Käyttäjä37561
Seuratut keskustelut
Kommentit
Makuasia sano koira ku muniaan nuoli, tämä johdantona vaan siihen että franzen on huono valinta, pitäs olla muutakin meriittiä kuin olla naituna rikkaseen sukuun. Jari Virman tai Sampo Sarkola olis esim ollu hyviä. Casting on outo mutta tehty ilmeisesti näille tämän päivän lumihiutaleille: Idols tuomari kertoo äidin ja isän kultamussukalle ekaa kertaa että kuule et sä osaa laulaa, nuori masentuu ensimmäisestä kohtaamastaan vastoinkäymisestä ja päätyy työkyvyttömyyseläkkeelle. Tai joku kehuu tytöntylleröistä kuinka kaunis on ja ihana, kohta some täynnä kuvia ja naama vielä enemmän täytettä. Siis että naispääosanesittäjä täysin persoonaton, jos olis näkymätön en edes huomaisi että kävelin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Väitän että bändipaita toimii aina kun se on ihmisen omalta aikakaudelta ja sitä musaa jota ihminen on oikeasti kuunnellut ja kuuntelee, sen vaan näkee
Mua aina naurattaa kun tämä radion Moisio on ihan kiimassa kun se on menossa jollekin keikalle, mikä milloinkin, oisko Gunnarit tulossa ens vuonna suomeen tms. Siinä on rockuskottavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä liian kireitä vaatteita vaikka vartalo olisikin siihen sopiva. Harvemmin tosin on. Mikään ei näytä niin teiniksi takaisin kaipaavalle keski-ikäiselle kuin liian tiukat vaatteet joista pursuaa eletty elämä. Sopivan väljät vaatteet ovat hyvät, ei kuitenkaan liian väljät.
Aiheen ulkopuolelta: Meidän ulkoministeri pukeutuu välillä tosi pieniin vaatteisiin ja välillä ihme lapsenomaisiin mekkoihin. On varmaan ns kokoa nolla että vartalo kyllä kestää nämä asut mutta hiukan väljyyttä niin olisi tyylikkäämpi.
Lapset nyt on kaiken kaikkiaan rasittavia. Joko yhteinen lapsi tai sit lapsettoman kanssa kimppaan.
Ei ole ahdistava. Pelkästään huono ja epäuskottava.