Käyttäjä37561
Seuratut keskustelut
Kommentit
Tossa Hennyssä on kyllä naisenergiaa, ei voi muuta sanoa.
Nykyäänhän ei ole miehiä ja naisia vaan henkilöitä. Mutta jos olisi niin olisi mielenkiintoista nähdä pelkät miehet keskenään yhdellä kaudella ja pelkästään naisia jollain toisella kaudella. Koska onhan se täysin selvä että miehet pyrkivät saavuttamaan tavoitteitaan naisia käyttämällä ja sama toisinpäin, naiset menee vetää sääliä ja lirkuttaa miehille. Tulisko pelkkien miesten kaudesta Kärpästen herra?
Vierailija kirjoitti:
Sami pelaa ja suhmuroi joka suuntaan. Onkohan kaverilla vähän liian suuret kuvitelmat itsestään jonkinlaisena mastermindina? Taitaa tulla lähtö, jos ei onnistu saamaan koskemattomuutta tai amulettia.
Sami on tuolla viihteen takia, ei tarvi tuota formaattia mihinkään, on oikeasti elämä jota harva saavuttaa, poikakin pelaa NHL:ssä tai missä lie. Kun on tarpeeksi voi tehdä ihan vaikka läpällä jotain. Toisin ne on nämä pikkujulkut joilla vielä 40 vuotta työelämää edessä, mitä tekee tämän päivän tositeeveetähti viiskybäsenä?
Ruotsalainen Telian pomo oli maikkarin ohjelmassa, Telia siis omistaa valtavaa tappiota tekevän maikkarin, aiko saada maikkarin kannattavaksi, jos tietäs mitä MTV Suomessa duunaa, samat julkkikset pyörii, niinku koriseva nyt jo ainakin 3 formaatissa pelkästään tänä syksynä niin antais mennä konkkaan. Uutisissa Ripsa ja Teresa autstökstöks lunttaa papereista seuraavat repliikit. Siihen Pekka Pouta joka kertoo tykkäävänsä pill.sta ja kanttarelleista. Yes.
Perheensä tällä Sellalla asuu Israelissa jotka tappaa Gasassa, että siinä mielessä olis voinu jättää vollotukset vähemmälle.