Ördög
Seurattavat (1)
Seuraajat (1)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Käyhän sinäkin AP hakemassa kaljaa. Se on hyvää, tekee iloiseksi ja pistää laulamaan.
Ja Amerikassa?
Jos kerran Tanskassa, miksi ei täälläkin?
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Yksi keskustelu riittää, hetta paratkoon.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5258686/il-bitter-westerlundin-kosto-jo…