SK
Seuratut keskustelut
Kommentit
Epäilyttäviin korkeisiin paikkoihin, luistelemaan tai moottoripyöräajelulle. Benji-hypyt ja vastaavat ovat sanomattakin jyrkkä no-no.
Kirkkoon tai moskeijaan voisin kauniisti pyydettynä tulla, vaikka ateisti olenkin, ellei ohjelmaan kuulu jotain yllämainituista.
Maapallon vuosi ei ole kyllä ihan tasan vuoden mittainen, vaan vuoteen joudutaan lisäämään karkauspäivä noin joka neljäs vuosi, koska auringon kiertäminen kestää maapallolta noin 365 päivää ja 6 tuntia.
Mistä tiedät, mikä on minkäkin rikoksen "oikea" vakavuusaste? Eli miten tiedät, milloin jotakin rikosta vähätellään, ja milloin liioitellaan?
Vierailija kirjoitti:
Muistetaas nyt, että ei möykätä ketjussa, keskitytään vaan lukujen ja eri vaaleihin liittyvien asioiden spekulointiin.
ap
Miten määrittelet "möykkäämisen", ja miksi sinusta hevoskilpatyylinen poliittinen keskustelu (horse race politics) on siihen nähden toivottavampaa?
Rulla- tai pitakebabit ovat mielestäni yleensä parempia kuin iskenderkebabannokset, vaikka ainesosat ovatkin yleensä suhteellisen samanlaiset. Kebabia riisillä voisin vaihtelun vuoksi harkita, mutta se leipä sopii mielestäni paremmin kuin perunat.