SK
Seurattavat (1)
Seuraajat (1)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Norsu tai kääpiösimpanssi olisivat ihania, mutta niille olisi varmaankin melko mahdotonta järjestää mukavia oloja. Majavan touhuiluja olisi myös kiva seurata, vaikka en tiedä, miten nekään viihtyisivät Suomessa.
"Realistisemmista" eksoottisista lemmikeistä haluisin ehkä jonkun minipossun.
Ihana! Ostaisin, jos olisi lapsia tai rahaa.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Ja ilmeisesti Suomessa itse asiassa on jostain syystä luonnonvaraisia amerikanmajavia ja joitain euroopanmajaviakin, eli ilmeisesti ne viihtyvät täälläkin.