Kaffebulla
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Sairas tapa pakottaa laulamaan uskonnollisia lauluja on syytä lopettaa heti!
Ei ole pakko laulaa mukana.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tukia saa kaikki jotka asuu vakituisesti Suomessa.
Eivät he asuisi vakituisesti jos Kela ei maksaisi siihen asuntoa missä asua. Etkä vastannut kysymykseen miksi kuka tahansa voi tulla pötköttämään ilman kansalaisuutta.
Nyt ollaan asian ytimessä
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Ja tukkaan laitettiin sitä shampanjavärisestä pullosta lakkaa. Muistan sen hajun ilmeisesti koska mutsi käytti sitä
Elnett? Tämä haju aiheutti minulle aina aamupahoinvointia. Lopulta en pystynyt ostamaan kyseistä tuotetta enää.
🇺🇦🇮🇱
Jos asia koskee omaa lasta tai aiheuttaa hänelle vaaraa, niin todellakin ja näin olen tehnytkin. Siis omia lapsia ei ole, mutta sisarusten lapsia olen vienyt puistoon kun olivat pieniä. Katsoin heidän perään hyvin.
🇺🇦🇮🇱
Ja sitten on aika kuolla 🥳
🇺🇦🇮🇱