sammukka
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vauva-osastolla en juuri ole pyörinyt, en osaa oikein kommentoida juttuja.
Siinä oli vain 54m2, silti ihan " ok" kokoiset 2 makuuhuonetta, olohuone, yhdistetty WC+kph, pieni keittotila (silti ruoanlaittoon hyvä!) ja pöytäkin sinne mahtui.
Lainasin asuntoa joskus siskoni perheelle loma-aikaan. Heitä mahtui sinne ihan mukiinmenevästi 2 aikuista ja 2 " lasta" (= isoa poikaa). Tietysti toinen kolleista nukkui olkkarissa ja toinen toisessa makuuhuoneessa.
Ainoastaan kph + vessavuorot tekivät tiukkaa ;)
asunnossa sellaisia neliöitä, joita ei ole laskettu asuinpinta-alaan. Oma asuntoni on noin 90 neliötä ja tämä olisi tosi hyvä 3-4 henkiselle perheelle, mielestäni.
Ystävättäreni asuu perheensä kanssa noin 80 neliön asunnossa - perheessä on vanhempien lisäksi 3 lasta. Asunto on hyvin ahdas heille, koska siinä on vain 2 makuuhuonetta, joista molemmat todella pieniä. Kylpyhuoneen ja WC:n koot sen sijaan ovat hulppeat ja saunakin on tilava.
Kaikki 3 lasta nukkuvat samassa hyvin, hyvin pienessä makuuhuoneessa, jossa ei ole rauhaa tehdä esim omia läksyjä.
niin, ettei vain pötkinyt terillä menemään ja kentän jäätä rei´ille. Tosin en nyt osaa sanoa, onko jälkimmäinen mikään suuremman luokan ongelma.
Tietysti vähän harmitti, kun ne terälliset tietysti olivat tosi " cool" ja niitä ei itsellä ollut ;)
tähän voisin laittaa vaikka oman kuvani.