Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sammukka

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

2/2 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän voisin laittaa vaikka oman kuvani.

2/2 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-osastolla en juuri ole pyörinyt, en osaa oikein kommentoida juttuja.

21/21 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli vain 54m2, silti ihan " ok" kokoiset 2 makuuhuonetta, olohuone, yhdistetty WC+kph, pieni keittotila (silti ruoanlaittoon hyvä!) ja pöytäkin sinne mahtui.



Lainasin asuntoa joskus siskoni perheelle loma-aikaan. Heitä mahtui sinne ihan mukiinmenevästi 2 aikuista ja 2 " lasta" (= isoa poikaa). Tietysti toinen kolleista nukkui olkkarissa ja toinen toisessa makuuhuoneessa.



Ainoastaan kph + vessavuorot tekivät tiukkaa ;)

19/21 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunnossa sellaisia neliöitä, joita ei ole laskettu asuinpinta-alaan. Oma asuntoni on noin 90 neliötä ja tämä olisi tosi hyvä 3-4 henkiselle perheelle, mielestäni.



Ystävättäreni asuu perheensä kanssa noin 80 neliön asunnossa - perheessä on vanhempien lisäksi 3 lasta. Asunto on hyvin ahdas heille, koska siinä on vain 2 makuuhuonetta, joista molemmat todella pieniä. Kylpyhuoneen ja WC:n koot sen sijaan ovat hulppeat ja saunakin on tilava.



Kaikki 3 lasta nukkuvat samassa hyvin, hyvin pienessä makuuhuoneessa, jossa ei ole rauhaa tehdä esim omia läksyjä.

27/35 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, ettei vain pötkinyt terillä menemään ja kentän jäätä rei´ille. Tosin en nyt osaa sanoa, onko jälkimmäinen mikään suuremman luokan ongelma.



Tietysti vähän harmitti, kun ne terälliset tietysti olivat tosi " cool" ja niitä ei itsellä ollut ;)

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.