SK
Seuratut keskustelut
Kommentit
Pääasiallisesti seison, paitsi ehkä joissain kauppakeskusten hyvin lyhyissä rullaportaissa saatan myös kävellä. Vaikka kävelemällä portaita ylös saisi ehkä jonkin verran liikuntaa, niin toisaalta se ehkä hieman kohottaa tapaturma- tai häiriöriskiä.
Kirjoitan ne kirjoituskoneella puhtaaksi. En todellakaan ala lähettelemään mitään dataa kaiken maailman digiprinttereille.
Oletko ihan varma, että olet ymmärtänyt oikein, mitä jutussa sanottiin? On tietty joskus hankala tietää, että onko juttu hölynpölyä, vai eikö lukija vain ymmärrä sitä. Kuitenkin tässä tapauksessa veikkaisin, että ongelma saattaisi sijaita siellä lukijapäässä.
Myöskään ei ole ihan selkeää, mitä pelkkä aivopesu tässä yhteydessä tarkoittaa. Laajan määritelmän mukaan hyvin suuri osa kommunikaatiosta voi olla propagandaa, eli tarkoitettu toisten mielipiteiden muuttamiseksi, mutta tämän laajan määrittelyn mukaisesta propagandasta suurikin osa voi olla hyvin perusteltua ja hyödyllistä.
Käy sääliksi eläimiä, jotka joutuvat kyhjöttämään tuolla jossain. Toivottavasti kodittomat ihmiset ovat löytäneet jonkin yösijan.
Haluaisin lapsia, mutta en tunne mitään hirveää kiirettä tai painetta asian suhteen. Tämän suhteen ihmisen biologia on ehkä armollisempi miehille, ettei tarvitse niin dramaattista hedelmällisyyden laskua pelätä.