Ördög
Seuratut keskustelut
Kommentit
Coop-, ICA- ja Hemköp-kauppoja on hyvin tiheässä.
https://www.ica.se/butiker/stockholm/
https://www.varligger.se/view/poi/coop/stockholm
https://www.hemkop.se/butik-sok
Entä Perry Cougar tai Lizardace!
Melvis Pressula on myös kovin äkäinen nimensä turmelemisesta.
https://m.facebook.com/photo.php/?photo_id=4306126662774460&locale=ms_MY
https://www.vauva.fi/keskustelu/2473249/kuka_muistaa_aku_ankasta_niita_…
Vierailija kirjoitti:
WTC-iskut ovat todellisuudessa jenkeille iso häpeä, koska se oli ensimmäinen kerta kun heidän alistamansa maa antoikin takaisin.
"Se luoti tiesi paikkansa", hykersi Pentti Linkola-vainaakin (Runebergia lainaten).
http://ikihonka.blogspot.com/2013/09/se-luoti-tiesi-paikkansa.html
Äh, en minä kylläkään ole mikään Linkolan oppien kannattaja, mutta ihailen hänen hyvää kielenkäyttöään. Erikoista, muuten, että hän johdonmukaisesti puhuu Maailman kauppakeskuksesta eikä WTC:sta.
Itse löhöilin tuona päivänä kalliolaisessa yksiössäni, minulla oli loma. Olin ottanut nokoset, laitoin tv:n päälle ihan refleksinomaisesti, ja siinä oli ylimääräinen lähetys menossa.
Hänen Armollaan on armoton hammasmätä, tuskat ovat kovia ja hän on jatkuvasti pahalla tuulella. Ja nuori Katarina-vaimo tunnustaa että kuninkaallisen kidan löyhkä on hirveä.