Ördög
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, pelkäsin jo Ruotsin voittavan.
Ois ollut kyllä tosi paha paikka meille jos Ruotsi olis voittanut Euroviisujen lisäksi Jalkapallon mm-kisat.Samoin .Pelkäsin.Ylpeät ruotsalaiset käyttäytyvät aina suomalaisia kohtaan ikävästi kun Suomi voittaa.Ja aina tekosyitä js häviävät.
Ja kroonisesta alemmuuskompleksistaan kärsivät, joskin sen olemassoloa itsepäisesti kiistävät suomalaiset käyttäytyvät aina ruotsalaisia kohtaan moukkamaisesti kun Suomi voittaa. Ja vaikka ruotsalaiset kannattavat usein Suomea, kun vastassa on joku vieras, suomalaiset eivät ikinä alennu kannattamaan Ruotsia vaikka vastassa olisi...
Luna on taantuvan, kehtyksestä pudonneen sontaläjäimperiumi Venäjän toimintakyvyttömille romuläjilleen antama nimi.
Näin Lunalle tuppaa käymään.
Kai Donnerin kertoman mukaan samojedien vedenhaltija oli ahne ja saita olio, jolle piti uhrata paljon jos teki mieli hyvää saalista. Jos haltija edelleen esiintyi tylynä ja pahansuopana, häntä saattoi kurittaa tulella. Järven läheisyyteen sytytettiin tuli, josta palavia kekäleitä heitettiin veteen.
Varmaan "uskonrauhan rikkomista" kaikkein hurskaimpien mielestä.
Ja keksittiin vitsejä. Mitähän lyhenne AIDS tarkoittaa? Aina Ilman DaamiSeuraa!