Ördög
Seuratut keskustelut
Kommentit
Huuhaasaari persustaa tietonsa Ylen jo vuosia sitten tekemälle kyselylle. Eikö olekin viisas tyyppi?
Millä vuosikymmenellä elämä on ollut parhaimmillaan?
https://yle.fi/uutiset/3-7003920
Näistä syistä suomalaiset kaipaavat 80-lukua – vesisänky jakoi mielipiteet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole juhannus töissä; saat rahaa.
Aika masentavaa että ihmiset on juhannuksen ja joulun töissä. Ymmärtäähän sen että joillain aloilla pakko, mutta itse välttelen juhannuksena kaikkien palveluiden käyttöä. Nämä ajat ovat mielestäni rauhottmusta ja lepoa varten.
Minusta siinä ei ole mitään masentavaa. Olen erittäin mielelläni töissä esim. juhannuksen ja pääsiäisen, voin hyvin rauhoittua minä tahansa aikana kun minulla on vapaata, ei siihen tarvita yleistä juhlapäivää.
Samat sanat.
Tässä on pitkä liuta pupujen käyttämiä nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä suomi kyllä yksi vähemmistö diktatuuri valtio, 95% kansasta pakotetaan opetteleen ruotsia että 5% ei tarvitse opetella suomea
Kyllä ruotsinkieliset opiskelevat suomea koulussa. Monet aloittavat jo ennen ns. pakkoruotsin aloitusikää, eli pitkänä kielenä, ja oppivat varsin hyvin.
Olen aika usein netissä nähnyt väitettävän, ettei ruotsinkielisten muka tarvitsisi opetella suomea. Mistä helkkarista sellainen kuvittelu johtuu? Kyllä me hurritkin opettelemme toista kotimaista, ja usein jopa mielellämme.
Tämänkö?
Se on aivan totta. Hyvä että todella ehdin lukea kirjan, ennen kuin näin yhdenkään TV- tai leffasovituksen - mukana lukien tuo sinänsä hauska piirretty sarja.