SK
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
SML
Videolla ei hirveästi valoteta sitä, että minkälaista ideologiaa retkue edustaa, mutta jotenkin mieleeni hiipii sellainen vaikutelma, ettei tuossa "kansallisessa uudelleensyntymisessä" ole kysymys mistään suvaitsevaisuuden ja vapaamielisyyden riemuvoitosta.
Yleensä olen SDP:tä tai Vihreitä äänestänyt. Voisin teoriassa kuvitella äänestäväni Kokoomustakin, mutta vaalikoneet eivät Kokoomuksen ehdokkaita minulle juuri suosittele, vaikka kuvittelen itseni esimerkiksi suhteellisen markkinalogiikkamyönteiseksi. En tiedä, onko se sitten joku arvokonservatismi vai mikä, mikä Kokoomuksessa tökkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeahan se on ymmärtää, jos ei ole koulussakaan mitään oppinut.'
Jääkarhuja on ollut olemassa noin 150 000- puoli miljoonaa vuotta. Ovat polveutuneet ruskeakarhuista, näistä mitä meilläkin on.
Nämä Wikipediasta tietonsa hakevat ja sitten suureen ääneen ketjuun pätemään tulevat ihmiset ovat kyllä palstan suurinta hupia. Tahattomasti.
Mikä ilmiössä on mielestäsi huvittavaa?
Talven teemaruokana on tänä vuonna ollut minulla kaalilaatikko. Olen jo pari kertaa tehnyt, ja vieläkin tekisi mieli tehdä lisää. Vaikka jollain reseptillä, missä olisi kermaa tai jotain muuta kuin perus valkoista riisiä.
Otsikon kysymykseen vastaisin kyllä, sillä ihan hyvinkin kuvaaminen voi suojella eläimiä (eläinlajeja), vaikka itse kuvaukset niitä jonkin verran häiritsisivätkin. Karismaattiset eläimet voivat hyötyä ns. huomiotaloudesta, ja esimerkiksi matkailusta hyötyminen voi kannustaa pitämään huolta kiinnostavista eläinkannoista ja luontomaisemista.
Siihen en osaa ottaa kantaa, että pitäisikö kuvamateriaalista käydä jotenkin ilmi, että onko kyseessä satunnainen kohtaaminen eläimen kanssa, vai että onko kuvaustilannetta järjestelty jotenkin.