SK
Seuratut keskustelut
Kommentit
Itse olen kolmekymppinen ja joskus teitittelen sekä nuorempia että vanhempia vieraita ihmisiä, ja miksen välillä tuttujanikin.
Kaikki kauniina pidettävät naiset eivät herätä kiinnostusta tai taka-ajatuksia, riippuen esimerkiksi tilanteesta, omista fiiliksistä tai kyseisen henkilön tyylistä tai persoonallisuudesta.
Kohteen kauneus ei siis yksistään määritä kohtaamistilanteeseen liittyvää jännitettä, vaikka se sitä ehkä keskimäärin lisääkin.
Riippuen mitä vihanneksella tarkoitetaan, mutta yleensä vihannesten ja hedelmien välinen jaottelu perustuu enemmänkin kulttuurisiin seikkoihin kuin kasvitieteellisiin eroihin.
Tässä mielessä vaikuttaa epätodennäköiseltä, että joku olisi allerginen tai intolerantti nimenomaan vihanneksille tai hedelmille, tai että hedelmät tai vihannekset sisältäisivät jotakin ravintoainetta, mitä toinen kategoria ei sisällä.
Jos juoma vaikuttaa suositulta palstalaisten keskuudessa, heittäkää bensaa liekkeihin rajoitetulla Kardepuppa-erällä.
En ole alan miehiä, mutta voisi kuvitella, että akateemisen tutkimuksen lisäksi esimerkiksi valtiot, kunnat, laitokset tai virastot työllistäisivät jonkin verran data-analyytikkoja tehtävissä, jotka liittyvät yhteiskunnallisiin asioihin, mutta jotka eivät sinänsä ole tieteellisesti hirveän kiinnostavia. Esimerkiksi kunnat voisivat ehkä haluta yhdistellä tai käsitellä väestödataansa, tai virastot palveluidensa kulutusta ja käyttäjiä.