Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Profile picture for user Kaffebulla

Kaffebulla

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

37/73 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ensiasunto oli rakennettu varmaan jollekin vanhalle kirotulle intiaanien hautausmaalle päätellen siitä miten paljon paskaa yksi kerrostalo voikin tuottaa. Milloin poliisit ovella, naapurin pitbull vapaana rapussa, idiootti vuokralainen tukkii pääviemärin ja monta asuntoa valuu täyteen paskaa, toinen idiootti rikkoo ikkunansa avaamalle sen ovenkahvaan, viemäri vuotaa alakattoeristeeseen, naapuri vetää ilokaasukännit rappukäytävässä, toisen talon sankarit tulevat kännissä painimaan poliisien kanssa talon edustalle jne jne jne jne jne.

Ikinä enää en halua asua tuollaisessa kirotussa yhteiskunnan sakan likaviemärissä. Asunto oli kiva joo mutta halvan hintatason takia sinne kasautui vain paskaa ja ongelmia joita ei normaalina töissäkäyvänä ihmisena todellakaan jaksa. Myin koko paskan seuraavalle idiootille ja parin vuoden sisällä sekin muutti jo pois.

Toisaalta tässä nyt ei ollut mitään yliluonnollista. Tuollaisia vuokratalot on huonoilla alueilla aina.

🇺🇦🇮🇱

13/30 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota mäkin aina mietin motarille mennessä. Jokin ihme neuroosi siitä, että ehkä jonain päivänä olen itse niin dementti, että porhallan väärää ramppia.

Se on vähän samanlainen juttu kuin sekin, että keittiössä toisen ihmisen kanssa ruokaa laittaessa pelkää yks kaks tulevansa hulluksi ja iskevänsä sitä toista puukolla selkään.

Ei normaalia tietenkään vaan neuroottista. Kerran juttelin tästä jonkun tutun kanssa ja hänellä oli sama :DDD

On eri asia pelätä tekevänsä jotain sekopäistä, kuin oikeasti tehdä. 

🇺🇦🇮🇱

43/164 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eselväksi jäi, ainakin itselleni, että miten vastaavasti hänen (Ap:n miehen) fiksuus ilmenee?

Sinkkumies

No on taitava monenlaisessa,  selviää vaativassa työssä ja hyvä isä

Tuolla asenteella hän ei ole hyvä isä, koska vanhempi siirtää asenteitaan lapsilleen.

Sitten kun tytär joutuu ahdistelun tai rikastelun kohteeksi, voi ääni kellossa muuttua.

🇺🇦🇮🇱

23/31 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tilannut uuden passin tai henkilökortin?

🇺🇦🇮🇱

268/344 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Elatusvelvollinen? Jos he ovat naimisissa, niin kyllä, muutoin ei."

 

 

Avoliitto luo kelan tukien suhteen tasan saman elatusvelvollisuuden kuin avioliittokin. Näitä asioita rukattiin jo vuosia sitten, kun avoliitot yleistyivät.

Tänä on oikeasti aika järkyttävää. Toinen voi yhtäkkiä vaan lopettaa yhteisten laskujen maksamisen. Mitä se toinen siinä voi tehdä? Pakkohan ne laskut on maksaa. 
 

🇺🇦🇮🇱

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.