Kaffebulla
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Jos tarina olisi toisinpäin ja mies suunnittelisi lapsen riistämistä äidiltä, niin mammat nousisivat joukolla kirkumaan takahajaloilleen. Mutta kun kyseessä on lapsen äiti, niin mies on aina tarinan paha roisto jolta voi viedä kaiken.
No eihän se lapsi ole kiinnostanut miestä tähän mennessäkään. Voihan ap palata Suomeen ja jättää lapsen isälle, jos se kerran isälle on niin tärkeä se lapsi? Jääkö hän sitten kotiin sitä hoitamaan ja jättää työnsä? Vai mitä mahtaisi iskämies tehdä?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Laitat lapsen hoitoon siellä missä olette ja menet töihin, jää vähemmän aikaa pyöritellä tippaleipäaivoissa tällaisia typeriä ideoita, olet sen jälkeen tasavertainen miehen kanssa ja saat sisältöä elämääsi.
Tätä minäkin kokeilisin ensin. Työssä käyminen voisi muuttaa asetelmaa. Millaiset lastenhoitomahdollisuudet teillä on siellä, ap?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Luin uutisen räkälästä joka joutui ahdinkoon kun sosiaalitukia leikattiin,oli oikein lehtiuutinen keskikaljan myynti väheni.
Juu sinne ne sossutuet on valuneet, kurkusta alas. Ja me veronmaksajat vielä maksetaan pultsarien terveydenhuolto.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos 5 miljoonaa ihmistä säästää 100e kuukaudessa se tekee vuodessa 6 miljardia.
Sillä satasella per asukas saisi melkein kaikki suomen tilaamat f35 hävittäjät maksettua.
Kaksi vuotta niin sillä saisi ostettua Gerald Ford luokan Lentotukialuksen.
Pistää tosiaan miettimään.
Mun mielestä maksetaan ne f35:t ja jätetään se yksi oluttuoppi tai röökiaski ostamatta.
Valintoja, valintoja.
🇺🇦🇮🇱
Tässä on kyllä realismia. Kuuntelisin tätä.
🇺🇦🇮🇱