Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ördög

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

39/43 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä puoli on, ettei venäläisillä kohta ole rahaa lähteä turistimakoille yhtään mihinkään. Koko maan talous on ihan kuralla.

:DD  Siinäpä esimerkki taas toiveajattelusta.  Venäjän on pitänt olla hetikohtanyt konkassa jo vuodesta 2014 asti, mutta ei vaan tapahdu. 

Rupla on nyt niin vahva ja lännestä virtaa energiarahaa ennätysmäisesti, että venäläisillä on rahaa taskut täynnä. Siitä pääsee onneksi nauttimaan myös konkka-suomi, jota venäläiset tulevat avokätisesti rahoittamaan.

Pahalta kuulostaa etenkin tuo loppu. Leipäkoreja tulossa?

Suomi lähti "pelastamaan" Itä-Karjalan siviiliväestöä 1941 ja tämän tuloksena 25% näistä piikkilangan taakse suljetuista pelastettavista kuoli.

Sitä saa, mitä tilaa. Idästä tultiin 1939 pelastamaan Suomen työtätekevää kansaa kapitalisten orjuudesta (ei fasistien, koska Hitler ja Stalin olivat tuolloin petikavereita). Suojärven ja Salmen rajakylistä raahattiin satoja siviilejä idemmäs, ja niitä kuoli kuin kärpäsiä.

https://suojarvi.kuvat.fi/kuvat/Suoj%C3%A4rvi+kuvina/Sota+-+aika/Siviil…

Venäjän koko historia on valloitusten, hyökkäyssotien sekä toisten kansojen orjuuttamisen ja tuhoamisen historiaa. Ja ennen kaikkea historian vääristelyä. Kai te tiedätte, että siellä hoetaan koko ajan miten Venäjä ei koskaan aloita sotia vaan ainoastaan puolustautuu, tai vastaa toisten "provokaatioihin", tai "palauttaa" alueita jotka " historiallisesti kuuluvat Venäjälle".

Raaka, sivistymätön, sotahullu, julma, epäluotettava, vastenmielinen naapuri. Emme saa enää koskaan joutua siitä riippuvaisiksi.

38/38 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkää kepeistä "sähläys"kirjoista muuten, niin Pikku-Nikke -sarja on kanssa hauska niin aikuisille kuin lapsillekin, tosin ainakin ne kirjat mitä meillä on koostuvat enemmän tai vähemmän itsenäisistä pikkutarinoista.

Pikku Nikke-kirjat ovat mahtavia. Minä opettelin ranskaa niiden avulla.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Nikke_(kirjasarja)

Joten olen syvästi murheissani tämän aamun suruviestin vuoksi.

https://www.france24.com/en/live-news/20220811-jean-jacques-semp%C3%A9-…

450/505 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta se minua vähän ihmetyttää, kuinka monet valittavat sitä, että Loiri 'rehentelee' naisvalloituksillaan. Voihan siinä sitäkin olla, mutta jos esim. hänen elämäkertansa lukee, ja vielä ymmärtää lukemansa, niin kyllähän sieltä melko rehellisenoloisesti piirtyy juuri kuva narsistisesta persoonasta, joka ehkä kuvittelee vievänsä naisia kuin litranmittaa, mutta joka itse tulee lähes aina jätetyksi ja petetyksi ja pettyneeksi. Kyllä Loiri toki ymmärsi, mikä hän oli, eikä hän sitä käsittääkseni mitenkään peitellyt. 

Kiitos hyvästä ja ytimekkäästä katsauksesta.

227/505 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroviisujen nollakerholaisista Pave Maijanen, Riki Sorsa ja nyt myös Vesku kuollu, Kojo vielä elossa.

Ei Riki Sorsa ollut nollakerholainen. Eikä Veskukaan, vaikka jäikin viimeiseksi.

Nollaklubin kuuluvat Kojo, Viktor Klimenko, sekä viime vuonna kuollut Laila Halme.

http://diggiloo.net/?fi

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.