Ördög
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Helppo se on muita syyttää kuin omia vikoja.
Minä ja monet muut suomessa emme halunneet natoa tänne!
Toisten syyttely on rakkaan Putlerinne varsinainen erikoisala, kuten oli myös hänen julmien edeltäjiensä.
Ja sina ja "monet muut" olette säälittävä vähemmistö, vaikka kuinka väittäisitte vastaan. Emme halua Putlerin rosvojoukkoja tänne, ja nauramme räkäisesti hänen bäckmanilaisille ja turtiaislaisille mölysakeille.
Vierailija kirjoitti:
Paskaryssyys on tämän maaiman syöpä. Harmi, ettei Aatu onnistunut länsiavun takia ratkaisemaan tätä ryssyysongelmaa lopullisesti 40-luvulla.
En ole aivan yhtä jyrkkä, mutta toivon että löperö hölmö Roosevelt saa tuonpuoleisessa sopovan v-maisen rangaistuksen Stalinia kohtaan osoitetusta mielistelystä. Tehdä nyt neuvostodiktatuurista YK:n turpaneuvoston pysyvä jäsen, hyi hitto. Toivottavasti Freaklin Derangelanon pyörätuoli kaatuu joka toinen minuutti seuraavan miljoonan vuoden ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos ollaan ilkeitä, niin suomenruotsalaisten suhteellinen osuus kaatuneista oli paljon pienempi.
Jos ollaan valheellisia, tarkoittanet. Muutaman prosenttiosuuden ero ei ole "paljon".
Ruotsinkielisten osuus aktivisteissa tai jääkäriliikkeessä oli sitä vastoin paljon suurempi.
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin tähän tänö kesänä saaristossa ravintolassa. Maksupääte kysyy englanniksi. En meinannut ensin tajuta lukemaani, mutta onneksi psaan englantia hyvin niin ymmärsin skipata. Tuntui epämiellyttävältä tehdä niin tarjoilijan siistissä vieressä. Ihan kuin olisin haukkunut hänet hyvästä palvelusta huolimatta.
Sama tapahtui minulle viime viikolla helsinkiläisessä ruokapaikassa, jossa usein olen käynyt. Maksupääte kysyi nyt ensimmäistä kertaa tippiä, ja tarjoilija seisoi vieressä. Safka oli ollut hyvää ja palvelu moitteetonta, mutta minua ei kertaa kaikkiaan miellytä tällaisen kulttuurin ujuttaminen meidän oloihimme. No, maksoin pari euroa ylimääräistä, mutta seuraavalla käynnillä sivuutan kylmästi tippipyynnön.
- Iih, onpa ihanaa olla taas täällä Hästfittanissa!
- Tuntuu kuin olisin NUORTUNUT 10 vuotta!
- Olet siis KOLMEN vanha!