Ördög
Seurattavat (1)
Seuraajat (1)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Voisin ladella hyviä 50- ja 60-luvun biisejä vaikka koko kesän. Otetaan nyt ensiksi nämä.
"Älä huolehdi, ei se kuitenkaan onnistu" - Gösta Ågren
Vierailija kirjoitti:
Armi Kuusela oli kaunis, ja on vieläkin kaunis. Kauneusihanteet sodan jälkeen 50-luvulla olivat aika erilaiset kuin nyt. Minusta Armi oli raikkaalla tavalla kaunis, joo, ehkä naapurintyttömäinen, mutta hänellä oli puhtaat piirteet ja viehättävä hymy.
Juuri niin!
Ylihuomenna (29. kesäkuuta) Armin Miss Universum-voitosta on kulunut 70 vuotta!
https://seura.fi/viihde/julkkikset/armi-kuusela-oli-jo-17-vuotiaana-uud…
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Vaimo Claudette Robinson sai surmansa moottoripyöräonnettomuudessa kesäkuussa 1966, 24-vuotiaana. Hänellä ja Roylla oli kolme poikaa. Kaksi vanhinta, 10-vuotias Roy Jr. ja 6-vuotias Anthony, kuolivat tulipalossa syyskuussa 1968 Royn itse ollessa keikkailemassa Englannissa. Nuorimman pojan, 3-vuotiaan Wesleyn, pelastivat hänen isovanhempansa.
https://www.findagrave.com/memorial/23769090/claudette-orbison
https://faroutmagazine.co.uk/the-tragic-true-story-behind-roy-orbison/