Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Profile picture for user Reipas ja tunnollinen lammas

Reipas ja tunnollinen lammas

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva, jos sopiva vaimo on löytynyt Aasiasta. Suomessa on tilanne usein se, että miesten ja naisten odotukset toisiaan kohtaan ei osu yksiin. Tasa-arvoisessa yhteiskunnassa naiset kouluttautuvat ja tekevät uraa, naimisiin ei tarvi mennä taloudellisista syistä. Älykkäät, itsenäiset naiset asettavat vaatimuksia myös puolisolle, jotta suhteella olisi edellytys toimia. Etsitään tasaveroista kumppania, ja mikäli sellaista ei löydy, viihdytään mielummin sinkkuna. Miehet saattavat pelätä ja karsastaa tällaista naista, joka voi aiheuttaa myös alemmuudentunnetta. Kaikki on tietysti yksilöllistä.

Jos mies odottaa perinteistä, vähän kuin tradwifea, Aasia on hyvä paikka löytää sellainen. Kulttuuri on siellä erilainen. Naiset ovat riippuvaisia miehistä, ja palvelevat näitä hymyssä suin. Aasialaiset eivät paljasta todellisia tunteitaan, vaan kasvot pyritään säilyttämään ikuisen ystävällisyyden ja hymyn alle. Näitä ei pidä erehtyä luulemaan aidoiksi, mutta jos se ei haittaa, hyvin menee. Miehelle ei aseteta suuria kriteereitä. Taloudellinen turva lähinnä. Myös seksissä naiset esittävät halukasta ja toteuttavat miesten toiveet. Vähän kuin maksullisissa palveluissa. Yllättäen kaikki miehet saavat kuulla olevansa mahtavia rakastajia. Suomalaiset naiset ovat vaativampia ja rehellisempiä; vastaava mies voisi saada opastusta ja kritiikkiä. Kumpikaan ei olisi tyytyväinen liittoon. 

Miehiä on erilaisia, ja niin on naisiakin. Mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle. Joillekin aasialainen puoliso on juuri oikea valinta. Joillekin riittäisi pelkkä puhuva seksinukkekin. Varsinkin, jos se vielä tekisi kotitaloustyöt. Eikä siinä ole mitään väärää. Väärän puolison valinta feikkaamalla jotain mitä ei ole, on sen sijaan tuhoisaa molemmille.

Minä en ikinä voisi olla kumppanin kanssa joka ei oikeasti rakastaisi minua ja toimisi vaan "työssään" ollessaan kumppanini eli esittäisi kumppania ja olisi vaan esim taloudellisten juttujen takia kanssani. Silloin kyseessä on epäaito tilanne. Jos sinulta esim menee terveys ja rahat niin jääkö kumppanisi enää luoksesi jos sinulla ei ole mitään. Toki myös "tavallisessa" suhteissa joku voi jättää toisen, mutta jos kumppani tulee Suomeen ajatuksella, että puoliso elättää niin siinä tuo ajatus vielä korostuu ja taloudelliset jutut. 

Tuollainen esittäminen olisi pahinta mitä tiedän. Näin minusta tuokin on feikkaamista molemmilta. Toinen luulee ja kuvittelee olevansa se paras ihminen ja toinen alentuu kaikkeen. Sama toki myös toisin päin eli en kirjoita vaan miehistä ja naisista. Eli jos joku 50 v nainenkin ottaa kumppanin nuoren miehen,  vaikka Nigeriasta (kuin jossain Tv-ohjelmassa) ja kuvittelee, että se on rakkautta niin siinä voi päätellä paljon. Se on samaa esittämistä. 

Samaa mieltä. Jos tarvitsee jonkun vain jakamaan asumiskulut, niin silloinhan kämppis on ihan hyvä vaihtoehto. Ei tarvitse teeskennellä mitän parisuhdetta. 

Viisas vaihtoehto olisi. Kämppissuhde on kuitenkin tasa-arvoinen, kumpikaan ei pyri väärällä tavalla hyötymään toisesta. Feikkaaja pyrkii monenlaiseen hyötymiseen, talous, kulissi, vastuunkanto jne.

Näinpä. Pidän mahdollisena sitäkin, että kun nyt noita yhteiskunnan tukia pienennetään, niin tulevaisuudessa alivuokralla asumisestakin tulee yleisempää. Varsinkin opiskelijoiden tilanne on nyt heikentynyt eikä rahat - jos ei ole opiskelujen lisäksi myös töissä - meinaa riittää kaupungeissa edes pienten yksiöiden vuokriin. Vielä kasarilla oli ihan normaalia, ett opiskelija asui alivuokralaisena. 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva, jos sopiva vaimo on löytynyt Aasiasta. Suomessa on tilanne usein se, että miesten ja naisten odotukset toisiaan kohtaan ei osu yksiin. Tasa-arvoisessa yhteiskunnassa naiset kouluttautuvat ja tekevät uraa, naimisiin ei tarvi mennä taloudellisista syistä. Älykkäät, itsenäiset naiset asettavat vaatimuksia myös puolisolle, jotta suhteella olisi edellytys toimia. Etsitään tasaveroista kumppania, ja mikäli sellaista ei löydy, viihdytään mielummin sinkkuna. Miehet saattavat pelätä ja karsastaa tällaista naista, joka voi aiheuttaa myös alemmuudentunnetta. Kaikki on tietysti yksilöllistä.

Jos mies odottaa perinteistä, vähän kuin tradwifea, Aasia on hyvä paikka löytää sellainen. Kulttuuri on siellä erilainen. Naiset ovat riippuvaisia miehistä, ja palvelevat näitä hymyssä suin. Aasialaiset eivät paljasta todellisia tunteitaan, vaan kasvot pyritään säilyttämään ikuisen ystävällisyyden ja hymyn alle. Näitä ei pidä erehtyä luulemaan aidoiksi, mutta jos se ei haittaa, hyvin menee. Miehelle ei aseteta suuria kriteereitä. Taloudellinen turva lähinnä. Myös seksissä naiset esittävät halukasta ja toteuttavat miesten toiveet. Vähän kuin maksullisissa palveluissa. Yllättäen kaikki miehet saavat kuulla olevansa mahtavia rakastajia. Suomalaiset naiset ovat vaativampia ja rehellisempiä; vastaava mies voisi saada opastusta ja kritiikkiä. Kumpikaan ei olisi tyytyväinen liittoon. 

Miehiä on erilaisia, ja niin on naisiakin. Mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle. Joillekin aasialainen puoliso on juuri oikea valinta. Joillekin riittäisi pelkkä puhuva seksinukkekin. Varsinkin, jos se vielä tekisi kotitaloustyöt. Eikä siinä ole mitään väärää. Väärän puolison valinta feikkaamalla jotain mitä ei ole, on sen sijaan tuhoisaa molemmille.

Minä en ikinä voisi olla kumppanin kanssa joka ei oikeasti rakastaisi minua ja toimisi vaan "työssään" ollessaan kumppanini eli esittäisi kumppania ja olisi vaan esim taloudellisten juttujen takia kanssani. Silloin kyseessä on epäaito tilanne. Jos sinulta esim menee terveys ja rahat niin jääkö kumppanisi enää luoksesi jos sinulla ei ole mitään. Toki myös "tavallisessa" suhteissa joku voi jättää toisen, mutta jos kumppani tulee Suomeen ajatuksella, että puoliso elättää niin siinä tuo ajatus vielä korostuu ja taloudelliset jutut. 

Tuollainen esittäminen olisi pahinta mitä tiedän. Näin minusta tuokin on feikkaamista molemmilta. Toinen luulee ja kuvittelee olevansa se paras ihminen ja toinen alentuu kaikkeen. Sama toki myös toisin päin eli en kirjoita vaan miehistä ja naisista. Eli jos joku 50 v nainenkin ottaa kumppanin nuoren miehen,  vaikka Nigeriasta (kuin jossain Tv-ohjelmassa) ja kuvittelee, että se on rakkautta niin siinä voi päätellä paljon. Se on samaa esittämistä. 

Samaa mieltä. Jos tarvitsee jonkun vain jakamaan asumiskulut, niin silloinhan kämppis on ihan hyvä vaihtoehto. Ei tarvitse teeskennellä mitän parisuhdetta. 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Tänään on ollut aika vaikea päivä. Jos mulla ei olisi lapsia, toivoisin, että en enää huomenna aamulla herää. Tähän kipuhelvettin. Mutta tämä on mun elämä. 

Eikö kipulääkkeistä ole apua? Sulla varmaan on laaja valikoima. No, voimisia!

Mä olen allerginen suurimmalle osalle tulehduskipulääkkeistä. Sitten niistä joille en ole allerginen, osa ei sovi muista syistä. Nostaa liikaa verenpainetta tai maksa-arvoja.  Mullahan on enää toinen munuainen toiminassa ja senkin vuoksi lääkärit ovat kipulääkkeitä määrätessään tosi varovaisia,  Suomessa on vielä kivunhoidon suhteen sellainen hulluus, että kipulääkkeet - ei opiaatit - joita vielä 1980- luvulla määrättiin ihmisillekin , saa nykyisin vain eläinlääkärit määrätä eläimille. Koirani kuoleman jälkeen mä söin siltä jääneet kipulääkkeet ja hetken aikaa olikin kaikki ihan hyvin. 

Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut aika vaikea päivä. Jos mulla ei olisi lapsia, toivoisin, että en enää huomenna aamulla herää. Tähän kipuhelvettin. Mutta tämä on mun elämä. 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että minut jätetään täällä rauhaan. Oikeastaan mikään täällä ei saa joitakin jättämään minua rauhaan. Ei vaikka kertoisin ettei elämäni oli kovin ok tällä hetkellä. Silti pitää vaan ottaa minut mukaan kaikkeen. Se on melko ilkeää minusta. Olen sanonut monesti, että olemme ihmistä täällä. En minäkään ole täydellinen, mutta se joka pyytää ottamaan ketjuissa rennosti voi samalla sitten itse arvostella minua siinä sivussa. 

Eilen kaikki lähti siitä, kun yhden viestin kirjoitin ja sekin piti poistaa. Tämä, vaikka asiallisesti kirjoitin ja seksistäkin mitä joku toivoo tänne ja sitten kun kirjoitan niin ei kelpaa. Yksinäinen ihminen olen ja sen vuoksi joku viesti tänne merkitsee kuitenkin minulle jotain. Näin jos on huono päivä niin ei tunnu kivalta jos joku päättää saako viesti jäädä vai ei. Näin siinä mielessä minä en ota tuollaista leikkinä, enkä tykkää, että minusta kirjoitetaan tänne mitä sattuu. Moni tietää elämästäni ja kokemuksistani ja aina kysynkin, että onko kiva lyödä lyötyä. 

 

Minulla kuitenkin on oikean elämän jutut jo ihan tarpeeksi. Täällä pitäisi mieluummin edetä sen mukaan, että kaikki voisivat täällä olla mitä taas sellainen tuntemattoman ihmisen kuten esimerkiksi minun analysoimiseni täällä ei mielestäni ole. En ole pyytänyt mielipiteitä itsestäni täällä. 

Mä vähän luulen, että siinä ihan ensimmäisessä kuulumisketjussa olit ysrtävällinen Dorikselle. Niin minäkin olin ja kyllähän "kostaja/djankkaaja" tai kuka nyt onkaan, on yrittänyt muakin härkkiä. Mutta mä en ollutkaan kiusaajalle ihan niin helppo kohde kuin mitä ehkä kuvitteli.   Ja siksi kiusaaja vähensi mulle päätään aukomista. Aukoo se välillä edelleenkin ja todennäköisesti tähänkin kommenttiini, jos ei ole kuollut. Tajusi, että vaikka Lammas onkin lammas, niin mua ei v**uakaan kiinnosta joku anonyymi "kostaja". 

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.