Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

58/67 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tehdä taas uuden aloituksen tästä aiheesta, mutta nähdäkseni työllisyyskeskustelussa vallitsee näkemysero siitä, mikä työllisyyden yhteiskunnallinen merkitys on.

Yhden näkemyksen edustajat siis ajattelevat, että työn on tarkoitus olla järkevää ja tuottavaa, ja siis että mielekkäiden työtehtävien puutteessa työttömyys on parempi vaihtoehto. Toisen näkemyksen edustajat taas pitävät työllisyyttä itseään tärkeänä, huolimatta sen tuottavuudesta. Tämän näkemyksen edustajat siis olisivat sitä mieltä, että kaikilla pitäisi olla työpaikka ja töitä, ja että työttömyys sinänsä on ongelmallista.

3/13 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestä kuninkaallisilla saattaa olla myönteisiä talousvaikutuksia, esimerkiksi turismin tai juorulehdistön kautta. Esimerkiksi Lontoossa on varmaan vaikka mitä nähtävää, mutta ainakin itselleni tulee sen vetonauloista mieleen ensimmäisenä ne kuninkaalliset mestat ja niillä bostaavat karvahattuiset ja lehmänhermoiset stevarit. Eli vaikka palatsien yms. ylläpito maksaa, niin niillä ja muulla kuninkaallisuuteen liittyvällä fiilistelyllä voinee myös tienata.

57/63 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SK kirjoitti:

Osaavatko tikat uida? Niillehän tuollainen putki olisi varmasti kuin punainen vaate.

Meidän oma häirikkötikka meni linnun pönttöön ja hakkaa sisäpuolelta pönttöä rikki, se on muutoinkin ihan viti, v.ttuilee koko ajan kun olemme pihalla. Luulee omistavansa koko läänin. Se on kokoajan äänessä, kun muut tikat harvemmin kettuilee ihmisille.

 Kerran lensi minuun päin kun olin kukkapenkkiä rapsuttelemassa ja nousin ylös kumarasta. Oli menossa kanssani linjassa olevaan pajun torsoon, mutta minä satuin kohdalle.

Eli asialla saattaa siis hyvinkin olla ollut vastaava nepsyilevä siivekäs.

3/6 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breaking Badin eka kausi oli mielestäni tosi hyvä, mutta sarja meni mielestäni sen jälkeen melko tasaisesti alamäkeen.

Ns. "aikuisten sarjoista" oma lempparini on tähän asti ollut The Wire eli Langalla. Eka kausi ei muistaakseni ollut mitenkään erityisen hyvä, mutta myöhemmistä tykkäsin paljon. Koko perheen sarjoista tulee hyvinä mieleen ainakin se muumi-animaatiosarja (Muumilaakson tarinoita?) ja Pingu.

23/63 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaavatko tikat uida? Niillehän tuollainen putki olisi varmasti kuin punainen vaate.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.