Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Profile picture for user SK

SK

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

8/17 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä tosiaan kun mikään ei ole muuttunut, paitsi uutisointi. Kuka tästä pelottelusta hyötyy?

Katso esim. tämä kuvaaja vuodelta 2022 https://climate.copernicus.eu/sites/default/files/inline-images/era_dai… artikkelista https://climate.copernicus.eu/europe-continued-swelter-july . Ei varmaankaan tarvitse olla mikään diagrammiguru huomatakseen, että viime vuodet ovat olleet poikkeuksellisen kuumia Etelä-Euroopassa (tai tarkalleen ottaen artikkelissa puhutaan Lounais-Euroopasta).

21/727 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nähdäkseni pidä paikkaansa, että ihmisten tärkeimpänä ominaisuutena pidettäisiin heidän painoaan. Koska paino näkyy ulospäin, voidaan sitä käyttää, jos halutaan arvioida tai kommentoida jotakuta ns. kylmiltään, samoin kuin esimerkiksi pukeutumistyyli tai ihonväri. Kuitenkin kanssakäymisen myötä noiden asioiden merkitys väistyy muiden tekijöiden tieltä.

6/26 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autot on hyvä todiste evoluutiosta. Evoluutio on kehittänyt ihmiselle kaksi jalkaa, toinen kaasulle ja jarrulle ja toinen kytkimellä. Jos noin ei olisi käynyt, meillä olisi miljoonia autoja joilla ei voisi ajaa

Itse olen kyllä sitä mieltä, että kyseessä on selvä viite älykkään suunnittelun teorian oikeellisuuteen. Ei vaikuta uskottavalta, että kaikissa autoissa olisi juuri ihmiselle sopiva määrä polkimia, jos ei jollain korkeammalla voimalla olisi näppejään pelissä.

1/1 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron sen kohta seuraavassa viestissäni.

17/24 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanninkielinen wikipedia-artikkeli aiheesta, jossa hoivakielen käyttöå lasten ja eläinten kanssa selitetään mielestäni hyvin: https://en.wikipedia.org/wiki/Baby_talk

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.