Reipas ja tunnollinen lammas
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin itse seurustelun koska olen velkaantunut, asun vuokralla, olen yh eikä minulla ole sosiaalista verkostoa eikä harrastuksia tällä hetkellä. Ennen energinen ihminen... Nyt hädintuskin jaksan työt hoitaa. Kotiin linnoittauduin kun ei mihinkään ole varaa. En halunnut olla taakka, koska hänellä asiat paljon paremmin ja ansaitsee seurustelukumppanin jolla esim. varaa reissata yhdessä.
Surullista sinun kannaltasi, ajattelit miehen parasta mutta et itsesi, tämä on kyllä harvinaista, ajattelitko että et ole hänen arvoisensa?
Mies kuitenkin alkoi ja halusi tapailla juuri sinua kaikesta tuosta kertomastasi huolimatta, mielestäni se kertoo että hän on hyvä mies, mutta sinä kuitenkin halusit luopua hänestä.
Vaikutat kiltiltä naiselta, mutta olet liian kriittinen ja ankara itsellesi.
Toivottavasti onnistut saamaan taloutesi kuntoon ja löydät rinnallesi jonkun kivan miehen sitten kun olet siihen itse valmis.
Jaxuhalit ja kaikkea hyvää sinulle.
Mulla tämä sama. Töissä käyn mutta vuosien saatossa ja erilaisista syistä ylivelkaantunut, asun vuokralla, ei ole rahaa tehdä mitään, ei käydä ulkona oikeastaan missään tapahtumissa kuten ravintolassa, konsertissa jne jne. Ei missään tapauksessa varaa matkustaa edes kotimaassa. Mietin tässä hädissäni juuri että jos jonkun miehen tapaankin niin miten selitän tämän hänelle. Vaatteet on huonoja, ihan käyttötavaroistakin välillä pulaa enkä tiedä minkäläiset treffeistäkään tulisi kun ei ole rahaa mennä edes baariin/ravintolaan. Kahviin ehkä riittää raha tänä päivänä. Luottotiedot vielä kunnossa ja romu auto pihassa mutta ei kauaa. Epäilen että ei moni mies tällaista katsele, etenkin kun mieli on aika maassa tällaisen elämäntilanteen takia. N46
10 vuotta vielä, niin alkaa löytyä miehiä, jotka haluavat susta kodinhengettären ja tulevan omaishoitajan. Jos sulla olisi vielä rahaa ja varallisuutta, hauaisivat susta elättäjänkin. Mä olin ikävuosina 45-55 miehille suunnilleen näkymätön. Miehet kun halusivat aina nuoren, seksikkään ja simpsakan naisen. Mutta sitten alkoivatkin ajatella omaa loppuelämäänsä. Olisivat olleet jopa valmiita maksamaankin siitä hoivaeukosta. Mulla on mun omat rahat ja oma omaisuus ja varallisuus. En tarvitse kenenkään miehen rahoja. Ja tämän takia voinkin naurraa ääneen kaikenlaisille miesten iskuyrityksille. Kerroinkin ketjussa jo aiemmin yhdestä Tompasta. Varakas mies, joka kans haksahti nuorempiin naisiin. Sellaisiin gold diggereihin. Mun kanssani onkin tässä muutaman vuoden aikana solminut tosi hyvän ja läheisen ystävyyssuhteen. Vaikka en ole enää nuori, kaunis ja seksikäs vaan harmaantunut mummeli. Eikä hän musta mitään omaishoitajaakaan halua, koska hänellä on varaa ostaa tarvitsemansa palvelut ihan itsekin. Arvostaa mua ihan jo siinäkin, että tulen toimeen ihan omillani enkä enempää edes halua. Me ei kiirehditä, mutta voi olla, että jonain päivänä istun Tompan sylissä keinutuolissa.
Tavallaan joo. On mulla isoja näyttöjä, mutta todellakaan en alkaisi katsomaan jotain true crime-sarjoja edes läppärin näytöltä ja vielä vähemmän kännykällä. Eli isot näytöt löytyy. Siis näytöt, jotka ovan telkkareita. Mitään TV-kanavia en kuitenkaan ole niihin viritellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein luen kommentteja, ja kelaan, että tämä voisi olla Xn kirjoittama ja tuo voisi olla Yn. Sitten mua kuvottaa millaisia tyyppejä joskus olen kutsunut kavereikseni.
Mä en pidä täältä ketään edes kaverina. Niin pettynyt olen monesti ketjun tasoon. Lapsellista riitelyä ja lauluja ja nimittelyjä. Shittiä. Joku yrittää keskustella asiallisesti, niin pian on taas tilulilurallaatia kirjoitettu.
"Asiallisesti" ???
Mitä ihmettä? Sitäkö odotat hymistelyketjulta?
Mietipä uudestaan!
Just tätä tarkoitan. Emäntä suuttuu kaikesta ja pilaa ketjun lapsellisuuksillaan. Vois kirjoittaa omaan päiväkirjaan laulunsanojaan ja radiojuttujaan. Muita ne ei kiinnosta enää alakouluniän jälkeen.
Äläpä yleistä. Mun mielestä on pelkästään positiivinen asia, että ketjussa on välillä laulunsanoja ja radiojuttuja. Onhan tällä ollut ihan syvällisiäkin keskusteluja. Jos joku aihe ei kiinnosta, niin - taas kerran toistan samaa - hyppää vaan yli.
Vierailija kirjoitti:
Nuoria ei ole vielä ala lannistanut ja kyynistänyt. Parhaita ovat 30-40v, tiedot vielä suht tuoreet, eivätkä usko nähneensä jo kaikkea.
Mulla oli aikoinaan työterveyshuollossa ihan mahtava lääkäri. Hoiti ppotilasta kokonaisuutena eikä vain yhtä oiretta kerrallaan. Hän jäi eläkkeelle ja tuli tilalle sellanenn about 50v naislääkäri. Selkeästi työhönsä jo tympiintynyt. Ja hoiti vain sitä yhtä oiretta kerrallaan. Määräsi mulle yhteen vaivaan lääkkeen, jota ei saanutkaan käyttää samaan aikaan kuin mitä määräsi mulle toiseen vaivaan lääkkeen. Ja siis ihan itse oli molemmat lääkkeet määrännyt, mutta ei kiinnostanut tippaakaan, voiko niitä käyttää samaan aikaan. Joten....koska mulle oli jo vuosia aeimmin erään perussairauteni vuoksi määrätty oma lääkäri terveyskeskuksessa, niin päätin vaihtaa julkiselle. Kun ekaa kertaa menin odotusaulaan ja sellanen nuori pojankloppi tuli kutsumaan mua nimeltä, ensin ajattelin, että onkos nykyisin noita TET-jaksolaisia ysiluokkalaisia ihan terveyskeskuksissakin avustamassa lääkäreitä. Mutta ei, se olikin mun omalääkäri. Kun menin vastaanotolle, se läkäri oli perehtynyt jo ihan kaikkiin mun taustalla oleviin sairauksiini. Väänteli, käänteli, tutki. Olin ihan että mitä nyt tapahtuu. Mutta mä taisin olla muutaman harvinaisen juttuni vuoksi hänelle eräänlainen kultakimpale oppimisessa. Hän ei hoitanut vain sitä vaivaa, jonka vuoksi olin varannut ajan. Pisti kuntoon kaiken muunkin. Eikä maininnut halaistua sanaa mun ylipainostani. Kun lähdin vastaanotolta, olisin ottanut pari tanssiaskelta, jos olisin pystynyt. Kotona ajattelin, että se lääkäri taisi haluta, että elän 100-vuotiaaksi. Ja se oli sellainen motivaatiopläjäys mulle, että vuosi myöhemmin olinkin jo normaalipainoinen.
Joten... nuori uransa alussa oleva motivoitunut ja oppimaan innostunut lääkäri vai uransa loppupuolella työhönsä kyrsiintynyt kokenut lääkäri? Valitsen ton ensimmäisen.
Mutta ne tieteelliset tutkimukset perustuukin aina massoihin. Ei yksilöihin. Kun ysärillä 34-vuotiaana sairastuin nivelreumaan, ne ihan perinteisetkin seksiasennot aiheutti ihan helvetinmoista kipua. Tänä päivänä miehet tuntuvat odottavan naisilta sängyssä mitä ihmeellisimpiä akrobaattitemppuja, "kuivana kakkoseen" panemista sun muuta. Koska katsovat pornoa ja kuvittelevat, että jokainen nainen on joku pornofilmien näyttelijä. On hienoa, jos joku nainen noista nauttii. Mutta kaikki eivät nauti sen enempää kuin turpaan saamisestakaan. Mä olen ollut jo yli 30 vuotta ihan vaan vapaaehtoisessa selibaatissa. Mulla on kyllä ollut ihan riittävästi kipuja ilman, että päästäisin jonkun himokkaan äijän köyrimään mua. Joten ihan siitäkin syystä olen ihan mielelläni sinkku.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/