Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ördög

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

26/30 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ördög kirjoitti:

Olen Amsterdamissa juuri nyt. Tosi kivalta tuntuva kaupunki, vaikka ei piittaisikaan coffee shopeista eikä punaisista lyhdyistä. Sää on tosin melko oikullista, välllä paistaa aurinko ja välillä sataa oikein kunnolla.

Nyt on meneillään hirmuisin RAEKUURO missä koskaan olen ollut! Onneksi olen terassilla kunnon päivävarjon alla.

21/30 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ördög kirjoitti:

Olen Amsterdamissa juuri nyt. Tosi kivalta tuntuva kaupunki, vaikka ei piittaisikaan coffee shopeista eikä punaisista lyhdyistä. Sää on tosin melko oikullista, välllä paistaa aurinko ja välillä sataa oikein kunnolla.

Mitäs paholainen?

Enpä ole vielä tavannut.

22/51 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan keskellä yötä Paavo Väyryselle, Pirkko Turpeinen-Saarelle, Esko Seppäselle ja eräille muille yhtä säälittäville tyypeille ja huudan hassuja asioita luuriin.

17/30 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Amsterdamissa juuri nyt. Tosi kivalta tuntuva kaupunki, vaikka ei piittaisikaan coffee shopeista eikä punaisista lyhdyistä. Sää on tosin melko oikullista, välllä paistaa aurinko ja välillä sataa oikein kunnolla.

7/40 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Halloween ole lähtökohtaisesti lasten ja teinien juhla. Aikuiset

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.