Ördög
Seuratut keskustelut
Kommentit
"Monissa maissa"? Missa muualla kuin Brasiliassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö kirjastossa? Sieltä sitten suurempi valikoima kirjoja.
Mutta joo, jos keskittyy vain sotaan ja kolmanteen valtakuntaan, niin vähän olisin varuillani.
Outo mielipide. Kiinnostunut historiasta, sanoisin. Itsellänikin on Mein Kampf, olen sen lukenutkin. Appivanhempani saivat sen aikoinaan Aatun nimikirjoituksella varustettuna häälahjaksi.
Minullakin on hyllyssäni Aatun suurteos, jonka isoisäni isä on saanut synttärilahjakseen 12.3.1942 pojaltaan (isoisän veljeltä) ja tämän vaimolta. Perheaarre.
Ja The Satanic Verses löytyy myös. Lolitasta en tiedä, minulla om kirjoja niin vietävän paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei halua mennä Puolaan.
Olet väärässä. Itä-Euroopan maissa on valtasti näkemistä jos historia vähänkään kiinnostaa. Oma tunnelmansa.
Itse olen käynyt läpi keskiEuroopan metropolit ja ei niissä enää ole sellaista mikä vetäisi. Idässä on rauhallisempaa eikä samanlaista turismirysätuntua. Helppo myös budjettimatkailijalle. Yksi vinkki lähteä Viron läpi alaspäin ja nähdä samalla Baltia ennen kuin saapuu Puolaan. Bussilla tai junalla. Jos siis matkanteosta tykkää.
Halpoja lentoja löytää kyllä Puolaan myös.
Oikeassa olet, Puola on mahtava maa. Mutta sitä ei saa sanoa Itä-Euroopaksi, ainakaan paikan päällä. Korkeintaan Itäiseksi Keski-Euroopaksi. Sama ohje koskee Tshekkiä ja Unkaria.
Friikit kuuluu Helsinkiin, siinä missa kylähullut Punkalaitumelle, Pihtiputaalle ja Posiolle.