Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Profile picture for user Reipas ja tunnollinen lammas

Reipas ja tunnollinen lammas

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein luen kommentteja, ja kelaan, että tämä voisi olla Xn kirjoittama ja tuo voisi olla Yn. Sitten mua kuvottaa millaisia tyyppejä joskus olen kutsunut kavereikseni.

Mä en pidä täältä ketään edes kaverina. Niin pettynyt olen monesti ketjun tasoon. Lapsellista riitelyä ja lauluja ja nimittelyjä. Shittiä. Joku yrittää keskustella  asiallisesti, niin pian on taas tilulilurallaatia kirjoitettu. 

"Asiallisesti" ???

Mitä ihmettä? Sitäkö odotat hymistelyketjulta?

Mietipä uudestaan!

Just tätä tarkoitan. Emäntä suuttuu kaikesta ja pilaa ketjun lapsellisuuksillaan. Vois kirjoittaa omaan päiväkirjaan laulunsanojaan ja radiojuttujaan. Muita ne ei kiinnosta enää alakouluniän jälkeen.

No kiinnostaako pikkuPaavon pillujutut? Kyllähän niille hyväntahtoisesti vinoillaan :)

Aina! Seksiasiat kiinnostaa normaaleja ihmisiä. Mainoksetkin on laadittu tieteellisen  tutkimuksen pohjalta. Eniten kiinnostaa seksi, sitten rauhoittuminen ja  lemmikit. Jos on vielä lääkäritakki päällä mainos saa painoarvoa. Tottakai siis hymistellessä seksi kiinnostaa enemmän kuin hyönteiset tai kasvit. Tai laulut.

Hohhoijaa sinä ja sun tutkimukses. Jos sulla onkin seksi mielessä aamusta iltaan ja illasta aamuun, niin: Kas, kaikilla ei ole. Ehtii puuhastella paljon muutakin vuorokauden mittaan. Ja: Ei, pikkupaten pillujutut ei kiinnosta, kyllä aikuisten seksielämä on jotain ihan muuta. Henkilökohtaista.

Totta. Ja itsekin vähän ihmettelen, miten esimerkiksi naapureiden petipuuhat pitäisi kiinnostaa muita naapureita. 

Eihän tästä ole kyse. Vasn yleisesti seksistä ja seksuaalisuudesta.

Miten niin ei ole? Jos ei ole tässä ketjussa kiinnostunut muiden haisevista elimistä ja muusta vaan hyppää yli, niin miten asia eroaa siitä, että olisi kiinnostunut naapureiden seksielämästä? Puhumattakaan naapurin mahdollisista haisevista elimistä? Mutta mua ei siis tippaakaan haittaa, jos tässä ketjussa joku saa kickesjä haisevista elimistä., Ihmettelen vaan niitä, jotka niitä kicksejä saa. Tai kuvittelee, että ylipäätään jonkun toisen petipuuhat kiinnostaisi. Varmaan on niitäkin, joita kiinnostaa. Kiinnostaahan meitä joitain narsissit, postikortit ja käkien kukuntakin. 

Sulla on niin pitkä tauko pariseksistä, että oot unohtanut miten ihanaa se on. Kolkyt vuotta ilman muuttaa jo aistimuistiakin. Sinuna en ottaisi kärkkäästi kantaa asiaan, josta olet niin vieraantunut. 

En mä vielä niin seniili ole, ettenkö muistaisi, että joskus petipuuhat oli ihan hauskaakin. Mutta sitten, kun ne puuhat aiheuttaa vain kipuja, niin se hauskuus loppuu siihen.  Mä kirjoitin tuolla jo aiemmin, että kun sairastuin nivelreumaan, niin en enää pystynyt olemaan nivelkivuiltani edes niissä perinteisissä asennboissa. Puhumattakaan mistään miesten nykypäivänä edellyttämistä akrobaattiasennoista.  Mulla on kiitos vaan näitä nivelkipuja ihan riittävästi ilman sitäkin, että joku mies haluaisi himoissaan käyttää mun   kehoani omien himojensa välineenä. MUTTA.. mulla on tosi paljon miehiä niin ystävinä kuin kavereinakin , Ovat aivan ihania ihmisiä. Arvostan heitä tosi paljon. Sen sijaan en arvosta miehiä, jotka haluaisivat itsekkäistä syistään aiheuttaa mulle vieläkin  enemmän kipua kuin mitä mun arkeeni noin muutenkin jo  aina kuuluu. 

Voi kun mun on sua sääli. Itse olen 70+ reuma ja osteoporoosi mulla ja pieni mummo olen. Meillä on seksiä monesti viikossa, mutta asennot on lempeitä. Kyljellään lusikassa mies takana tai minä kyljllään olevan miehen päällä. Ei satu yhtään eikä ole vaaraa luiden murtumisesta. Hellästi. En voisi olla ilman sitä hyvää oloa jonka seksistä saan. Mieskin on innokas.

Ihan turhaan säälit.  Mulla on elämässäni vaikka kuinka paljon erilaisia iloa tuottavia asioita. Se. että joku mies pökkisi mua - missä tahansa asennossa - ei nyt vaan kuuulu niihin. 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein luen kommentteja, ja kelaan, että tämä voisi olla Xn kirjoittama ja tuo voisi olla Yn. Sitten mua kuvottaa millaisia tyyppejä joskus olen kutsunut kavereikseni.

Mä en pidä täältä ketään edes kaverina. Niin pettynyt olen monesti ketjun tasoon. Lapsellista riitelyä ja lauluja ja nimittelyjä. Shittiä. Joku yrittää keskustella  asiallisesti, niin pian on taas tilulilurallaatia kirjoitettu. 

"Asiallisesti" ???

Mitä ihmettä? Sitäkö odotat hymistelyketjulta?

Mietipä uudestaan!

Just tätä tarkoitan. Emäntä suuttuu kaikesta ja pilaa ketjun lapsellisuuksillaan. Vois kirjoittaa omaan päiväkirjaan laulunsanojaan ja radiojuttujaan. Muita ne ei kiinnosta enää alakouluniän jälkeen.

No kiinnostaako pikkuPaavon pillujutut? Kyllähän niille hyväntahtoisesti vinoillaan :)

Aina! Seksiasiat kiinnostaa normaaleja ihmisiä. Mainoksetkin on laadittu tieteellisen  tutkimuksen pohjalta. Eniten kiinnostaa seksi, sitten rauhoittuminen ja  lemmikit. Jos on vielä lääkäritakki päällä mainos saa painoarvoa. Tottakai siis hymistellessä seksi kiinnostaa enemmän kuin hyönteiset tai kasvit. Tai laulut.

Hohhoijaa sinä ja sun tutkimukses. Jos sulla onkin seksi mielessä aamusta iltaan ja illasta aamuun, niin: Kas, kaikilla ei ole. Ehtii puuhastella paljon muutakin vuorokauden mittaan. Ja: Ei, pikkupaten pillujutut ei kiinnosta, kyllä aikuisten seksielämä on jotain ihan muuta. Henkilökohtaista.

Totta. Ja itsekin vähän ihmettelen, miten esimerkiksi naapureiden petipuuhat pitäisi kiinnostaa muita naapureita. 

Eihän tästä ole kyse. Vasn yleisesti seksistä ja seksuaalisuudesta.

Miten niin ei ole? Jos ei ole tässä ketjussa kiinnostunut muiden haisevista elimistä ja muusta vaan hyppää yli, niin miten asia eroaa siitä, että olisi kiinnostunut naapureiden seksielämästä? Puhumattakaan naapurin mahdollisista haisevista elimistä? Mutta mua ei siis tippaakaan haittaa, jos tässä ketjussa joku saa kickesjä haisevista elimistä., Ihmettelen vaan niitä, jotka niitä kicksejä saa. Tai kuvittelee, että ylipäätään jonkun toisen petipuuhat kiinnostaisi. Varmaan on niitäkin, joita kiinnostaa. Kiinnostaahan meitä joitain narsissit, postikortit ja käkien kukuntakin. 

Sulla on niin pitkä tauko pariseksistä, että oot unohtanut miten ihanaa se on. Kolkyt vuotta ilman muuttaa jo aistimuistiakin. Sinuna en ottaisi kärkkäästi kantaa asiaan, josta olet niin vieraantunut. 

En mä vielä niin seniili ole, ettenkö muistaisi, että joskus petipuuhat oli ihan hauskaakin. Mutta sitten, kun ne puuhat aiheuttaa vain kipuja, niin se hauskuus loppuu siihen.  Mä kirjoitin tuolla jo aiemmin, että kun sairastuin nivelreumaan, niin en enää pystynyt olemaan nivelkivuiltani edes niissä perinteisissä asennboissa. Puhumattakaan mistään miesten nykypäivänä edellyttämistä akrobaattiasennoista.  Mulla on kiitos vaan näitä nivelkipuja ihan riittävästi ilman sitäkin, että joku mies haluaisi himoissaan käyttää mun   kehoani omien himojensa välineenä. MUTTA.. mulla on tosi paljon miehiä niin ystävinä kuin kavereinakin , Ovat aivan ihania ihmisiä. Arvostan heitä tosi paljon. Sen sijaan en arvosta miehiä, jotka haluaisivat itsekkäistä syistään aiheuttaa mulle vieläkin  enemmän kipua kuin mitä mun arkeeni noin muutenkin jo  aina kuuluu. 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein luen kommentteja, ja kelaan, että tämä voisi olla Xn kirjoittama ja tuo voisi olla Yn. Sitten mua kuvottaa millaisia tyyppejä joskus olen kutsunut kavereikseni.

Mä en pidä täältä ketään edes kaverina. Niin pettynyt olen monesti ketjun tasoon. Lapsellista riitelyä ja lauluja ja nimittelyjä. Shittiä. Joku yrittää keskustella  asiallisesti, niin pian on taas tilulilurallaatia kirjoitettu. 

"Asiallisesti" ???

Mitä ihmettä? Sitäkö odotat hymistelyketjulta?

Mietipä uudestaan!

Just tätä tarkoitan. Emäntä suuttuu kaikesta ja pilaa ketjun lapsellisuuksillaan. Vois kirjoittaa omaan päiväkirjaan laulunsanojaan ja radiojuttujaan. Muita ne ei kiinnosta enää alakouluniän jälkeen.

No kiinnostaako pikkuPaavon pillujutut? Kyllähän niille hyväntahtoisesti vinoillaan :)

Aina! Seksiasiat kiinnostaa normaaleja ihmisiä. Mainoksetkin on laadittu tieteellisen  tutkimuksen pohjalta. Eniten kiinnostaa seksi, sitten rauhoittuminen ja  lemmikit. Jos on vielä lääkäritakki päällä mainos saa painoarvoa. Tottakai siis hymistellessä seksi kiinnostaa enemmän kuin hyönteiset tai kasvit. Tai laulut.

Hohhoijaa sinä ja sun tutkimukses. Jos sulla onkin seksi mielessä aamusta iltaan ja illasta aamuun, niin: Kas, kaikilla ei ole. Ehtii puuhastella paljon muutakin vuorokauden mittaan. Ja: Ei, pikkupaten pillujutut ei kiinnosta, kyllä aikuisten seksielämä on jotain ihan muuta. Henkilökohtaista.

Totta. Ja itsekin vähän ihmettelen, miten esimerkiksi naapureiden petipuuhat pitäisi kiinnostaa muita naapureita. 

Eihän tästä ole kyse. Vasn yleisesti seksistä ja seksuaalisuudesta.

Miten niin ei ole? Jos ei ole tässä ketjussa kiinnostunut muiden haisevista elimistä ja muusta vaan hyppää yli, niin miten asia eroaa siitä, että olisi kiinnostunut naapureiden seksielämästä? Puhumattakaan naapurin mahdollisista haisevista elimistä? Mutta mua ei siis tippaakaan haittaa, jos tässä ketjussa joku saa kickesjä haisevista elimistä., Ihmettelen vaan niitä, jotka niitä kicksejä saa. Tai kuvittelee, että ylipäätään jonkun toisen petipuuhat kiinnostaisi. Varmaan on niitäkin, joita kiinnostaa. Kiinnostaahan meitä joitain narsissit, postikortit ja käkien kukuntakin. 

Sä juutuit haiseviin elimiin. 😂

No niitähän suurin osa aiheeseen liittyvistä kommenteista on viime aikoina ollut.  En toki vietä kaikkea vapaa-aikaani sen paremmin tällä palstalla kuin tässä ketjussakaan, mutta aika vähän on ollut mitään muutakaan em aiheeseen liittyvää.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein luen kommentteja, ja kelaan, että tämä voisi olla Xn kirjoittama ja tuo voisi olla Yn. Sitten mua kuvottaa millaisia tyyppejä joskus olen kutsunut kavereikseni.

Mä en pidä täältä ketään edes kaverina. Niin pettynyt olen monesti ketjun tasoon. Lapsellista riitelyä ja lauluja ja nimittelyjä. Shittiä. Joku yrittää keskustella  asiallisesti, niin pian on taas tilulilurallaatia kirjoitettu. 

"Asiallisesti" ???

Mitä ihmettä? Sitäkö odotat hymistelyketjulta?

Mietipä uudestaan!

Just tätä tarkoitan. Emäntä suuttuu kaikesta ja pilaa ketjun lapsellisuuksillaan. Vois kirjoittaa omaan päiväkirjaan laulunsanojaan ja radiojuttujaan. Muita ne ei kiinnosta enää alakouluniän jälkeen.

No kiinnostaako pikkuPaavon pillujutut? Kyllähän niille hyväntahtoisesti vinoillaan :)

Aina! Seksiasiat kiinnostaa normaaleja ihmisiä. Mainoksetkin on laadittu tieteellisen  tutkimuksen pohjalta. Eniten kiinnostaa seksi, sitten rauhoittuminen ja  lemmikit. Jos on vielä lääkäritakki päällä mainos saa painoarvoa. Tottakai siis hymistellessä seksi kiinnostaa enemmän kuin hyönteiset tai kasvit. Tai laulut.

Hohhoijaa sinä ja sun tutkimukses. Jos sulla onkin seksi mielessä aamusta iltaan ja illasta aamuun, niin: Kas, kaikilla ei ole. Ehtii puuhastella paljon muutakin vuorokauden mittaan. Ja: Ei, pikkupaten pillujutut ei kiinnosta, kyllä aikuisten seksielämä on jotain ihan muuta. Henkilökohtaista.

Totta. Ja itsekin vähän ihmettelen, miten esimerkiksi naapureiden petipuuhat pitäisi kiinnostaa muita naapureita. 

Eihän tästä ole kyse. Vasn yleisesti seksistä ja seksuaalisuudesta.

Miten niin ei ole? Jos ei ole tässä ketjussa kiinnostunut muiden haisevista elimistä ja muusta vaan hyppää yli, niin miten asia eroaa siitä, että olisi kiinnostunut naapureiden seksielämästä? Puhumattakaan naapurin mahdollisista haisevista elimistä? Mutta mua ei siis tippaakaan haittaa, jos tässä ketjussa joku saa kickesjä haisevista elimistä., Ihmettelen vaan niitä, jotka niitä kicksejä saa. Tai kuvittelee, että ylipäätään jonkun toisen petipuuhat kiinnostaisi. Varmaan on niitäkin, joita kiinnostaa. Kiinnostaahan meitä joitain narsissit, postikortit ja käkien kukuntakin. 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein luen kommentteja, ja kelaan, että tämä voisi olla Xn kirjoittama ja tuo voisi olla Yn. Sitten mua kuvottaa millaisia tyyppejä joskus olen kutsunut kavereikseni.

Mä en pidä täältä ketään edes kaverina. Niin pettynyt olen monesti ketjun tasoon. Lapsellista riitelyä ja lauluja ja nimittelyjä. Shittiä. Joku yrittää keskustella  asiallisesti, niin pian on taas tilulilurallaatia kirjoitettu. 

"Asiallisesti" ???

Mitä ihmettä? Sitäkö odotat hymistelyketjulta?

Mietipä uudestaan!

Just tätä tarkoitan. Emäntä suuttuu kaikesta ja pilaa ketjun lapsellisuuksillaan. Vois kirjoittaa omaan päiväkirjaan laulunsanojaan ja radiojuttujaan. Muita ne ei kiinnosta enää alakouluniän jälkeen.

No kiinnostaako pikkuPaavon pillujutut? Kyllähän niille hyväntahtoisesti vinoillaan :)

Aina! Seksiasiat kiinnostaa normaaleja ihmisiä. Mainoksetkin on laadittu tieteellisen  tutkimuksen pohjalta. Eniten kiinnostaa seksi, sitten rauhoittuminen ja  lemmikit. Jos on vielä lääkäritakki päällä mainos saa painoarvoa. Tottakai siis hymistellessä seksi kiinnostaa enemmän kuin hyönteiset tai kasvit. Tai laulut.

Hohhoijaa sinä ja sun tutkimukses. Jos sulla onkin seksi mielessä aamusta iltaan ja illasta aamuun, niin: Kas, kaikilla ei ole. Ehtii puuhastella paljon muutakin vuorokauden mittaan. Ja: Ei, pikkupaten pillujutut ei kiinnosta, kyllä aikuisten seksielämä on jotain ihan muuta. Henkilökohtaista.

Totta. Ja itsekin vähän ihmettelen, miten esimerkiksi naapureiden petipuuhat pitäisi kiinnostaa muita naapureita. 

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.