Käyttäjä37561
Seuratut keskustelut
Kommentit
Korkeintaan yhdessä maassa kerrallaan. Mutta vain jos olis olis niin paljon fyrkkaa että vois asua hotellitasoisesti eikä tarttis ostaa mitään asuntoa. En enää ikinä ostaisi asuntoa.
Aika monet varmaan syö sen ruokalusikallisen kutakin laatikkoa vähän niinkuin pakkopullana kinkun kanssa. Herkut on jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhiljaa laskeuduttu jouluun, aamulla teen vielä rosollin+kastikkeen sille ja sitten klo11 aikaan nautiskellaan riisipuuro lisukkeineen ja kuunnellaan joulurauhan julistus. Sauna pestiin tänään ja tein aaton jälkkärin, mies haki kaupasta viimeisiä pikkuostoksia, harmi vain ettei karjalanpaistilihoja ollut mieleisiä (ainoat oli Atrian ja ei vaikuttanut hyvältä) eli ne pitäisi jostain vielä löytää Tapaninpäivän ruoalle.
Missä päin laskeudutaan jouluun? Olen kuullut vain paastoon laskeutumisesta. Murteet on erilaisia..
Missä Vaasankadulla on hautaustoimisto? Oon asunut hoodeilla ysäriltä, never seen.