Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sammukka

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

36/74 |
08.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sektio sitä ole. Kuitenkaan en käsitä vähättelyä, koska alatiesynnytyksen " suorittaminen" ei minun mielestäni äitiä mitenkään erityisesti kruunaa. Lisäksi sektioon on useimmiten syynsä, eikä se syy ole aina mukava (esim vauvalla on huono olla - tai synnytys on pitkittynyt).



Minut on sektioitu, omituista suhtautumista olen saanut osakseni lähinnä niiltä sukupolvilta, jotka ovat synnyttäneet aikana ennen epiduraalia.

12/59 |
17.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten IRL käy ilmi, että monet miehet pitävätkin siitä " reitevästä ja persevästä" (lue: normaalipainoisesta ja kurvikkaasta) naisesta. Ei kai Jenny Lopezin tarvitse miellyttääkään kriittisen naiskatsojan silmää, jolle vain anorektinen lattaperse c-kupin rinnoin sekä kilometrin pituisin säärin varustettuna on " kaunis" . Musta tuntuu, että naiset sitä tiukkaa kauneusihannetta itse vaalivat, ihan varmuuden vuoksi kai.

63/115 |
04.12.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku musta lelut pitäisi nimittäin autoklaavata päivittäin. Jos lelu koskee lattiaan, se pitää pestä (vähintään 95 astetta). Yleensä kuivauksen jälkeen laitan vielä muutamaksi tunniksi pakkaseen, steriiliin pussiin.



Sitä vaan mietin, et voikohan lapsi saada silti tokson, kun nimittäin näin kiikarilla, että naapurissa on kissa? Kyseessä ei sentään ole ihan viereinen talo, vaan korttelin päässä? Ja kerran ostin vahingossa multaperunoita, ne olivat pari minuuttia oven sisäpuolella. Voiko niistä tulla jotain?

33/95 |
13.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi meillä ei niitä ainakaan syödä mut en vaan raski ostaa muuta lihaa ku nötköttiä

29/95 |
13.09.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvaa tuleex tosta syyllistämisestä ihan kauhee olo olisin mäki halunnu lapsen heti syliin mut oli pakko viiä leikkuriin sano äitiki et kauheeta ku laps tolleen joutuu syntyy mut kato ei se hätä lue lakia arvaa jos olis kuallu niin miten tässä sit suu pantais, sano! ja mä vielä kerran et meit on niinku moneen eri junaan ja osa jää jo asemalle älä ala mulle jauhaa tota paskaa!

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.