Ördög
Seuratut keskustelut
Kommentit
Valitettavasti kuulin ensin tämän biisin kotikutoisen coverin, ja sen jälkeen oli täysin mahdotonta suhtautua vakavasti Rotta-Stuertin esitykseen. Ah 1979, matkat maalle Saab 96:n takaistuimella, ja Finnhits 10 kasettiradiossa!
Seitsemän seinähullua veljestä: Kelpaisiko seksi?
Han / hon skäller ut mig på nätet (haukkuu minua, räksyttää minulle)
Han / hon baktalar mig på nätet (panettelee minua)
Han / hon hånar mig på nätet (pilkkaa minua)
Han / hon sprider lögner om mig på nätet (levittää minusta valheita)
Han / hon kränker mig på nätet (loukkaa)
Han / hon snackar skit om mig på nätet (puhuu minusta p**kaa)
Han / hon gnäller på mig på nätet (valittelee minusta)
Minulle eräs mieshenkilö soitti tänään ja tarjosi joko vuoden (90 euroa) tai puolen vuoden (59 euroa) tilausta. Vaikka aivoni olivat siestan turruttamat, nimi Puolustaja sai minut haistamaan palaneen käryä. Pyysin, että mies (joka kuulosti ihan kotosuomalaiselta) soittaisi uudelleen torstaina. Siihen mennessä ajattelin ottaa selvää mikä tämä lehdykkä oikein on.
Itse entisenä kiusattuna - ja vähän kiusaajanakin - haluan ilman muuta olla mukana auttamassa kiusattuja, mutta hämärähommia en aio tukea.
En itse tykkää salmiakista, enkä koskaan maistanut Black Peteä. Mutta tuotteen tv-mainos jäi muistiin. "R-kiskalla musta sweet - IIIK! Black Pete!"