Kaffebulla
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Tuota mäkin aina mietin motarille mennessä. Jokin ihme neuroosi siitä, että ehkä jonain päivänä olen itse niin dementti, että porhallan väärää ramppia.
Se on vähän samanlainen juttu kuin sekin, että keittiössä toisen ihmisen kanssa ruokaa laittaessa pelkää yks kaks tulevansa hulluksi ja iskevänsä sitä toista puukolla selkään.
Ei normaalia tietenkään vaan neuroottista. Kerran juttelin tästä jonkun tutun kanssa ja hänellä oli sama :DDD
On eri asia pelätä tekevänsä jotain sekopäistä, kuin oikeasti tehdä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eselväksi jäi, ainakin itselleni, että miten vastaavasti hänen (Ap:n miehen) fiksuus ilmenee?
Sinkkumies
No on taitava monenlaisessa, selviää vaativassa työssä ja hyvä isä
Tuolla asenteella hän ei ole hyvä isä, koska vanhempi siirtää asenteitaan lapsilleen.
Sitten kun tytär joutuu ahdistelun tai rikastelun kohteeksi, voi ääni kellossa muuttua.
🇺🇦🇮🇱
Oletko tilannut uuden passin tai henkilökortin?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
"Elatusvelvollinen? Jos he ovat naimisissa, niin kyllä, muutoin ei."
Avoliitto luo kelan tukien suhteen tasan saman elatusvelvollisuuden kuin avioliittokin. Näitä asioita rukattiin jo vuosia sitten, kun avoliitot yleistyivät.
Tänä on oikeasti aika järkyttävää. Toinen voi yhtäkkiä vaan lopettaa yhteisten laskujen maksamisen. Mitä se toinen siinä voi tehdä? Pakkohan ne laskut on maksaa.
🇺🇦🇮🇱
Toisaalta tässä nyt ei ollut mitään yliluonnollista. Tuollaisia vuokratalot on huonoilla alueilla aina.
🇺🇦🇮🇱