Ördög
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Ördög kirjoitti:
Olen Amsterdamissa juuri nyt. Tosi kivalta tuntuva kaupunki, vaikka ei piittaisikaan coffee shopeista eikä punaisista lyhdyistä. Sää on tosin melko oikullista, välllä paistaa aurinko ja välillä sataa oikein kunnolla.
Mitäs paholainen?
Enpä ole vielä tavannut.
Soitan keskellä yötä Paavo Väyryselle, Pirkko Turpeinen-Saarelle, Esko Seppäselle ja eräille muille yhtä säälittäville tyypeille ja huudan hassuja asioita luuriin.
Olen Amsterdamissa juuri nyt. Tosi kivalta tuntuva kaupunki, vaikka ei piittaisikaan coffee shopeista eikä punaisista lyhdyistä. Sää on tosin melko oikullista, välllä paistaa aurinko ja välillä sataa oikein kunnolla.
Eiköhän Halloween ole lähtökohtaisesti lasten ja teinien juhla. Aikuiset
Nyt on meneillään hirmuisin RAEKUURO missä koskaan olen ollut! Onneksi olen terassilla kunnon päivävarjon alla.