Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ördög

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

87/146 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-luvun lempisarjani oli Näkemiin vaan, muru! (Auf Wiedersehen, Pet). Aina myöhemmin, kun sarjan näyttelijöitä näki muissa tv-ohjelmissa tai elokuvissa, tuli sellainen olo, kuin olisi nähnyt vanhan kaverin.

Aw bollocks! Niinhän se juuri on! Ja kun sarja toissavuonna lähetettiin uusintana, niin siitä oli siivottu epäkorrektiudet. Sellaiset ovat nykyään merkki laadusta.

https://www.entertainmentdaily.co.uk/tv/auf-wiedersehen-pet-has-scenes-…

https://www.chroniclelive.co.uk/news/tv/eastenders-natalie-cassidy-bbc-…

43/125 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia muita pakollisia aineita opiskellaan opiskelijan itsensä vuoksi. Pakkoruotsia opiskellaan pakolla sen takia, että suomenkielisten velvollisuus on palvella ruotsinkielisiä.

Ja me ruotsinkieliset opiskelemme pakkosuomea, jotta voisimme palvella suomenkielisiä. Ja arvokkaasti huomauttaa, että eräät heistä ovat käsittäneet asiat täysin päin honkia.

37/125 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RKP:läiset voidaan diagnosoida narsisteiksi:

- suuret käsitykset itsestään (ruotsin kielestä) eli liioittelee saavutuksiaan (ruotsin kielen merkitystä)

- keskittyy mielikuviin (ruotsinkielisten) rajattomasta menestyksestä, voimasta, kauneudesta tai suuresta rakkaudesta

- uskoo (ruotsinkielisenä) olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot;

- vaatii (ruotsin kielelle) korostunutta ihailua;

- (ruotsinkielisillä) mielestään oikeus erityiskohteluun;

- muiden hyväksikäyttö (suomenkielisten velvollisuus palvella ruotsinkielisiä)

- empatian puute (ei mitään empatiaa esim. pakkoruotsista kärsiviä lukivaikeuksisia kohtaan, sehän on vain laiskuutta, jos ei opi)

- kateus (tai uskoo muiden kadehtivan häntä); (uskoo suomenkielisten kahdetivan ruotsinkielisiä)

- ylimielisyys ja röyhkeys (suomenkielisiä kohtaan)

https://fi.wikipedia.org/wiki/Narsistinen_persoonallisuush%C3%A4iri%C3%…

Ett takuulla tunne yhtään rkp:n äänestäjää.

414/1332 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Proff kurkkupastelli. Mukava mainoslaulu 1983. Kutsu silloin proffa apuun...

"Kun ääni on maassa ja mieli om musta ..." virnuili tummaihoinen kaveri.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.