Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluton vaimo

Vierailija
20.07.2009 |

Hei,

olen onneton perheen isä. Kaikki lähti siitä, että meillä oli hyvin aktiivinen/kiihkeä suhteen alkuvaihe. Yhdessäolo oli yhtä pussailua ja hellimistä ja peitto heilu.

Nyt 4vuotta myöhemmin, meillä 1 ja 2v lapset. Jo ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen vaimon halut katosivat. Ei halunnut seksiä, ei lähellä oloa, ei kiihkeitä suudelmia ja toisen iholla kiinni olemista. Seksiä max. kerran kuussa ollut nyt viimeiset 2 vuotta.

Minulle riittäisi vähempikin seksi, kunhan saisin muuten yhdessä oloomme läheisyyttä. Pusut ja halit kun eroamme ja tapaamme päivän touhujen lomassa. Olemme puhuneet paljonkin nykyisestä tilanteesta, välillä tuntuu et nostan liianki usein asian pöydälle. Vaimo sanoo, että ei ole haluja ja sitä vaivaa myös kovin sama asia.

Sitten kun kerran koittaa taas aika että hän valmis seksiin, hän ei halua että koskettelen häntä käsin. Rinnoista ja alapäästä en saa hyväillä. Seksi on suunnilleen vain vaatteiden päältä hyväilyä ja sit pikainen yhdyntä.

Antakaas ohjeita miten voisin saada suhteemme kiihkeämmäksi? Voiko tällaiseen saada apua ammattiauttajalta, uskallanko edes ehdottaa vaimolleni vai odotanko et jospa ajat muuttuisivat?

Tiedän että raskaus voi muuttaa paljolti naisessa ja tiedän että lasten hoito vie paljon voimia jotka helposti vievät siten tilaa parisuhteesta.

Muuten vaimoni on maailman ihanin ja paras ihminen, mutta haluaisin muutosta seksuaaliseen kanssakäymiseemme. On turhauttavaa, kun haluan antaa vaimolleni pusun, niin hän kääntää lähes aina poskensa. Tai halausin hyväillä niin hän tarraa käsistäni kiinni..:(

Mitä teen??

-Avuton mies

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä se on, opi elämään 2 miehenä

Vierailija
2/42 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä perässä luulet alkuperäisen kirjoittajan olevan, jos ei seksin?

Parisuhde ilman seksuaalista kanssakäymistä EI OLE PARISUHDE, vaan hyötysuhde.

Vähemmän haluava osapuoli EI VOI normittaa seksin määrää omalle tasolleen.

Jokaisella on oikeus omaan seksuaalisuuteensa ja sen toteuttamiseen haluamassaan määrässä.

Mikään avio- tai avoliitto ei poista ihmisen oikeutta nauttia omasta seksuaalisuudestaan ja jos puhe ja ymmärrys eivät auta, vaihtoehdot ovat joko vieraisiin lähtö tai ero.

Ero tietenkin lapsiperheessä on idioottimainen ratkaisu lasten kannalta - pelkkä seksi ei ole mikään ylivoimainen este.

Jos jompikumpi ei siihen pysty tai halua, antakoot toiselle mahdollisuuden hakea tarpeilleen tyydytyksen muualta.

Tosin siinä voi mennä sitten äkkiä se parisuhteen raunio lopullisestikin.

Mutta menee se elämä pilalle seksittömässä suhteessakin, jos molemmat eivät seksittömyyttä halua.

Kiitos ja olen 42-vuotias kahden pienen lapsen isä ja olen käynyt vieraissa. En tuo kotiin tauteja enkä virittele rakkaussuhteita. Käyn ainoastaan naimassa - tekemässä sitä, mitä vaimoltani en saa.

AIKUINEN MIES EI RUPEA MITÄÄN PILLUA RUKOILEMAAN, JOS SELVÄ PUHE JA KESKUSTELU EI VUOSIKAUSIEN YRITYKSISTÄ HUOLIMATTA JOHDA MUUHUN KUIN VELVOLLISUUSPANOON KERRAN KUUSSA TAI KAHDESSA.

Ei riitä minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on saatava vaimosi tuntemaan itsensä hyväksytyksi ja halutuksi. Joksikin aivan erityiseksi. Siinä ei puhe, keskustelut ja järki

auta mitään. Eikä edes se, että seksi tekee hyvää ja nainen saa orgasmin. Sinun täytyy lähes palvoa ja pitää vaimoasi maailman kauneinpana ja ihanimpana. Arvostaa ja kehua. Minä en noin tehnyt ja vaimohan kävi vieraissa. Vaikka seksiä oli vähintään pari kertaa viikossa!

M32

AIKUINEN MIES EI RUPEA MITÄÄN PILLUA RUKOILEMAAN, JOS SELVÄ PUHE JA KESKUSTELU EI VUOSIKAUSIEN YRITYKSISTÄ HUOLIMATTA JOHDA MUUHUN KUIN VELVOLLISUUSPANOON KERRAN KUUSSA TAI KAHDESSA. Ei riitä minulle.

Vierailija
4/42 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itseni kun kuvailet vaimoasi.

Olen väsynyt iltaisin lasten ja kodin hoidosta. Jokainen miehen hyväily pistää minut lukkoon kun heti tulee tunne että hän haluaa illalla rakastella ja itse olen siihen liian väsynyt. Hänen epäily että minulla on joku toinen taas loukkaa minua koska rakastan kuitenkin miestäni hyvin paljon enkä voisi häntä pettää. Olemme vuosien varrella keskustelleet asiasta. Mieheni pitää minua kauniina mutta itse en ole itseeni tyytyväinen. Neljän lapsen raskaus ja synnytys ovat jättäneet jälkensä. Minulla on monet kerrat paha mieli siitä kun olen torjunut mieheni koska olen vain yksinkertaisesti niin väsynyt että nukahdan heti kun sänkyyn pääsen ja rakastelu on meillä se joka sitten taas vastaavasti minua piristää. Saatan olla hereillä tunninkin vielä sen jälkeen ja mies vetelee sikeitä jo vieressä.

Olethan sanonut vaimollesi ettei jokainen hyväily tarkoita sitä että haluaisit rakastella? Ne ovat vain osoitus siitä että hän on sinulle tärkeä. Yhdessä elokuvan tms. katsominen, vain lähekkäin olo ei tarvitse johtaa mihinkään.

Vierailija
5/42 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi minun tapauksessani tehdä?

Onko kehumista, jos sanoo, että lättänämpiäkin peppuja on nähty tai roikumpia ja rumempiakin tissejä on joillakin?

ala aktiivisesti kehumaan hänen kauneuttaan unohtamatta mainita erikseen pyllyä ja tissejä

Vierailija
6/42 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kun ne sai ittestä irti edes hetkeksi illalla kun ne meni nukkumaan, niin sitten tulee mies ja haluaa halia ja pusia ja helliä ja naida...yäk! mee pois! en saa edes henkee! haluun olla vain minä itse, enkä kenenkään "jatke"!

se oli tosi ahdistavaa. mä en saanut koskaan olla oma erillinen olento, vaan aina oli joku iholla kiinni. sitten isäntä vetää herneet nenään kun sille sanoo ettei halua enään sitä lähellekkään. vaikka tietenkin selitin että se ahdistaa koska lapset on ollu iholla kiinni koko päivän, ei koska en miestä haluaisi.

voisiko vaimollasi olla sama juttu?

mulla helpotti kun lasten kanssa helppas tilanne. aikaa meni mutta lopulta ne alko olla omis olois eikä äipän sylis kaiken päivää.

Vierailija
7/42 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli aikas seksitöntä kunnes nuorin lapsi oli kolme... mulla ainakin tuntu ihan pahalle, esmes rintojen koskeminen, mikä ennen oli tuntunut tosi hyvälle.... muutenkin koskettaminen jalähellä oleminen oli tosi vaikeaa, kun lapset oli koko päivän mussa roikkuneet. naisen elimistöllä menee myös noin 4vuotta täysin palautua raskaudesta, oikeasti.

kun nuorempikin lapsi kasvoi ja molemmat alkoivat käymään itse pissillä ja syömään itse ja menin töihin niin meillä alkoi niin mieletön seksielämä että aivan tasan kaikki puutteet korjattiin :D eikä ole ollut mikään ohimenevä juttu vaan edelleen sekstaillaan melkein joka päivä.

koita malttaa kunnes vaimosi kroppa ja hormoonit palautuvat. hanki fleshlight :D

Vierailija
8/42 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on hyvin tuttu tilanne - itsekin näivetyin samanlaisessa asetelmassa vuosikausia. Siihen sitten pykättiin vaimon toivomuksesta vielä yksi lapsi suhteen parantamistarkoituksessa, ja tämä tietysti johti lopulliseen eroon. Pahinta ei ollut seksi puute, vaan jatkuva tunne torjutuksi tulemisesta, sekä se, että toinen tuntuu ottavan minut miehenä pelkkänä hepin jatkeena, ikään kuin minulla ei olisi omia aivoja ollenkaan. Perusajatus on, että minulla ei olisi kuin se yksi ainoa ajatus. Voin toki todistaa, että mieskin tarvitsee sitä läheisyyttä, lämpöä ja kosketusta. Nyt yksin ollessani (toki lapset luonani joka toinen viikko) huomaan, että tämä neli-viisivuotinen hyljeksinnän vaihe jätti minuun todella syvät arvet. En voisi kuvitellakaan lähestyväni ketään naista, en yksinkertaisesti pysty päästämään ketään lähelleni, tuskin vielä vuosiin, jos koskaan. Aiemman parisuhdeuskollisuuden on siis korvannut find her-fuck her-forget her -kulttuuri. Huomaan olevani niin varma riittämättömyydestäni kenellekään aikuiselle ihmiselle, että en edes pyri parisuhteeseen. Toisaalta oma elämä tuntuu muuten täydelliseltä - Nyt meillä on lasten kanssa se rento perhe-elämä ilman tiuskimista, josta olen aina haaveillut. On aikaa puuhastella yhdessä, eikä kaikkien paikkojen tarvitse olla aina ojenuksessa. Kehotan sinua tutkistelemaan tilannettasi tätä taustaa vasten ja tekemään omat johtopäätöksesi. Kenenkään ei tarvitse roikkua toisen ihmisen talutusnuorassa.

.. paitsi että olen nainen. Mieheni oli se joka ei halunnut seksiä ja siinä kuivui sitten myös se hellyyt ja muu läheisyys. Ja lopulta kaikki muut, yhteiset unelmat ja tulevaisuus. Päädyimme mekin lopulta eroon.

Minä olen myös huomannut tuon riittämättömyyden tunteen. Minulle on niin kauan käännetty selkää että en oikein osaa luottaa siihen että joku mies uskaltaisi ja haluaisi kanssani sekä seksiä että sitä hellyttä. Tavallista arkea. Ystävät jankuttavat minulle että ihan varmasti löydän vielä sen elämäni miehen mutta mistä ihmeestä hän tähän voi tulla jos omat ajatukseni kulkevat sitä rataa että en uskalla edes yrittää sitoutua?

Niin että näin tässä menee perjantai-ilta. Sohvalla yksin, roikkuen jossain vauva-lehden palstalla. Irtosuhteita löytyisi tuolta baarista mutta ei vain jaksa kiinnostaa.

Halauksia sinulle. Rämmitään eteenpäin.

N40

Vierailija
9/42 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIKUINEN MIES EI RUPEA MITÄÄN PILLUA RUKOILEMAAN, JOS SELVÄ PUHE JA KESKUSTELU EI VUOSIKAUSIEN YRITYKSISTÄ HUOLIMATTA JOHDA MUUHUN KUIN VELVOLLISUUSPANOON KERRAN KUUSSA TAI KAHDESSA.

Ei riitä minulle.

[/quote]

Olen täysin samaa mieltä ja täysin samanlaisessa tilanteessa. Minulla on kaksi lasta, 3-vee ja 6-vee joita rakastan. Valmis tekemään töitä heidän eteensä, siis. Ja myös teen. Mutta mitä vaiomin pillun pihtaamiseen tulee, niin olen hiljaisesti haistattanut hänelle vitut jo monta vuotta sitten. Sikäli kuin muistan oikein, niin minulla on ollut rakastjattaria joku 10-20 ja maksullisissa olen käynyt niin paljon, että en ikinä pystyisi muistamaan jos joku kysyisi.

Minä en lapsiani jätä. Mutta en vittu myöskään vietä seuraavaa 30 vuotta panematta. Eli menee se toki näinkin, vaikka varmaan muitakin reittejä olisi. Piste.

Vierailija
10/42 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä perässä luulet alkuperäisen kirjoittajan olevan, jos ei seksin?

Parisuhde ilman seksuaalista kanssakäymistä EI OLE PARISUHDE, vaan hyötysuhde.

Vähemmän haluava osapuoli EI VOI normittaa seksin määrää omalle tasolleen.

Jokaisella on oikeus omaan seksuaalisuuteensa ja sen toteuttamiseen haluamassaan määrässä.

Mikään avio- tai avoliitto ei poista ihmisen oikeutta nauttia omasta seksuaalisuudestaan ja jos puhe ja ymmärrys eivät auta, vaihtoehdot ovat joko vieraisiin lähtö tai ero.

Ero tietenkin lapsiperheessä on idioottimainen ratkaisu lasten kannalta - pelkkä seksi ei ole mikään ylivoimainen este.

Jos jompikumpi ei siihen pysty tai halua, antakoot toiselle mahdollisuuden hakea tarpeilleen tyydytyksen muualta.

Tosin siinä voi mennä sitten äkkiä se parisuhteen raunio lopullisestikin.

Mutta menee se elämä pilalle seksittömässä suhteessakin, jos molemmat eivät seksittömyyttä halua.

Kiitos ja olen 42-vuotias kahden pienen lapsen isä ja olen käynyt vieraissa. En tuo kotiin tauteja enkä virittele rakkaussuhteita. Käyn ainoastaan naimassa - tekemässä sitä, mitä vaimoltani en saa.

Ei riitä minulle.

Teksti varsin osuvaa/asiaa.

Kannattaa muuten pihtarien, siis ne, ketkä ovat aina väsyneitä tms. muistaa, että OLISITTE HYVÄT NAISET HETI ALUSSA KINTUT YHDESSÄ, NIIN EI TULISI TÄTÄ TILANNETTA!!!!!

Alussa ei väsymys tms vaivaa, vaan ne mukulat on tehtävä. Sitten onkin makkarissa hiljaista. Ja aina on miehen vika kun haluaisi KUTEN ENNEN.

Vierailija
11/42 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jee minkä helvetin takia miesten pitää aina paapoa naisia että sais jotain heiltä jos akka ei anna etsi salarakas huomaa jossain vaiheesa että ois kannattanut antaa joskus vaikka säälistä,,joutuuhan miehetkin olemaan shoppilureissuilla heidän kaverina j muissakin ei niin kiinnostvissa jutuissa mukana niin eikö joskus vois antaa vaikkei kiinnostakkan säilyis sopu taas on tietysti niitä maailman miehijä jotka saa aina mutta nekun älyis taas olla antamatta naisille

Vierailija
12/42 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hyvä viestiketju. Muutama kirjoitus oli suoraan kuin omasta  elämästäni. Sekä miehen, että naisen kirjoittamana. Itse olen mies.

Pikakertaus. Lapsia on kolme, seksiä on noin kerran tai pari vuodessa. Läheisyysyritykset torjutaan yleensä. Kiire on koko ajan ja illalla olen monesti itsekin niin väsynyt ettei seksi kiinnosta. Usein kuitenkin kiinnostaa. Vaimon kroppa ei ole ihan nuoruuden kunnossa enää kolmen lapsen jälkeen, mutta silti haluan juuri häntä. Tätä kuivaa kautta on jatkunut jo vuosia.

Laitoin jo profiilin Ashley Madisoniin, mutta poistin sen heti kun alkoi ottaa päähän kusetusmeininki väärien profiileiden muodossa ja roikkuminen siellä muiden epätoivoisten pillunvonkaajien joukossa. Olen kuitenkin ihan katseenkestävä ja hyvässä kunnossa muutenkin.

Vaimo ei halua halua, että katson hänen vartaloaan vaikka olen ainostaan kehunut sitä (rehellisesti, korostaen aidosti hyvännäköisiä alueita). Suutelusta hän ei pidä ollenkaan ja halaukset otetaan vain velvollisuudesta jotenkin vastaan. Molemminpuoleinen kunnioitus on rapissut pahasti. Lähinnä hoidamme vanhemmuutta ja kinastelemme. Vanhemmuudessa olemme kaiketi ihan hyviä. Tietynlainen kumppanuus on olemassa, mutta ei ehkä enää oikeanlainen.

Niin ja itse siis osallistun kotitöihin, tarjoan omaa aikaa, huolehdin lapsista jne.

Elänkö tässä kulissisuhteessa lasten vuoksi, eroanko vai alanko pettämään? Toistaiseksi en ole sitä tehnyt, mutta kun panettaa 24/7. Jaa-a. Joka tapauksessa vituttaa tämä tilanne.

Vierailija
13/42 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä puhkaista tämä kupla, mutta kolmen vuoden jälkeen tilanne ei muutu yhtään miksikään. Ei vielä piiiiiiitkään aikaan...

[quote author="Vierailija" time="28.07.2009 klo 09:45"]
Nuorimmainen nyt reilut kaksi vuotta ja odottelen innolla, että täyttää sen maagiset kolme. Tälläkin palstalla olen lukenut monet kerrat siitä, että lapsen mukanaan tuomat kolme ensimmäistä vuotta ovat ne vaikeimmat.

[/quote]

Vierailija
14/42 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainittakoon heti alkuun että olen itse mies.

Tässä keskustelussa on ollut hyvin samankaltaisia esimerkkejä kuin omakin tilanteeni. Pari pientä lasta ja joitakin vuosia on tilanne ollut juuri sellainen että vaimoon ei saa paljon koskeakaan, kuulemma ärsyttää kun "joku roikkuu koko ajan kiinni", ei tosiaan ole sitä seksiäkään kun vaimo ei tunne itseään seksikkääksi ja on väsynyt töistään ja kotitöistä.

On tosi ärsyttävää ja käsittämätöntä selittää jotain tuollaista. Miehet ja naiset vaan on näköjään niin eri planeetalta.

En minäkään tunne itseäni miksikään adonikseksi. Väsyttää minuakin se töissä käynti ja kotityöt ja kaksi täystuhoa, joiden jälkiä saa siivota koko ajan ja jotka roikkuvat milloin missäkin.

Silti minä haluaisin seksiä ihanan, kauniin vaimoni kanssa. Ettekö te naiset jumalauta käsitä, että ellei se mies pitäisi teitä seksikkäänä tai haluttavana, niin ei se teidän kanssa olisi eikä teiltä seksiä tai läheisyyttä olisi vailla !!!!

On todella loukkaavaa, kun mies yrittää parhaansa mukaan olla tasavertainen kumppani ja toinen aikuinen perheessä ja tehdä oman osuutensa, niin silti naisilla on oikeus kieltäytyä seksistä näillä edellä kuulluilla selityksillä.

Ettekö te naiset käsitä, että ei sen miehen itsetunto määrättömän kauan kestä sitä jatkuvaa torjumista???

Miksi hitossa sen pitää aina olla mies, jonka pitää keskustella ja hieroa ja tehdä kaikki maailman kommervenkit ja naisella on sitten oikeus vaan olla jatkuvasti väsynyt ja stressaantunut ja miehen pitäisi taas lisää vaan osallistua ja yllättää ja sitä taikka tätä.

"Ja kun se haluaa sitten kumminkin vaan seksiä, se siinä on taka-ajatuksena".

Jumalauta, jos sitä seksiä saisi usein ja säännöllisesti, niin meidän miestenkään lähestymisyritykset, kosketukset ja halaukset eivät olisi aina nimenomaan siihen seksiin tähtääviä! Silloin kun seksiä saa todella harvoin, kaikki ajatukset pyörivät vain sen seksin ympärillä. Se on oikeasti miehille tärkeää.

Mutta kun esim. meikäläisen vaimoa ei saa edes pitää hyvänä ja halata ja hipelöidä, kun se jo heti kavahtaa ja ähkii ja valittaa että kun ei koskaan saa olla rauhassa kun joku roikkuu kiinni.

Ja sitäpaitsi, mitä sitten, vaikka mies olisikin aina vaan sen seksin perässä??? En kyllä käsitä sitäkään.

Ei ole hyvä jos mies pihtaa eikä ole teistä kiinnostunut, eikä sitten toisaalta saa olla kiinnostunutkaan, kun sekin on liikaa ja rasittaa ja väsyttää ja ahdistaa ja painostaa.

Mainittakoon vielä, että ellei se mies olisi teistä kiinnostunut ja haluaisi teitä, niin se olisi mennyt kimppaan parhaan kaverinsa kanssa.

Helpompaa se on asua jonkun toisen miehen kanssa, jos kerran on tarkoitus on vain olla kämppiksiä ja pitää yllä jotain ruuanlaitto-, siivous- ja pyykkäyskolhoosia.

Vierailija
15/42 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä tietenkin varmaan parasta mutta jos vaimo ei suostu, ei varmaan ainakaan haittaa ole jos käyt yksin.

Olen huomannut että kun ongelmaa katsoo sentin etäisyydeltä 24/7, ei huomaa vaikka ongelman ratkaisu olisi aivan nenän edessä. ammattiauttajan kanssa kun asiaa pohtii pääsee jotenkin kummasti "kärpäseksi kattoon" ja hoksaa että no tietenkin! näinhän tämä pitää hoitaa!

kaikkiin ongelmiin on ratkaisu. teidän vastuullanne on se löytää. senhän olette luvanneet naimisiin mennessänne, myötä ja vastamäessä ja niin edespäin....

Vierailija
16/42 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttelemassa ja auttoi ainakin mulla. oli hyvä pohtia omaa seksuaalisuutta ulkopuolisen kanssa, joka on ehdottoman luotettava.

Vierailija
17/42 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jotain muuta voisi käydä gyneltä kyselemässä.

Vierailija
18/42 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syynä kai lääkkeet joita syön +e-pillerit.hormikierukan otin pois, silti halut eivät palanneet. En tiedä miksi. Haluaisin haluta, mutta minua henk.koht.ärsyttää arki ja lapset, kotityöt, omat työt jne jne. On niin paljon sitä hommaa ja illalla kun kaatuu reporankana sänkyn klo 23 ei todella jaksa kuin nukahtaa!!!

Ehkä aika auttaa? En tiedä. Älkää ainakaan tehkö lisää lapsia.

t. kolmen lapsen väsynyt äiti

Vierailija
19/42 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan varmasti tehnyt vaimollesi selväksi, ettet todellakaan ole seksin perässä? Siis todella sanonut, että "Tykkään susta kulta niin paljon, että ois kiva pussailla ja halailla sua. Enkä todellakaan oo mitään seksiä vonkumassa, vaan kun tykkää toisesta niin paljon niin haluaa ihan muutenkin koskettaa."

Koska voihan vaimosi pelätä kuitenkin sitä, että yrität hellyydelläsi seksiä. Tietenkin seksikin kuuluu suhteeseen, mutta alussa sinuna keskittyisin vain ja ainoastaan hellittelyyn.

Tarkista myös paljonko olet mukana perheen arjessa. Pohdi, teetkö varmasti oman osuutesi lastenhoidosta, kotitöistä jne. Tee asioita oma-aloitteisesti ja järjestä vaikka lapsenvahti päiväksi (viikonloppuna, kun ei ole töitä) ja pyydä vaimoasi kanssasi kahville ja kaupungille käveleskelemään. Tai osta/järjestä hänelle jotain, mistä hän todella pitää.

Osoita siis, että otat suhteen vakavissasi ja kannat vastuuta sen hyvinvoinnista.

Ja anna aikaa. Nuo temput eivät tepsi välttämättä ihan heti, mutta meillä (tilanne toisin päin, miestä ei kiinnostanut hellyys tai seksikään) se lopulta toimi. Tai ainakin on paranemaan päin =)

Voimia ja toivottavasti onnistuu!

Vierailija
20/42 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista myös paljonko olet mukana perheen arjessa. Pohdi, teetkö varmasti oman osuutesi lastenhoidosta, kotitöistä jne.

Minä olen yrittänyt tätä arkeen osallistumista ihan tosissani mutta ei tunnu toimivan. Luulen homman kaatuvan siihen, että vaimolle tulee velvollisuuden tunne seksiä kohtaan kun huomaa, että toinen yrittää auttaa kotihommissa. Helpompaa kotona -> nythän jaksat seksiäkin.

Muutaman kerran olen järjestänyt lapset kotoa hoitoon yhteisen ajan saamiseksi. Silloinkaan ei seksi kiinnosta, kun kuulemma tuntuu siltä, että yhteistä aikaa on järjestetty vain seksin vuoksi.

Päiväsaikaan viikonloppuisin lasten ollessa kavereilla seksin harrastaminen ei tule kuuloonkaan "kiinnijäämisen" pelossa.

Toisin sanoen, jos ei kiinnosta niin sitten ei vaan kiinnosta.