussi kestäisi mulla varmaan viikkoja,
Hyvällä lykyllä ehkä max 100g, sekin varmaan kerran kuukaudessa. Ei oo mun juttu.
En paljoa. Vaikka olisi hyvää ja tahtoisin lisää niin en uskalla. Kerran söin paljon sokeria ja kädet ja jalat muuttu sinisiks ja alko pyörryttää ja pitkään oli kauhea olo.
Sempä vuoksi, viimeiset 4v karkkilakossa, ennen ostin makuunista vaikka kympillä ja ylikin ja samana iltana meni kaikki. Ja tätä siis suunnilleen joka päivä. Koska muuten olin kiukkuinen, väsynyt, paha olo, päätä särki ja pyörrytti.
no 700-900g tullu tänää huomaamatta syötyä makeisia jotai ihme sokeri leivoksia huomaamatta.
yhtäkkiä alko päätä pistää ja tuli hirveen kuvottava olo ..et piti mennä pitkälle ja alkaa katteleen verenpaineita ..ne oli normaalit syke 10 lyöntiä vähä liian korkeel..
aikani ihmettelin mistä se johtuu näin kuvottava ja kaoottinen olo kun huimaa oksettaa ja päälakea pistelee niinku joku yrittäs pyykkipoikia laitella päälakeen kiini joten päätin mennä katteleen kaapista lakulootaa jossa oli 700g lakuja niin kolmasosa jäljellä ja jotai leivoksia vääntäny niin ajattelin et taitaa olla sokeriarvot pikkusen pompahtanu ..kerta yleensä 10 vuoden ajan olen kerran kuussa syöny muutaman makeisen
Aika vähän. En erityisemmin välitä karkeista. Jos syön, niin noin 10 karkkia kerralla, tai yhden rivin suklaata.
Joku 300g irtokarkkeja menee yhdeltä istumalta, mutta tulee jo vähän ällö olo tuostakin määrästä.
Minä söisin helposti paljon karkkia kerralla, jos voisin. Rakastan karkkia, suklaata, kaikkea herkkua. Mutta tulen pahoinvoivaksi yli sadan gramman annoksista, siis olo on niin karmea että aivan kuin olisin saanut jonkun myrkytyksen.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2010 klo 20:14"]
Mutta voisin HELPOSTI syödä McFeastin, kaksi juustohampurilaista, isot ranskalaiset ja sundaen yhdeltä istumalta. Varmaan pystyisin vetämään toisen vastaavan setin uudelleen illalla, jos olisin syönyt ekan lounaalla.
Mun juttuni on suola ja rasva, ei sokeri.
[/quote]
Mä taas voin vetää 200g suklaata, mutta tuollaista satsia en saisi alas vaikka henki siitä riippuisi.
Varmasti puoli kiloa päivässä. 200 g suklaalevykään ei ole mulle juttu eikä mikään, pikemminkin se tuntuu joskus liian pieneltä. Joskus harvoin kun oon oikein tuhmalla päällä, en osta vain yhtä vaan kaksi 200 g:n suklaalevyä ja napostelen ne helposti päivän mittaan.
Ennen muhun mahtui pizzaa aivan valtavia määriä, mutta kerran oksensin pizzan takia ja sen jälkeen ei ole tehnyt mieli.
500g karkkia ja 200-300g suklaata. Noita ennen sokerijogurttia ja -rahkaa. En ole ylipainoinen, mutta syömishäiriöinen kyllä.
Siis esim. 300g karkkipussia ja 200g suklaalevy voi mennä saman päivän sisällä.