SK
Seuratut keskustelut
Kommentit
Luulisi salin pitäjillä olevan jonkinlainen velvollisuus ohjeistaa laitteiden oikeassa käytössä, ja esimerkiksi varoittaa vaaraa aiheuttavasta laitteiden liian yksipuolisesta tai raskaasta käytöstä. Mutta jos alipainoinen kävijä ei varsinaisesti väärinkäytä laitteita, niin ei kai salia voida pitää vastuussa hänen yleisen elämäntapansa mahdollisesta epäterveellisyydestä. En tiedä, voisivatko ulkopuoliset puuttua asiaan mitenkään hedelmällisesti, ja kai liikunta on terveellistä alipainoisillekin.
Ainakaan minun mielestäni mitkään överit palatsit eivät oikein anna hyvää kuvaa yhteiskunnista, joissa niitä on. En ainakaan itse haluaisi, että nykyisen linnan tilalle rakennettaisiin joku Burj Salefa tai Ceausescu-tyylinen "tasavallan koti".
Miksi ihmisten pitäisi sitoutua johonkin sellaiseen, joka ei tuota ei heille nautintoa? Toisin sanoen, mitä vikaa hedonismissa on, ja miksi elämä ei voisi olla hattaraa?
Itse taas tykkään kohtuudella täytetyistä sämpylöistä, piirakoista, leivistä, pitsoista ja vastaavista! Liika täyte on nähdäkseni yleisempi ongelma kuin liian vähäinen täyte, vaikka tietty myös liian vähäinen täyttö on mahdollista.
En usko, että mitenkään ihan hirveän suosittua tuollainen toiminta olisi Suomessa, tai oikeastaan hirveästi missään muuallakaan. Kai kysyttäessä aina joitain radikaaleja toisinajattelijoita löytyy, mutta veikkaan, että Kiinan mallia koronatoimien suhteen ei olle ihan äkkiseltään voimaan äänestämässä.