Juljus
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Onko bensiini vai diiseli auto?
Diesel
No diiselissä on tärkeetä esilämmittää moottori kunnolla ja hehkuttaa riittävästi. Onhan varmasti talvilaadun diiseliä tankissa?
Starttimoottori voi kärytä jos sitä liian kauan pyörittää yhteen menoon.
Jotainhan se on keksittävä jos meinaa 200e tötteroitä myydä 4500e hintaan...
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
En mä lapsia kadu, mutta äitien valinnassa olis voinu toimia toisin...