Kaffebulla
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin uutisen räkälästä joka joutui ahdinkoon kun sosiaalitukia leikattiin,oli oikein lehtiuutinen keskikaljan myynti väheni.
Juu sinne ne sossutuet on valuneet, kurkusta alas. Ja me veronmaksajat vielä maksetaan pultsarien terveydenhuolto.
Mikä on vaihtoehto, kaffetollo?
Antaa sossutuet kuponkeina, joilla ei saa alkoholia eikä tupakkaa.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin uutisen räkälästä joka joutui ahdinkoon kun sosiaalitukia leikattiin,oli oikein lehtiuutinen keskikaljan myynti väheni.
Juu sinne ne sossutuet on valuneet, kurkusta alas. Ja me veronmaksajat vielä maksetaan pultsarien terveydenhuolto.
Kai sä nyt itsekin jotain juot muutakin kuin kraanavettä ? Älä nyt ihan hullu ole.
Mulla on varaa juoda limpparia tai piimää omilla rahoilla. En saa sossurahaa ja alkoholia en käytä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten vangit muista maista voi saada jotain rahaa kun heillä on se ryöstösaalis piilossa ja huumemyyntirahat kuin varastetun myyntirahat kuin ilmainen ruoka ja sänky .
Hyvä kysymys. Vangit saa päivärahaa ja elävät leveämmin kuin moni työtön tai eläkeläinen.
🇺🇦🇮🇱
No kiva että heillä on varaa. Miehellä varmaan kovat tulot. Tai ehkä elävät niukasti. Kotka on sellainen pershole että siellä on asunnot halpoja, paljon sosiaalisia ongelmia. Jos jostain nipistää niin sitten voi olla töistä poissa ja olla vaan kotona.
Mun mielestä on ok niin kauan, kun se rahoitetaan itse. Toimeentulotukea vapaaehtoisesti työttömille ei pidä maksaa.
🇺🇦🇮🇱
Meinaat että kaljalla, tupakalla ja rahapeleillä Suomen talous pysyy pystyssä? 😀
Nyt äkkiä taloustieteen tunnille, hophop!
🇺🇦🇮🇱