Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ördög

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

411/1332 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raita-toffee, black pete, kola nimiset irtokarkit

En itse tykkää salmiakista, enkä koskaan maistanut Black Peteä. Mutta tuotteen tv-mainos jäi muistiin. "R-kiskalla musta sweet - IIIK! Black Pete!"

19/24 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kuulin ensin tämän biisin kotikutoisen coverin, ja sen jälkeen oli täysin mahdotonta suhtautua vakavasti Rotta-Stuertin esitykseen. Ah 1979, matkat maalle Saab 96:n takaistuimella, ja Finnhits 10 kasettiradiossa!

Seitsemän seinähullua veljestä: Kelpaisiko seksi?

8/19 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Han / hon skäller ut mig på nätet (haukkuu minua, räksyttää minulle)

Han / hon baktalar mig på nätet (panettelee minua)

Han / hon hånar mig på nätet (pilkkaa minua)

Han / hon sprider lögner om mig på nätet (levittää minusta valheita)

Han / hon kränker mig på nätet (loukkaa)

Han / hon snackar skit om mig på nätet (puhuu minusta p**kaa)

Han / hon gnäller på mig på nätet (valittelee minusta)

42/74 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle eräs mieshenkilö soitti tänään ja tarjosi joko vuoden (90 euroa) tai puolen vuoden (59 euroa) tilausta. Vaikka aivoni olivat siestan turruttamat, nimi Puolustaja sai minut haistamaan palaneen käryä. Pyysin, että mies (joka kuulosti ihan kotosuomalaiselta) soittaisi uudelleen torstaina. Siihen mennessä ajattelin ottaa selvää mikä tämä lehdykkä oikein on.

Itse entisenä kiusattuna - ja vähän kiusaajanakin - haluan ilman muuta olla mukana auttamassa kiusattuja, mutta hämärähommia en aio tukea.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.