Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Profile picture for user Kaffebulla

Kaffebulla

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

24/109 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja yhteiskunnanko pitäisi muka Suomessa sitten elättää sinut ja isältään ryöstetty lapsi? Kelan luukulle käsi ojossa? 

Kenen mukaan en itse käy töissä? Toimin yrittäjänä ja voin käytännössä työskennellä mistä vain. En ole tulossa ”Kelan elätettäväksi” vaan haluan lähelle omaa perhettäni ja ystäviäni, koska täällä olen täysin yksin lapsen kanssa.
Ap

Et sä sitä lastas voi lykätä vanhemmillesi tai kavereillesikaan hoitoon. Jokaisella on omat menonsa ja tonttinsa hoidettavana.

Ihan yksin sä olisit täällä Suomessakin lapsesi kanssa, eikä miestä olisi senkään vertaa arkeasi auttamaan.

Kun lapsi on tehty, niin se lapsi myös hoidetaan itse. 

Tässä on kyllä realismia. Kuuntelisin tätä. 

🇺🇦🇮🇱

23/109 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarina olisi toisinpäin ja mies suunnittelisi lapsen riistämistä äidiltä, niin mammat nousisivat joukolla kirkumaan takahajaloilleen. Mutta kun kyseessä on lapsen äiti, niin mies on aina tarinan paha roisto jolta voi viedä kaiken.

No eihän se lapsi ole kiinnostanut miestä tähän mennessäkään. Voihan ap palata Suomeen ja jättää lapsen isälle, jos se kerran isälle on niin tärkeä se lapsi? Jääkö hän sitten kotiin sitä hoitamaan ja jättää työnsä? Vai mitä mahtaisi iskämies tehdä? 

🇺🇦🇮🇱

20/109 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat lapsen hoitoon siellä missä olette ja menet töihin, jää vähemmän aikaa pyöritellä tippaleipäaivoissa tällaisia typeriä ideoita, olet sen jälkeen tasavertainen miehen kanssa ja saat sisältöä elämääsi.

Tätä minäkin kokeilisin ensin. Työssä käyminen voisi muuttaa asetelmaa. Millaiset lastenhoitomahdollisuudet teillä on siellä, ap?

🇺🇦🇮🇱

111/183 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin uutisen räkälästä joka joutui ahdinkoon kun sosiaalitukia leikattiin,oli oikein lehtiuutinen keskikaljan myynti väheni.

Juu sinne ne sossutuet on valuneet, kurkusta alas. Ja me veronmaksajat vielä maksetaan pultsarien terveydenhuolto.

🇺🇦🇮🇱

109/183 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 5 miljoonaa ihmistä säästää 100e kuukaudessa se tekee vuodessa 6 miljardia.

Sillä satasella per asukas saisi melkein kaikki suomen tilaamat f35 hävittäjät maksettua.

Kaksi vuotta niin sillä saisi ostettua Gerald Ford luokan Lentotukialuksen.

Pistää tosiaan miettimään. 

Mun mielestä maksetaan ne f35:t ja jätetään se yksi oluttuoppi tai röökiaski ostamatta.

Valintoja, valintoja.

🇺🇦🇮🇱

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.