Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ördög

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

2/31 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
17/46 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alankomaissa on

Joo, täällä Amsterdamissa on kaupoissa jonkintyyppisiä palautusautomaatteja. Kuitenkin tyhjiä pulloja ja tölkkejä näkee kaikkialla jalkakäytävillä, puostoissa jne, eikä kukaan näytä keräilevän niitä.

129/138 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona. Oli sunnuntai, ja kuuntelin Jake Nymanin "Onnenpäiviä" radiosta. Sitten tulivat uutiset, missa kerrottiin Diamant kuolema aiheuttamasta järkytyksestä ympäri maailman. Nettiä ei juurikaan käytetty, joten lisäinfoa varten jouduin odottamaan illan tv-uutisia ja seuraavan päivän lehtiä.

6/8 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ikinä maksaisi kolmeakymppiä Niken topista kuten siinä lehtijutussa. 

Muutenkin kirppisten putkahtelu kaupunkien paraatipaikoille on suoranainen alennustila. 

Päinvastoin, minusta se on upeaa.

27/30 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ördög kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ördög kirjoitti:

Olen Amsterdamissa juuri nyt. Tosi kivalta tuntuva kaupunki, vaikka ei piittaisikaan coffee shopeista eikä punaisista lyhdyistä. Sää on tosin melko oikullista, välllä paistaa aurinko ja välillä sataa oikein kunnolla.

Mitäs paholainen?

Enpä ole vielä tavannut.

Et siis tiedä, mitä nimimerkkisi unkariksi merkitsee?

Juu tiedän. Olin kirjoittamassa pitempää vastausta mutta lähetin sen vahingossa ennen aikojaan.

En osaa unkaria kuin muutaman sanan, mutta tuo ö-sana kuulosti niin kivalta, että otin sen nimimerkikseni jo yli 20 vuotta sitten. Käytän sitä aika monella sivustolla.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.