Ördög
Seuratut keskustelut
Kommentit
Pian pietarilaiset saa syödä toisiaan, kuten sen hirrrrrveän pii-pii-piirityksen aikana vuosina 1941-44. Vanja popsii Tanjaa, Masha mussuttaa Sashaa. Vetää vodkaa päälle ja ylistää Pooptinin neroutta.
Kivaa! Nythän te voitte leikkiä Juhania, Vennyä ja Tillyä!
http://riveri68.blogaaja.fi/2022/04/20/juhani-aho-venny-ja-tilly-kolmio…
https://www.hs.fi/kaupunki/jarvenpaa/art-2000006438495.html
https://www.is.fi/viihde/art-2000009792080.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahvenanmaan voisi irrottaa Suomesta. Järkyttävä rahareikä, ja lisäksi asukkaat kehtaavat halveksua rajoittajiaan eli Suomea ja suomenkielisiä.
Zelenskyn malli käyttöön!
Ahvenanmaalta pitää hävittää ruotsin kieli ja kulttuuri, sekä liittää se kiinteästi osaksi Suomea.
Ruotsin kieltä ja kulttuuria tukeneet pitää laittaa vankilaan.
Tuollaisia hulluuksia yrittävät joutuvat hautaan vikkelämmin kuin krapulassaan arvelivat.
I'd like the healthy outdoor work on a plantation in the South. I come from OVERSEAS, so I'd make a good OVERSEER! Haw haw!
https://www.aaihs.org/overseer-violence-on-eighteenth-century-plantatio…
Ja nyt Mohamed Al-Fayed on kuollut.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5269237/mohammed-al-fayed-kuollut