Kaffebulla
Seuratut keskustelut
Kommentit
Kukaan ei halua leikata järjestöistä, koska niissä on myös puolueen sisäpiiriporukkaa paljon. Varsinkin näissä vih ja vas järjestöissä. Piiri pieni pyörii!
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt päivänselvää että alkiot testataan ja ainoastaan terve alkio istutetaan kohtuun. Ei tuolla lapsella ole mitään perinnöllisiä tauteja eikä hän myöskään siirrä omille jälkeläisilleen niitä.
Luuletko että jossain Kolumbiassa noudatetaan yhtään mitään lupauksia ja sääntöjä? Ehkä ne otti ukolta rahat ja lapsi voi olla kenen vaan. Siellähän niitä pyörii faveloissa, ilmaiseksi saa ottaa.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
"Lapsen hankkiminen sijaissynnytyksen kautta on vaatinut Lappalaiselta paljon. Se on myös johtanut perheongelmiin. Lappalaisen mukaan osa hänen lähipiiristään ei ole hyväksynyt sitä, että hän hankki lapsen sijaissynnytyksellä."
No ylläri. Kuka sen lapsen hoitaa jos Laurin terveys ei kestä?
Sossut
🇺🇦🇮🇱
Olen järjestänyt kahdet hautajaiset. Ekoihin saimme tutuilta loistavia vinkkejä, ja hautaustoimisto hoiti paljon asioita.
Toiset meni jo samalla sapluunalla. Yhdet kun olet järjestänyt, tiedät seuraavalla kerralla heti, mitä tehdä.
🇺🇦🇮🇱
No mut hei, eihän se haittaa, ei nuo järjestöt mitään ole aikaisemminkaan saaneet aikaan. Johtaja voi istua kofrensseissa, pitää esitelmiä ja nostaa EU -tukirahaa hankkeiden suunnitteluun. Ei siihen tarvita kymmeniä ihmisiä kun lopputulos on sama.
🇺🇦🇮🇱