Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Profile picture for user SK

SK

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

5/7 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa valittaminen on sekä sosiaalisesti että poliittisesti hyväksyttyä, ja valittamalla myös saa aikaan melko herkästi yhteiskunnallisia muutoksia. Esimerkiksi Kiinassa tai Venäjällä julkista valittamista oletettavasti tapahtuu vähemmän, koska valittamisella vääristä asioista saa ikäviä seuraamuksia, eikä valittaminen myöskään muuttane mitään. Se, että ihmiset märisevät lehdissä ja somessa ties mistä siltarummuista ja joululauluista, on varmaan tavallaan ihan hyvä merkki. En kuitenkaan ehkä sanoisi, että asiat ovat kuitenkaan varsinaisesti liian hyvin.

7/30 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tulee mieleen, että jälleenmyyjällä on voinut olla toimitusvaikeuksia, ja että hän ei vain ole viitsinyt selvittää tilannetta asiakkaille sen enempää. Mutta kai kyseessä voi ihan puhdas huijauskin olla, eikä vain kyseenalainen optimismi tuotteiden toimituksen suhteen. Jälkimmäistä yhdistettynä tuotteiden vähäiseen saatavuuteen on kuitenkin ilmeisesti korona-aikana jonkin verran tapahtunut, esimerkiksi elektroniikan saralla.

15/25 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi sun otsikointi ei mennyt ihan putkeen.

Ei kreikkalaiselle mytologialle ole omaa palstaansakaan, joten nymfienkin on pakko tehdä aloituksensa tänne.

Neuvona voin sanoa, ettei miestä ei kannata viedä tyynelle ja kirkkaalle lähteelle.

2/13 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

He perustivat yhtiön, koska pelkät kirkoista ryövätyt kyntteliköt eivät riittäneet ensimmäisen Mars-laskeutujan rahoittamiseen.

37/46 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kyseistä yksittäistä tapausta, joten en oikein voi sitä kommentoida. Mutta yleensä ottaen on minusta tosi harmi, jos joku yhteiskuntaan osallistuva joudutaan karkoittamaan Suomesta, enkä ylipäätänsäkään pidä ihmisten liikkuvuuteen liittyvistä rajoitteista ja byrokratiasta, vaikka ehkä joku määrä valvontaa voisikin ehkä olla perusteltavissa.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.