Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Profile picture for user SK

SK

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

142/205 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat maailman typerin kansa. Huono muisti, eikä ymmärretä oikein mitään. Hyväuskoisia. 

Media ajattelee väkisin puolestamme ja tekee kaikenmaailman lehmänkauppoja eri tahojen kanssa puolestamme. Siksi suomessa aika suoraan anarko-varisten kautta venäjän viesti pompsahtaa uutisiksi ja kolumneiksi.

Montako artikkelia tässä esim. on ollut viime kuukausilta siitä ettei "nato meitä sittenkään auta" tai "asehankinnat pitää perua koska usa" tai "suomi on edelleen täynnä nasseja ja äärioikeistoa" ja jopa molemmat punamediamme julisti ettei trumppi voi olla kremlin taskussa ja agentti omissa artikkeleissaan vaikka kaikki mitä tuo tekee viittaa tasan päinvastaiseen.

Samoin venäjän spämmi on moninkertaistunut joka palstalla ja somessa mutta mediamme ei näytä tuotakaan huomanneen kun venäjä tietty spämmii vasemmistomme puolesta. 

Salaliittoteoriavasu pois. Jos viittaat "molemmilla punamedioillaimme" mihinkään edes hieman salonkikelpoiseen julkaisuun (HS, Ylen uutiset, IL, IS yms., eli ei joku MV-lehti tai vastaava), niin olen lähes varma, etteivät he ole "julistaneet" mitään tuollaista. 

Ainakin tällä palstalla monet selkeästi trollaustyyliset aloitukset poistetaan nopeasti niiden puoluepoliittisesta edullisuudesta riippumatta. Eli vaikka palstalla joskus säilyykin aloituksia, joita voi pitää hieman epäilyttävinä, on poistettujen aloitusten suhde säilyviin kuitenkin melko suuri. Valtamediat ovat myös monesti raportoineet trollauksesta, ja nähdäkseni ihan asiallisesti ja vakavasti.

40/41 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole pellejä. Venäjällä oli historiallinen tilaisuus tulla liberaalien demokraattisten maiden perheeseen, mutta se ei heille kelvannut! Nyt he ovat roistovaltio ja sellaisena kaiken saamansa halveksunnan ansainneita.





Boris Jeltsinin aikana Venäjä oli lähempänä liberaalia demokratiaa kuin koskaan ja mitä koskaan tulee ikinä olemaan. Sääli, että Jeltsin möhli etsikkoaikansa. 

1990-luvun loppu ja 2000-luvun alkupuoli olivat myös esimerkiksi siinä mielessä otollista aikaa, että EU:ssa oltiin hyvin optimistisia demokratian ja korruption suhteen hieman hatarammallakin pohjalla olevien maiden jäsenyydestä, kuten Bulgarian, Unkarin ja Romanian liittymisestä. Jopa Turkin mahdollinen EU-jäsenyys oli vakavasti otettava kysymys.

Jos Venäjä olisi edes hieman laittanut hallintoaan kuntoon ja ehkä himmaillut sotimista Tsetseniassa ja Georgiassa, olisi Venäjä varmasti voinut lähentyä EU:ta nopeastikin.

119/205 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi nousukas, Kremlin myyrä Nasima RaZmyar tekee jo kovaa nousua. Suomi on lyöty. 

Ihan oikeasti, onko tutkittu, ettei oikeasti olekin. Miksi suomalaiset ovat läpeensä sinisilmäistä kansaa? 

Miksi Suomessa on noin paljon venäläistaustaisia politiikan huipulla, tai ainakin Venäjältä muuttaneita, siis vallassa kuten tämä kyseinen?

Koska äänestäjät eivät keskimääräisesti ole yhtä rasistisia kuin näihin ketjuihin aktiivisimmin kirjoittelijat, eivätkä pidä henkilön etnistä tai kotikielellistä taustaa niin tärkeinä tekijöinä, etteivät venäläistaustaiset henkilöt voisi menestyä politiikassa tai yhteiskunnassa ylipäätänsä.

78/82 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SK kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnteonnäyttelykurssi - kurssilla opit, miten näyttelet ahkeraa työntekijää tekemättä mitään. Oletko väsynyt työpäivän jälkeen ja haluaisit päästä pirteänä kotiin, jotta jaksat harrastaa? Osallistu kurssillemme, jossa opit tärkeitä työelämän taitoja. Opit muun muassa hyviä keinoja työtehtävien välttelyyn, työtehtävien ohjaamista työkavereille, kiireisen vaikutelman antamista ja tärkeältä näyttämistä. Meillä on eri ryhmät toimistotyöntekijöille, kaupan henkilökunnalle ja varastotyöntekijöille. Virastotyöntekijöiden ryhmät ovat tällä hetkellä täynnä.

Kurssin oppimisvastaavalla on 15 vuoden työkokemus VR:n hallinnosta ja hän on Kyberturvallisuuskeskuksen myöntämän "Kirotuin Excel" -palkinnon voittaja vuodelta 2018.

Tälle kurssille lähtisin, sillä opettaja todella osaa asiansa.

Valitettavasti hän on joutunut delegoimaan suurimman osan opetuksesta avustajilleen, sillä hänellä on juuri tuntien kohdalla tärkeitä palavereita. Hän on kuitenkin niin tuottelias, että hän ehkä ehtii vaihtaa muutaman sanan kurssilaisten kanssa kriittisten työpuheluiden ja take-away salaattibowlin syömisen välissä.

2/2 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostavimmat ovatkin juuri niitä toisen tai korkeamman asteen karnivoreja, jotka syövät vain lihansyöjien lihaa. Tonnikalaa, lohta ja kulkukissoja.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.