Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sammukka

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

2/12 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten yksi ex esimieheni sanoi aina " hikkipikkiriikkisen" verran sen sijaan, että olis sanonut " vähän" .

48/54 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin LKS:ssa 8-25.1 eli aika kauan.

4/6 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheskään kaikki eivät sinnekään asti pääse!

45/54 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ymmärrän senkin puolen. Synnytin tosin LKS:ssa 4v sitten, eikä siellä kukaan koskaan maininnut etteikö olisi saanut sylissä kantaa lasta.



En muista että siellä olisi pyyhitty niin paljon märällä, että lattia olisi ollut oikeasti liukas? Ainakin viime vuotiset sairaalavisiiteillä olisin ollut huomaavinani kuiva/nihkeäpesun.



Kuitenkin äiti kantelee lasta huoneessa - siis vahinkohan voi sattua ihan oikeasti missä vain. Ymmärrän säännön tavallaan, mutta toisaalta en ollenkaan. En usko, että säännön " vapauttaminen" toisi käytäville holtittomasti kirmaavia äitejä ja putoilevia lapsia yhtään enempää kuin mitä nytkään.

82/86 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin pitkälle matkalle ja jättää lapsi isovanhemmille tms.



Siskoni oli miehensä kanssa viikon laskettelemassa kun esikoinen oli noin vuoden vanha ja uusi raskaus ihan aluillaan. Seuraavan reissun tekivät vasta sitten kun lapset otettiin mukaan. Kyllä mä toisaalta ymmärrän ihan hyvin, vaikken itse voisikaan ajatella toimivani samoin, mutta enpä ole ollut samassa tilanteessakaan.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.