sammukka
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija:
se on rangaistus koska olette tehneet pahaa!Ja jos joltain on lapsi peräti kuollut niin se ihminen on ollut erityisen syntinen!
Vierailija:
Vierailija:
Toisilla ei olehydrokefalian lisäksi mitään muuta vamma ja toiset taas ovat monivammaisia.Tämä ex-vaimo petti veljeäni avioliiton aikana erään miehen kanssa, ja tämä lapsi syntyi tästä syrjähypystä. Jumala rankaisi.
ap
Olen tehnyt niin, että vain kaikki parhaat ja omasta mielestä kivoimmat olen säästänyt. Muut olen antanut tai myynyt pois. Muovilaatikoissa meilläkin on, vaikka joskus tuntuu siltä, että itse laatikko jo vie hurjan paljon tilaa!
1. Kaikki ihmiset mahtuisivat asumaan kaupungin keskustassa
2. Kaikilla ihmisillä olisi varaa asua kaupungin keskustassa
3. Kaikille ihmisille/perheille löytyisi sopivia asuntoja kaupungin keskustassa
4. Kun kaupunki kasvaa, rakennetaan lähiöitä, jotka voivat toki olla keskenään eri tyylisiä
lintu75:
Monet eivät halua tai pysty asumaan jommassakummassa, joten mun järjen mukaan suurin osa ihmisistä asuu lähiöissä, eli esikaupunkialueella. Nämä paikat ovat usein lapsiperheiden suosiossa
Vain nimen kantaja antaa nimelle merkityksen" eli niinhän se menee...ei nimi miestä pahenna, mutta mies voi antaa teoillaan nimelleen ikävän mielikuvan...
Ihmisethän yleensä ovat epäloogisia ja haluavat mielellään pönkittää omaa uskomustaan.
Jos jonkun mielestä Vivian on " lähiössä asuvan huonosti toimeentulevan perheen lapsi" , hänen mielipiteensä ei siitä muutu, vaikka tutun akateemisen ja hyvin toimeentulevan, ydinkeskustassa asuvan perheen kersalla olisi sama nimi.
Todennäköisesti nimittäin tällä jälkimmäisellä perheellä olisi looginen, sekä sosiaalisesti hyväksyttävä syy antaa lapselle ko nimi. " Lähiöperheessä" sellaisia syitä ei voi olla, koska heidän elämänsä on tietynlaista ja ennalta arvattavaa.
" äitiyspakkauksen" ja lahjoittaisit sen? Loputhan voit myydä kirppiksellä tai missä siis haluatkin.
Mä varmaan tekisin sillä tavalla.