Kaffebulla
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen paikka https://www.google.fi/maps/place/Saaristolaivastonkatu
Miten niin erikoinen. Uutta asuntoaluetta.
Google katunäkymässä ja kuvissa on jättömaan näköistä aluetta vieressä ja vanhoja rakennusten jämiä ym. Joku öljysäiliökin, jonka katolle pääsee.
Nuo on vanhoja kuvia, nykyään alue on täynnä kalliita kerrostaloja.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen paikka https://www.google.fi/maps/place/Saaristolaivastonkatu
Öljysatama lähellä. Nuo kalliot tuolla on kyllä kaunista merellistä aluetta. Siellä istuskelee usein ihmisiä kesäisin. Kruunuvuorensiltaa pitkin tuonne kävelee nopeasti keskustasta.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Olisi kunnon peliliike kokoomukselta heittää persut ulos hallituksesta nyt, kun merkittävät päätökset on tehty. Demarit tilalle, niin kannatus lähtisi nousuun.
Höpö höpö. Silloin menisi kokoomukselta viimeisetkin äänestäjät.
🇺🇦🇮🇱
Mun asiakkaat on joskus tilanneet näitä esim. ADHD-diagnoosin saamista varten. Kyllä niissä voi kestää pari kuukautta, varmaan kuntakohtaisia eroja on.
🇺🇦🇮🇱
Tai sitten tosiaan sitä kruunuvuoren siltaa, joka on tänä keväänä avattu ja on suosittu kävelyreitti nykyään. Alueella on aina ihmisiä paljon, koska tuo silta kiinnostaa ja on tavallaan vähän nähtävyyskin.
🇺🇦🇮🇱